perez zal op nr 10 spelen lijkt me, de 2 andere middenvelder in de verdedigende rol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Maar je schreef eerder dat Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?
Het zou mij verbazen als Perez deze cijfers nog haalt, de man wordt ook ouder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef 9christensen het volgende:
Tis nog steeds niet officieel dus.. Tegen roda zal hij nog niet spelen.
Het klopt wel dat we nog rendement missen. Perez schiet er ieder seizoen tussen de 10 en de 15 in.
Ben blij dat jij en Dj Ryow me nog serieus nemen, maar dat was cynisch bedoeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Maar je schreef eerder dat Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?
Je was de PI vergetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ben blij dat jij en Dj Ryow me nog serieus nemen, maar dat was cynisch bedoeld.
vorig seizoen maakte hij 15 goals voor ajax en psv. de meeste uit z'n loopbaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als Perez deze cijfers nog haalt, de man wordt ook ouder.
via de intertoto ..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef TAV74 het volgende:
Over de kansen tegen Rennes ben ik nog niet heel positief. Als je in de Franse competitie Europees voetbal haalt ben je in principe gewoon beter dan een Nederlandse subtopper. Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg uiteraard.
Netzo als tegen Getafe dus. Voor Wiltord hoeven we niet heel bang te zijn lijkt mequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
via de intertoto ..
Rennais speelde in de Intertoto cup tegen Tavrva Simferopol afkomstig uit Oekraine. Beide duels eindigden in 1-0, waarna de Fransen zich via een lange strafschopreeks, die eindigde in 10-9, wisten te kwalificeren voor de voorronde van het UEFA-Cup toernooi. Daarin kwam het uit tegen Stabæk uit Noorwegen. In Noorwegen eindigde de wedstrijd in 2-1, waarna Rennais thuis met 2-0wist tewinnen.
ze hebben wel een aantal goede spelers.. 50-50 zijn de kansen op de poulefase.
quote:FC Twente-trainer Steve McClaren beschikt zaterdag tijdens het competitieduel met Roda JC niet over doelman Sander Boschker. De ervaren sluitpost heeft nog steeds last van een kuitblessure, meldt Twente op zijn clubsite.
Boschker ontbrak woensdag ook in het Champions League-duel met Arsenal. Zonder de sluitpost gingen de Tukkers in Londen met 4-0 ten onder.
Blaise N'Kufo en Youssouf Hersi lijken wel op tijd fit voor het treffen met Roda. Beide spelers waren in de return tegen Arsenal afwezig ook al afwezig. N'Kufo was tevens geschorst voor dit duel.
Klopt , zijn cijfers bij Ajax waren wel aardig, maar het waren vooral goals als het al lang en breed beslist was: 4-1 (2x) , 5-1, 6-1 en dan twee penalties. Bovendien speelde hij ook nog eens verschrikkelijk statisch. De Jong is nu eigenlijk al beter. Bovendien lijkt hij me nu niet bepaald de dynamische middenvelder waar Twente naar op zoek was. Hij kan wel een doelpuntje maken, dat wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vorig seizoen maakte hij 15 goals voor ajax en psv. de meeste uit z'n loopbaan.
Waar kan je dat vinden? Ik heb dat geprobeerd, maar de site van Internationaal reizen van NS is niet aan mij besteed op vrijdagmorgen/middag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wel gewelidg makkelijk met de trein heb ik wel uitgezocht.
http://www.nshispeed.nl/n(...)ankrijk-met-de-treinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:19 schreef Merson het volgende:
[..]
Waar kan je dat vinden? Ik heb dat geprobeerd, maar de site van Internationaal reizen van NS is niet aan mij besteed op vrijdagmorgen/middag.
hij is jarig vandaag. kan hij meteen trakterenquote:Kenneth Perez naar FC Twente
29-08-2008
FC Twente heeft zich versterkt met Kenneth Perez. De Deense middenvelder, vandaag 34 jaar geworden, tekent in Enschede een tweejarige verbintenis. Afgelopen seizoen speelde Kenneth Perez voor PSV en Ajax.
De ervaren Deense speler speelt sinds 1997 in de Nederlandse competitie. Hij kwam achtereenvolgens uit voor MVV, AZ, Ajax, PSV en wederom Ajax. Vorig seizoen speelde Perez voor PSV en Ajax. In dat seizoen speelde hij 30 wedstrijden en scoorde daarin 15 maal. Kenneth Perez voegt zich vanaf zondag bij de selectie van FC Twente.
Kenneth Perez: "Ik ben blij me weer te kunnen richten op voetballen en in die zin is FC Twente een hele goede mogelijkheid. Ik hoop dat we opnieuw goede resultaten zullen behalen en dat ik daaraan mijn bijdrage kan leveren."
Trainer/Coach Steve McClaren: "Kenneth Perez heeft in de Nederlandse competitie en bij de Deense nationale ploeg bewezen over belangrijke kwaliteiten te beschikken. Een speler die voetbalt met aanvallende intenties en een doelpunt kan scoren. Hij heeft heel ervaring die het jonge team van FC Twente goed kan gebruiken. Ik ben erg blij dat een speler als Perez voor FC Twente heeft gekozen."
fctwente.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |