Ja die ken ik. Maar, om één of andere reden geloof ik dat ik vogelspinnen en dat soort grote gedrochten nog minder eng vind dan dit soort huisspinnen. Al zou ik deze ook voor geen goud op de wereld aanraken natuurlijk.quote:
Sterktequote:Op zondag 17 augustus 2008 05:29 schreef Strychnine het volgende:
Nog een klacht!
Ik zie nu elk voegje, streepje en vlekje aan voor een spin. En ik voel ook telkens wat kriebelen op mijn voet.
Ik begin wanen te krijgen
Dank je welquote:
Die spin was waarschijnlijk nog technischer dan ik, ik ken het woord condensator, maar zou hem je niet aan kunnen wijzen als ik dat ding uit elkaar heb geschroefdquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je moet dat racket open schoeven en een paar weerstandjes doorknippen. Dan kunnen de condensators sneller ontladen waardoor er een grotere schok ontstaat. Een normaal vliegenracket heeft veel moeite met grotere insecten, nadat je hem hebt opgevoerd is ieder insect in één klap dood.
Bastard. Een berichtje als het jouwe richt veel emotionele schade aanquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:30 schreef Terpentin07 het volgende:
De spin heeft waarschijnlijk heel veel eitjes achtergelaten.
Ik had pas een heel groot spinnennest in de tuin, en dat waren allemaal speldeknop spinnetjes. Die heb ik allemaal Tarzan genoemd en mee zitten spelen (ze over mijn hand laten lopen en zoquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:33 schreef Hukkie het volgende:
Ja dat heb ik ook, heb wel wat nare spinnenervaringen gehad, maar hoe kleiner de spin hoe enger.
Durf ik ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:35 schreef steeze het volgende:
Ik zou niet meer naar bed durven. Misschien wil je kat de wacht houden.
Hey, dit is fok!quote:[b]Op zondag 17 augustus 2008 05:33 schreef
[..]
Bastard. Een berichtje als het jouwe richt veel emotionele schade aan![]()
Net zoals die berichten dat er altijd 2 spinnen op minder dan een meter afstand van je zitten en zo.
Ik moet er niet aan denken
Dat wilde ik als eerst doen, maar om mijn deo te pakken moest ik door de deur waar de spin vlak boven zat. En dat durfde ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:38 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hey, dit is fok!Maar ik haat ook spinnen en raak ze ook niet aan.Zodra ik er eentje zie komt mijn deo en aansteker te voorschijn en wordt de spin vakkundig gecremeerd.
Get, waar was dat? Niet in NL neem ik aan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:39 schreef Hukkie het volgende:
Heb ervaring met spinnen die vogelnestjes leeg vreten, grote springspinnen die opeens in het niets verdwijnen. Maar dat heb ik liever dan een mini spin die overal tussen kan kruipen.\
Ik denk het niet, anders had hij zijn opgevoerde elektrische Strychnine-mepper wel tevoorschijn getoverd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:33 schreef Strychnine het volgende:
Die spin was waarschijnlijk nog technischer dan ik
Turkije, we hadden een leuk vogelnestje in het raamkozijn met allemaal kuikens, totdat er op een dag een grote harige spin die kuikentjes zat op te vreten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:41 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Get, waar was dat? Niet in NL neem ik aan?
Toen ik in Maleisie was hadden de mensen in het huisje naast ons een spin op hun kamer gevonden, en dat was echt een vogelspinachtig iets. Echt één met haren en dikke poten en zonder overdrijven de maat van een muis (het lijfje).
Mén, ik krijg nu nog de bibbers als ik aan dat kreng denk.
Dat kwam door het verrassingselement.quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had hij zijn opgevoerde elektrische Strychnine-mepper wel tevoorschijn getoverd.
Wat zieligquote:Op zondag 17 augustus 2008 05:45 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Turkije, we hadden een leuk vogelnestje in het raamkozijn met allemaal kuikens, totdat er op een dag een grote harige spin die kuikentjes zat op te vreten.
Spinnen- en kattenliefhebster meldt zich!quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:25 schreef Strychnine het volgende:
Waar komen ze toch allemaal vandaan opeens![]()
Gisteravond (zaterdagavond dus) liep er een enorm grote spin (zo eentje ter grootte van een hamster) achter de tv. Ik heb toen snel mijn moeder er op afgestuurd, omdat ik doodsbang ben voor spinnen. Die wilde het beest met zo'n tennisracketding elektrocuteren, wat jammerlijk mislukte, waarnaar hij op de grond viel (met een duidelijk hoorbare "tok") en achter de tv rende alsof hij een record wilde vestigen.
Dus de hele avond heb ik achter de pc (die ook in de huiskamer staat) gezeten, half loerend naar de televisie, om te kijken of die spin er alweer achter vandaan kwam.
De hele avond geen spinnenpootje gezien natuurlijk, tot een uur geleden. Zomaar opeens zat hij op een meter afstand naar me te loeren![]()
Dus ik heb snel mijn killercat Ivy geroepen, die de spin al snel in het vizier kreeg. Maar, de spin zat te hoog voor haar
Dus toen heb ik met de langste stok die ik kon vinden (de bezem was te kort en de plumeau al helemaal, uiteindelijk is het de swiffer geworden) die spin een mep gegeven van de muur af waarna hij op de grond viel (en ik letterlijk krijsend op de bank sprong) en Ivy hem gelijk kon bespringen. Na een kwartier waren alleen 2 immens lange poten nog over van de spin. Ivy zat vol denk ik.
Ik heb uiteraard foto's gemaakt van deze actie, omdat anders niemand me zou geloven.
klacht: Immens grote spinnen
subklacht: USB kabel van mijn fototoestel is kwijt
Toch maar even ter illustratie een paar plaatjes van het internet;
[ afbeelding ]
Zo'n uit de kluiten gewassen huisspin
[ afbeelding ]
Mijn heldhaftige poes
[ afbeelding ]
De swifferstok (je moet even de losse stukken aan elkaar vast bedenken)
[ afbeelding ]
De falende gele vliegenmepper.
fabel! ik haat spinnenquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:40 schreef Countess het volgende:
Klopt het dat mannen nooit bang zijn voor spinnen, of is dat een fabel?
He?quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Bastard. Een berichtje als het jouwe richt veel emotionele schade aan![]()
Net zoals die berichten dat er altijd 2 spinnen op minder dan een meter afstand van je zitten en zo.
Ik moet er niet aan denken
dat is een fabelquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:40 schreef Countess het volgende:
Klopt het dat mannen nooit bang zijn voor spinnen, of is dat een fabel?
je hebt natuurlijk echte mannen die zijn nergens bang voor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is een fabel![]()
tenminste,ik moet er niks van hebben
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:50 schreef OneShotOneKill het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk echte mannen die zijn nergens bang voor.
de andere "mannen" zijn gewoon homo
wat de neuk IS datquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
In sommige delen van de wereld hebben ze deze: voordeel is dat ze alle spinnen en muggen opeten
Een house centipede, zo groot zijn ze niet... nouja, 2.5 tot 5 centimeter ongeveerquote:
Ik word zelfs misselijk als ik een kneiter van een spin zie zitten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef Samsonneke het volgende:
Als ik die tegenkom in mijn nieuwe studentenwoning, ga ik heel hard huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |