quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
epic fail, deze grap is al gemaakt.
Als jij van die katten walgt die door toedoen van mensen zo zijn gemaakt, dan ben je een grotere dierenhater dan de gemiddelde fokker.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:26 schreef sinadO het volgende:
Echte kattenliefhebbers walgen van ragdolls en ik dus ook.
2 euro gebodenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
1000 euro voor een kaal poesje, zelfs jij kan ze goedkoper krijgen jpg
Ach wel waarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef Ruiseart het volgende:
Geen enkele kat haalt het bij een hond.
Honden stinken, kwijlen en moet je uitlatenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef Ruiseart het volgende:
Geen enkele kat haalt het bij een hond.
Stelletje hypocriete 'kattenmensen'quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik wist meteen wat je bedoelde met ragdollkatHeb thuis ook zo'n teddybeer waar geen enkel stukje instinct meer in zit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:50 schreef Nikmans het volgende:
Stelletje hypocriete 'kattenmensen'De katten waar jullie zo van houden zijn ook gefokt hoor, anders vraten ze je kinderen op.
Mjah goed punt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso.. beesten zonder haar die wel haar hadden moeten hebben...
Ik heb ook niks tegen nepkattenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik daar bewust voor gekozen had. Heb ze genomen nadat de originele eigenaar was overleden..
Mijn honden stinken niet, kwijlen niet en uitlaten is leukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Honden stinken, kwijlen en moet je uitlaten
Wat heb jij voor hond dan? Een chihuaha ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Mijn honden stinken niet, kwijlen niet en uitlaten is leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |