Nee maar een zender waar ze een hele grote hap nemen uit de muziekindustrie, dus ook Autechre ipv alleen de breezah-top40 muziek, zou toch wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:37 schreef Enslaved het volgende:
Dat komt doordat niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft als jou! (Gelukkig)
Er is toch ook geen aparte zender voor Metal of complexe electronische muziek zoals Autechre?
Hallo het is 2008, wie kijkt er überhaupt nog tv.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Alleen tmf als muziek zender
Ik heb, tmf, tmf nl, tmf dance (dance ja), VH1, Excite, MTV, MTV brand new, twee van die hollandstalige kutzenders, en natuurlijk 2 3voor12 zenders.
Tip, schaf digitale tv aan, kost je maar 4 e per maand extra ofzo
Goed puntquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Hallo het is 2008, wie kijkt er überhaupt nog tv.
De breezersletjes moeten wel blijven kijken en SMSen natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:03 schreef FictionalFenna het volgende:
Het is wel raar dat de muzieksmaak van mensen verfijnder is geworden (internet is van grote invloed hierop), maar dat de mainstream hier niet op inspeelt en het liever bij het oude en saaie houdt.
Die heb ik hier ook, maar geen één daarvan zendt mijn soort muziek uit (de laatste twee uit de OP zijn wel een goed voorbeeld daarvan).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb, tmf, tmf nl, tmf dance (dance ja), VH1, Excite, MTV, MTV brand new, twee van die hollandstalige kutzenders, en natuurlijk 2 3voor12 zenders.
Luister je wel naar de goeie dance dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:08 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik vind dance van de laatste tijd tegenvallen
Als ik jou moet geloven vind iedereen commerciële bagger en boze neger muziek heel leuk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:37 schreef Enslaved het volgende:
Dat komt doordat niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft als jou! (Gelukkig)
boze negert muziek rouleert wel hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven vind iedereen commerciële bagger en boze neger muziek heel leuk.
Cypress Hill is de enige in dat genre dat mij nog enigzins boeit. De rest kan de prullenmand in. En laten ze dat nu juist ook niet uitzenden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
boze negert muziek rouleert wel hoor
hippies werken niet, hebben geen stroom, dus ook geen tv. en als ze al een tv hadden dan werd die weer verkocht voor dope.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Ze zouden wat meer (echte) metal op TV moeten uitzenden.
en tv kijken in een kapsalon zit er al helemaal niet inquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
hippies werken niet, hebben geen stroom, dus ook geen tv. en als ze al een tv hadden dan werd die weer verkocht voor dope.
Noem jij mij nou een hippie, quasi-lijpe fopneger?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
hippies werken niet, hebben geen stroom, dus ook geen tv. en als ze al een tv hadden dan werd die weer verkocht voor dope.
Het publiek wat de hele dag naar TMF kijkt in ieder geval wel. En daar gaat het nou juist om.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven vind iedereen commerciële bagger en boze neger muziek heel leuk.
quote:
Dat dus, en ik kan ook TMF juice ofzo ontvangen, allemaal kansenbuurtenmuziek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Jaa! SatanTV ofzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Ze zouden wat meer (echte) metal op TV moeten uitzenden.
Of luister je DI.fmquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Als je die muziek wilt horen kijk je toch op youtube!!!!!!!!!!!!!!!
Je slaat de plank dit keer volledig mis, mijn gassende vriend.quote:
Als je denkt dat het commercieel haalbaar is in een land waar elke zender vecht om minder dan 5% aandeel, en waar eigenlijk de helft van de commerciëlen geschrapt zouden moeten worden om wat degelijks op TV te krijgen..... by all means, begin een TV station.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is er geen muziekzender die de wat minder mainstream kant van dance belicht?
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef RickoKun het volgende:
Achja, vroegah was ALLUZZZ BETAAHHHHh hé?!
Sad
Alsof je 10 jaar geleden niet kazige rotzooi trance hadquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:14 schreef Bonzai. het volgende:
Zeker met je eens zwartemarktplaats, als tranceartiesten blijven kiezen voor dit soort poppy rotzooi dan haak ook ik af.
Ja natuurlijk, al heb jij het misschien ook wel op de eurohouse. Ik heb gewoon het gevoel dat die poppy trance nu meer dan ooit overheerst. En niet alleen Armin van Buuren is daar schuldig aan, ook andere grootheden als Paul van Dyk en Tiesto doen eraan mee. Vroeger kwamen die nog wel eens af met een revolutionair trancenummertje.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof je 10 jaar geleden niet kazige rotzooi trance had
Kanker op en krijg de tering, nerd. Trance is for homo'squote:Op zondag 17 augustus 2008 13:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nee.
Maar trance wel.
Als je er niks van weet kan je maar beter je kop houden.
En houd die reactie met ''ik weet er wel wat van kijk maar naar al mijn hitzones'' maar voor je.
Sad
Kerel, ga vissen ofzo, wannabejapquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kanker op en krijg de tering, nerd. Trance is for homo's
Relax, hij luistert liever naar Lollipop enzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Kerel, ga vissen ofzo, wannabejap
Zegt de gast met de homo lookquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kanker op en krijg de tering, nerd. Trance is for homo's
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Kerel, ga vissen ofzo, wannabejap
Ja dan noem je ook bijna meteen de grootste kaasboeren binnen de huidige trance scenequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:32 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, al heb jij het misschien ook wel op de eurohouse. Ik heb gewoon het gevoel dat die poppy trance nu meer dan ooit overheerst. En niet alleen Armin van Buuren is daar schuldig aan, ook andere grootheden als Paul van Dyk en Tiesto doen eraan mee. Vroeger kwamen die nog wel eens af met een revolutionair trancenummertje.
@ DarkSystem:![]()
Ja, ik zei ook "grootheden". Blijft natuurlijk jammer dat er niet al te veel meer van bakken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dan noem je ook bijna meteen de grootste kaasboeren binnen de huidige trance scene![]()
Eens.quote:Het is tegenwoordig meer zo dat die mainstream trance door het grote publiek wordt opgepikt (want easy listening enzo) waardoor het enorm populait en gehyped wordt en de vaak veel betere,
maar minder doorsnee trance niet opgepikt wordt.
Houen zo!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:49 schreef MouzurX het volgende:
Dit zie je tegenwoordig ook nooit meer
Tot 0.06 was het best te doen jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:04 schreef DarkSystem het volgende:
Je hebt ook nog best goede jump hoor![]()
Met de standaard geluidjes iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot 0.06 was het best te doen jaDaarna verzandt het weer in de standaard jump crap
![]()
![]()
!
Iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met de standaard geluidjes iddNiet eens de moeite gedaan om die nog enigszins aan te passen.
Dat is al iets beter jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:27 schreef DarkSystem het volgende:
Ja dat klopt wel![]()
Eerst had je nog veel jump met een leuk melodie erin, wellicht vaak wat simpel klinkend, maar toch leuk![]()
Laatste tijd komt er echt zó weinig leuks uit op vinyl dat ik amper/geen jump meer koop/draai ook, dan maar meer richting Manu Kenton etc...
De nieuwe hype; dirty electro misschien?
Hypnotikquote:
Jumpquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:04 schreef DarkSystem het volgende:
Je hebt ook nog best goede jump hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |