Wel vermakelijk om te lezen, komt ineens josje voorbijquote:
Joske is hosselaar afquote:
Dat was dus een leugen, dit topic ontkracht al zijn beweringen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij had wel geregeld las ik ergens..
Mja ik weet eigenlijk niet, hij begon er niet over toen ie aankwam dus ik denk t niet neequote:
De huigelaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat was dus een leugen, dit topic ontkracht al zijn beweringen.
Maar de taxi was ook te vroeg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef NED het volgende:
Eigen schuld. Jullie waren telaat.
Als ik daar was had ik ook gewoon jullie taxi genomen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik weet eigenlijk niet, hij begon er niet over toen ie aankwam dus ik denk t niet nee
quote:
Geloof je t zelfquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof je t zelf
En wtf @ 6 uur
Ik begin nu toch te twijfelen of ik met Jos mee ben gefietst of dat ik in m'n eentje ben gegaan
Het enigste wat Jos had geregeld was de taxi.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof je t zelf
En wtf @ 6 uur
Ik begin nu toch te twijfelen of ik met Jos mee ben gefietst of dat ik in m'n eentje ben gegaan
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het enigste wat Jos had geregeld was de taxi.![]()
![]()
Gast, wie denk je dat ik naar huis heb gebracht danquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof je t zelf
En wtf @ 6 uur
Je gaat je hier echt niet uit redden hoor, ouwe boefquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast, wie denk je dat ik naar huis heb gebracht dan![]()
en jij was het niet
THANKS VOOR DE TAXI TROUWENS![]()
DANKZIJ JOU HEB IK WEER GEHOSSELD
![]()
Dat zal mij een worst wezenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je gaat je hier echt niet uit redden hoor, ouwe boef!
Ik was 6 uur thuis ja, trek je conclusiesquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof je t zelf
En wtf @ 6 uur
Het is waarquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je gaat je hier echt niet uit redden hoor, ouwe boef!
Joske heeft je gewoon vermanend toegesproken op MSN omdat je zijn reputatie schaadt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is waarIk begin t me weer te herinneren
Nee, ik was erbij rememberquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Joske heeft je gewoon vermanend toegesproken op MSN omdat je zijn reputatie schaadt.
Goedzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is waarIk begin t me weer te herinneren
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:13 schreef jordeeeh het volgende:
Oh k lees nu pas dat k smsje van jos heb gehad om 05:51 :
"Nou de mossel is gekraakt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |