quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind dat paarden een medaille moeten hebben, niet de ruiters.
Geef ook even aan waarom je vind dat iemand een medaille verdientquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind dat Dione de Graaf een medaille verdient. Goud in de categorie 'lekker zijn'.
quote:
Omdat?quote:
Evert ten Napel zelfs de meest saaie wedstrijden kan voorzien van legendarisch commentaar, continu strooit met quotes waarvan je weet dat iedereen ze gaat gebruiken omdat ze zo goed zijn en daarnaast de stem heeft van een klasbak.quote:
Omdat?quote:
You, sir, have a really sick mind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:35 schreef Veerboot het volgende:
Erica. Behoeft geen verdere uitleg.
Zijn die dingen van goud dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:57 schreef Ericr het volgende:
De kijkers, hoppa gelijk de wereld goudvoorraad op.
Tenzij je de zilveren of bronze geeft wel ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:59 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Zijn die dingen van goud dan?
Ik geloof er niets van, een dun laagje nepgoud is 't.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:10 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tenzij je de zilveren of bronze geeft wel ja.
Meesterlijk, LOLquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef Renzoku het volgende:
[..]
You, sir, have a really sick mind.
Ik ga hier in mee. Voor dezelfde redenen die al eerder door Gordon_Shumway zijn gegeven.quote:
De gouden medaille heeft meer zilver erin dan goudquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:59 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Zijn die dingen van goud dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |