Genoeg mensen willen in zo een reclame zitten, het betaalt namelijk ontzettend goed. Omdat het jou niets lijkt, betekent niet dat iedereen er zo over denktquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Nee, ze was de ENIGE bij de audities.
Wie wil er nou in zo'n reclame zitten.
Heb je ooit een donkere vrouw gezien die Sonja heet?
Ik niet, maar misschien ligt het gewoon aan mij.
Sonja Bakker had gewoon moeten eisen dat die kut reclame verboden werd. Had ze tenminste nog iets goeds gedaan. Ik weiger nu ook maar Bolletje producten te kopen door die reclame.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef alors het volgende:
Deze reclame is juist ok, en ze is zwart om het contrast met de echte Sonja Bakker zo groot mogelijk te maken. Ondanks dat dacht de echte Sonja, die niet gezegend is met een behoorlijk intellect, dat er wel eens verwarring zou kunnen ontstaan![]()
![]()
![]()
De echte Sonja Bakker, dat is pas een kutwijf dat ze dr advocaat op zo'n spotje afstuurt, kansloosIk hoop dat ze in een eierkoek stikt, naar wijf
Het ligt aan jouquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Nee, ze was de ENIGE bij de audities.
Wie wil er nou in zo'n reclame zitten.
Heb je ooit een donkere vrouw gezien die Sonja heet?
Ik niet, maar misschien ligt het gewoon aan mij.
Tja, ik kan een hele boel normale banen nemen, het leven draait voor mij niet per se om veel geld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef Torio het volgende:
[..]
Genoeg mensen willen in zo een reclame zitten, het betaalt namelijk ontzettend goed. Omdat het jou niets lijkt, betekent niet dat iedereen er zo over denkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |