abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60919028
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef RomeijnLand het volgende:

[..]

Nee, ze was de ENIGE bij de audities.
Wie wil er nou in zo'n reclame zitten.
Heb je ooit een donkere vrouw gezien die Sonja heet?
Ik niet, maar misschien ligt het gewoon aan mij.
Genoeg mensen willen in zo een reclame zitten, het betaalt namelijk ontzettend goed. Omdat het jou niets lijkt, betekent niet dat iedereen er zo over denkt
En ja, ik ken zelfs 2 donkere Sonja's. En een hele hoop niet-geadopteerde donkere mensen met nederlandse (achter)namen.

In life you achieve what you thínk you deserve
pi_60919098
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef alors het volgende:
Deze reclame is juist ok, en ze is zwart om het contrast met de echte Sonja Bakker zo groot mogelijk te maken. Ondanks dat dacht de echte Sonja, die niet gezegend is met een behoorlijk intellect, dat er wel eens verwarring zou kunnen ontstaan

De echte Sonja Bakker, dat is pas een kutwijf dat ze dr advocaat op zo'n spotje afstuurt, kansloos Ik hoop dat ze in een eierkoek stikt, naar wijf
Sonja Bakker had gewoon moeten eisen dat die kut reclame verboden werd. Had ze tenminste nog iets goeds gedaan. Ik weiger nu ook maar Bolletje producten te kopen door die reclame.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60919203
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef RomeijnLand het volgende:

[..]

Nee, ze was de ENIGE bij de audities.
Wie wil er nou in zo'n reclame zitten.
Heb je ooit een donkere vrouw gezien die Sonja heet?
Ik niet, maar misschien ligt het gewoon aan mij.
Het ligt aan jou

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60922928
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef Torio het volgende:

[..]

Genoeg mensen willen in zo een reclame zitten, het betaalt namelijk ontzettend goed. Omdat het jou niets lijkt, betekent niet dat iedereen er zo over denkt

Tja, ik kan een hele boel normale banen nemen, het leven draait voor mij niet per se om veel geld.
Bovendien vind ik het niet leuk als er in eén reclameblok zo'n 5 reclames van eén bedrijf zitten, en dat is hier wel het geval.

En dan de zogenaamde "grappigheid" van die reclames.
"Sonja, Bakker bij Bolletje" klinkt de eerste keer dat je het hoort misschien nog wel grappig, maar als ik elk reclameblok tig keer dezelfde spotjes moet aanzien, vind ik dat toch wel irritant worden.

Dan later, nadat ze het moesten aanpassen:
"Sonja...bij Bolletje"
Waarom verzinnen ze niet gewoon iets nieuws?!
pi_60931652

[ Bericht 100% gewijzigd door Kyklopos op 18-08-2008 19:36:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')