wil nie uit huis, is eng savonds, kan het net niet zien staat achter een rij huizen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
Maak een fimpje!
Mietje! Hup, filmen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
wil nie uit huis, is eng savonds, kan het net niet zien staat achter een rij huizen.
maar een kussen op me oor helpt ook, en dan is me oor lekker warm. :$quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
Oplossing: zet je eigen muziek harder.
ja en dan een schreeuwende neger er door heenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef Triptamine het volgende:[...]
EVERYDAAAY I'M HUSTLINNNNNNNNquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja en dan een schreeuwende neger er door heen
dus:quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja en dan een schreeuwende neger er door heen
zoiets ja, tis denk ik een buurtfeestquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:01 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
EVERYDAAAY I'M HUSTLINNNNNNNN
Oe dat zou vet zijn:quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:01 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
EVERYDAAAY I'M HUSTLINNNNNNNN
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
Oplossing: zet je eigen muziek harder. ga dood.
We zouden samen een mixtape moeten makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oe dat zou vet zijn:
KabongdababongAAAAAAAAAAAHUSSELIN!KabongdababongAAAAAAAAAAAHUSSELIN!KabongdababongAAAAAAAAAAAHUSSELIN!
KabongdababongAAAAAAAAAAAHUSSELIN!KabongdababongAAAAAAAAAAAHUSSELIN!KabongdababongAAAAAAAAAAAHUSSELIN!
in mijn woont 1 turk en dat is het.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:07 schreef Dikke-Doei het volgende:
gijzelen van 1 neger heeft ook al geen zin.
Is goed. Ik kan alleen een beetje zingen, dus de rest moet jij doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
We zouden samen een mixtape moeten maken![]()
In jouw wat? in je kont?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
in mijn woont 1 turk en dat is het.
nee, k bedoel van die bos neger zooiquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Dikke-Doei het volgende:
in me buurtquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Hymen_Copter het volgende:
ok ik creer die beat jwz,
Spit die shit Triptamine
Ts is internetheld EN feyenoorder. Ik zou liever in darfur wonenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef El_Rolando het volgende:
TS opent een topic i.p.v. er iets tegen te doen.
dat is eng.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef El_Rolando het volgende:
TS opent een topic i.p.v. er iets tegen te doen.
Ik doe wel beatboxen jeweetzelluf:quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:14 schreef Hymen_Copter het volgende:
Ok ik doe die eerste lines voor jwz togg
Hymen is geariveerd
triptamine rampeneerd
samen zijn wij baas in elke buurt
bezem, jou leven heeft te lang genoeg geduurt
Elke avond komen Hymen aka Tamine
net zo soepel in de chiks al gelatine
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:32 schreef Triptamine het volgende:
Wat hebben jullie hier trouwens een kutbaggertopic van gemaakt
Ook nog lachenquote:
Neger trommel muziek is idd kut tenzij het echte tribal muziek is. Dan is het weer cool. Die urban rotzooi echter niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:43 schreef porsche1 het volgende:
een KUT feestje aan de gang met van die neger trommel muziek, en ik kan nie normaal rustig fok!ken zoals gister.
Death Rowquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:55 schreef Hymen_Copter het volgende:
Der wordt hier een hele nieuwe clique opgericht, ik zal contact op nemen met platenlabels zoals Death Road Records en we shall survive my fellow niggahz
Waarom ga je als blanke dan in de bijlmer wone?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
wil nie uit huis, is eng savonds, kan het net niet zien staat achter een rij huizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |