Ik heb sinds juni dit jaar de gixxer ook pas op volvermogen staan hoor.. Vanwege dezelfde redenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Geerd het volgende:
Enja ik heb 2 jaar 25kw gereden, risico om iemand naar de tering te rijden + technische controle op een dijkje etc was me iets te groot.
En je rijd dan gewoon zonder rijbewijs.
Wat is er eigenlijk met de div gebeurdquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Geerd het volgende:
Enja ik heb 2 jaar 25kw gereden, risico om iemand naar de tering te rijden + technische controle op een dijkje etc was me iets te groot.
Ik had het ook netjes 2 jaar volgehoudenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Geerd het volgende:
Ik vermoed dat de kawa van bazziek langzamer is geworden nadat hij (evt) het 25kw setje heeft verwijderdquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar je motor niet![]()
nog 14 dagen - dan mag je op de brommer van je pa dude..............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Als inruil bleef 2600 over, toen wou ik nog vragen of er nog wat afkon maar toen kreeg die nog nieuwe bandjes, blokken olie en filtersquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met de div gebeurdgoed kunnen verkopen of als inruil gebruikt?
Heb je de meet gezocht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:09 schreef ikookhier het volgende:
Kon het niet vinden,Borrelnootjes heb ik onderweg op gegeten
Was een Kawasaki GSXr halenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je de meet gezocht?![]()
Ja was lachen man, heb je de herrinering niet gekregen stond je zeker in Veenendaal bij mac?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
cageon & opm from st. ternoise!
mooi weer gehad, morgen knallen! later meer!
vertel vertel vertel . . . . . .quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
carequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
Deja vu. Maar dan wat vuiler.quote:
Nice ingeflitst ..quote:
Een gast op MF vraagt wanneer OPM weer terug is, en hoe dik die aangeboden vorkpoten zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |