Yep wel heel onverwacht zoals haar carierre is gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef Z het volgende:
Zo'n schoonheid, met zo'n tongval, blijft apart.
Nergens voor nodig. De suppoosten daar zijn allemaal erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoel ook dat ze haar tong heeft uitgestoken naar de suppoost van een museum, of zo.
In Nederland ook hoor, vooral de nachtwakers zijn heel aardig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. De suppoosten daar zijn allemaal erg vriendelijk.
Night at the Museum laat het allemaal zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...., vooral de nachtwakers zijn heel aardig.
Da';s waar, daar hebben we www.buienradar.nl voor:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten, ik kan toch niet op twee (of drie, of vier) plaatsen tegelijk zijn?![]()
De buitjes zijn onder mij doorgegaan zie ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Daar had ik net gekekenEn zag dat de buien vanaf Engeland recht over mijn huis trokken
Namens Diaan:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten, ik kan toch niet op twee (of drie, of vier) plaatsen tegelijk zijn?![]()
Diaan, is het een muzikant? Komt me heel bekend voor.
Namens Wickedangel:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Namens Diaan:
Is geen muzikant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |