Ja of ook bij de atletiek invoeren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:00 schreef Govinda het volgende:
Ik zeg schrappen al die onderdelen! Bewijst dat de zwemnummers teveel op elkaar lijken!
Zie je nou nooit gebeuren bij atletiek en terechtUiteraard is het knap maar het is gewoon waanzin
quote:Op zondag 17 augustus 2008 07:22 schreef Malahide het volgende:
Binnen zijn sport is hij natuurlijk de allergrootste ooit. DIep respect.
Maar dat roepen over 'de beste Olympiėr ooit' slaat natuurlijk als een tang op een varken aangezien er nauwelijks andere sporten zijn waar in potentie zoveel medailles te winnen zijn.
Nee. Redgrave's prestatie vind ik pas echt uitzonderlijk, hij kon maar één medaille per spelen winnen i.p.v. acht. Als Phelps er in 2016 nog bij is, dan evalueren we opnieuwquote:Op zondag 17 augustus 2008 07:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
niets dan respect voor Phelps, maar is hij een grotere olympiėr dan Steve Redgrave die op 5 opeenvolgende spelen goud haalde?
eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 06:00 schreef Govinda het volgende:
Ik zeg schrappen al die onderdelen! Bewijst dat de zwemnummers teveel op elkaar lijken!
Zie je nou nooit gebeuren bij atletiek en terechtUiteraard is het knap maar het is gewoon waanzin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |