abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 1999 @ 14:13:00 #1
1169 BigDick
size DOES matter
pi_221229
Het naderende onheil dat het jaar 2000 gaat brengen manifesteert zich wat mij betreft vooral in de dreigende leegte die na de 106 dagen BB zal optreden. Is 1999 voor velen met mij een zinvol jaar geweest door de kicks voor niks die het Fenomeen over ons uitstrooide, voor het komende jaar voorzie ik niets dan totale leegte, een zinloos bestaan in een zwart gat.
Aangezien VOO dit forum nauwlettend volgt aan hen en aan jullie de volgende smeekbede:
RED BIG BROTHER ! Ik beloof dat ik zal blijven kijken en niet meer zal foeteren op Rolfje en - hoe heet dat anorexia-geval ook weer - en misschien wel een keer voor een gulden ga stemmen via internet, maar hou BB op mijn televisie. Het moet toch niet zo moeilijk zijn hier een langlopend conceptje op los te laten? Begin met een verhoging van het prijzengeld tot een MILJOEN voor een verlenging van nog eens honderd dagen, gooi er af en toe ook eens wat asielzoekers, homo's, bejaarden en schizofrenen (en een hoogzwangere BOM-moeder?)in en over honderd dagen zien we wel weer.
Deze oerhollandse traditie mag niet verloren gaan. Als opera en toneel gesponserd worden door de overheid, moet ook dit vermaak voor de zwijgende massa een subsidietje kunnen krijgen. Rick van der Ploeg,a ls je dit leest, kom op met dat MILJOEN. En fokkers, eigenlijk kan ik gewoon jullie niet missen; verzin er wat op.

ik dank u

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')