quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:30 schreef Triptamine het volgende:
Ah duidelijk. Luister, er komen dadelijk twee mannen naar je toe en die willen graag effe dat je hun jas past. Met van die mooie lange mouwen
Jij snapt het.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:39 schreef jpg97 het volgende:
Ja en verbied meteen die opblaaspoppen! als ik een wijf wil verkrachten dan wil ik tegenstand en gehuil en gesmeek !
Mag ts zelf kiezenquote:
Kijk, dat bedoelen we.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef Telecaster het volgende:
Er heeft jaren geleden eens een stukje over die ragdollkatten in de krant gestaan onder de kop "De grootste lulhannes van het dierenrijk" en daar sluit ik me graag bij aan. Mensen die dit bedenken dienen preventief gecastreerd / gesteriliseerd te worden.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:26 schreef sinadO het volgende:
Wie bedenkt dat. Welke überkankerjosti bedenkt 'nou laten we eens een kat maken die alles wat een kat hoort te zijn niet meer is. Laten we het instinct tot zelfbehoud en het felle eruit fokken en laten we er een levend knuffelbeest van maken.' HET IS GEEN FUCKING TEDDYBEER! Het is een kat en een kat hoort van nature fel en enigszins wantrouwig te zijn. Een jachtinstinct te hebben en zich te verzetten tegen wildvreemden die haar oppakken. Als je met een kat speelt horen je klauwen open te liggen tot aan je ellebogen. Een haal in je gezicht hoort erbij! Bloeden zal je, papkindje. Word je hard van. Kattenmensen weten dat. Echte kattenliefhebbers walgen van ragdolls en ik dus ook.
Klacht: katten die geen kat meer zijn. En nog erger, de mensen die zo'n beest kopen. KOOP DAN EEN AIBO OF ZO, KLOOTZAK.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef Telecaster het volgende:
Er heeft jaren geleden eens een stukje over die ragdollkatten in de krant gestaan onder de kop "De grootste lulhannes van het dierenrijk" en daar sluit ik me graag bij aan. Mensen die dit bedenken dienen preventief gecastreerd / gesteriliseerd te worden.
Is dat je enige bijdrage aan deze thread? Wow, +1 inzichtvol!quote:
Vuile chineesquote:
Eh... ik bewaar vaak een hoop, maar kranten van plusminus 10 jaar geleden gooi ik op een gegeven moment toch weg...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk artikel?Kun je m nog vinden denk je?? (
ik heb er eigenlijk geen zin in er meer woorden aan vuil te maken...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is dat je enige bijdrage aan deze thread? Wow, +1 inzichtvol!
Alsof er een serieuze opmerking over gepost moet worden over deze bagger.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is dat je enige bijdrage aan deze thread? Wow, +1 inzichtvol!
Jij hebt nog nooit een ragdoll gezien begrijp ik?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk geen zin in er meer woorden aan vuil te maken...
maar:
een kat wordt tam/wild/whatever door de opvoeding... niet (helemaal) door het fokken
dingen als instinct krijg je er met fokken NIET uit...
dat begrijp je waaraan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een ragdoll gezien begrijp ik?
En hier ga ik dan weer geen woorden aan vuil maken, begrijp je wel.quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eh... ik bewaar vaak een hoop, maar kranten van plusminus 10 jaar geleden gooi ik op een gegeven moment toch weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |