abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60898092
Ik ben op dit moment bezig met het zoeken naar een andere baan, en hiervoor uiteraard ook druk aan het solliciteren.
Nu ben ik deze week dus op een aantal interessante functies gelopen, welke alle 3 binnen het zelfde bedrijf momenteel beschikbaar zijn. Ik heb zelf geen directe voorkeur voor een van de functies, ze spreken me allemaal eigenlijk wel aan.

Nu wil ik hier dus op gaan solliciteren, maar wat is in dit geval het meest verstandig? Een gerichte sollicitatie naar 1 van de 3 functies? (gericht naar alle 3 vind ik geen optie) of een open sollicitatie sturen en dan afwachten welke zij het meest in mijn profiel vinden passen? Waarom zouden jullie me een gerichte of juist opensollicitatie in dit geval aanraden?
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:13:23 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60898323
Om wat voor functies gaat het?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60898383
Alle 3 in de toeristische sector. De exacte functies lijken me niet ter sprake doen?
pi_60898407
Ik zou toch proberen een keuze te maken uit de drie, en daarop een gerichte sollicitatie sturen. Als zij denken dat je niet bij die functie past, maar wel andere kwaliteiten in je herkennen, kunnen ze je alsnog voor een andere vacature invullen.

Open sollicitaties komen vaak een op een hoop...althans dat is mijn grootste angst.
pi_60898608
Gerichte sollicitatie naar de baan die je liefste wil en in de sollicitatiebrief/-mail vermelden dat je de andere vacatures ook zag staan en dat je daarin eventueel ook geïnteresseerd bent.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60898649
ik zou een contactpersoon bellen van het bedrijf en dit met hem of haar bespreken.

succes
pi_60898684
Je kunt ook bellen, vertellen dat je interesse hebt in alle drie de functies en of ze misschien iets meer kunnen vertellen zodat jij een beter beeld krijgt en een gerichte sollicitatiebrief kunt schrijven... of overleggen hoe je het het beste aan kunt pakken als je toch voor alle 3 de functies wilt gaan..
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:02:11 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60899194
Ik dacht dat in toerisme geen baan te vinden was.
pi_60899459
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:02 schreef Gluckskafer het volgende:
ow, valt opzich nog wel mee.. ligt er een beetje aan wat je zelf wil.. Ik heb er geen probleem mee om een paar maanden per jaar in het buitenland te zijn
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:30:26 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_60899687
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:17 schreef dingdang het volgende:
Alle 3 in de toeristische sector. De exacte functies lijken me niet ter sprake doen?
Jawel, als de inhoud van de functies ver uit elkaar ligt komt dat vreemd over.
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:40:13 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60900972
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:02 schreef Gluckskafer het volgende:
Presentator bij RTL travel bijvoorbeeld
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_61049713
Nou, ik heb naar aanleiding van jullie advies toch vorige week toch een gerichte sollicitatie gestuurd.
En guess what? Ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek volgende week. Wie weet wordt het dus toch nog wel eens wat Laten we het hopen iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')