speciaal voor je verhuizen vind ik nu ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:18 schreef fotostarter het volgende:
Jammer, te ver weg, had wel interesse in de fiets
nou ehh hele fiets erbij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
kerel, wat vraag je voor het voorwiel van die fiets?
Ja, alleen 't voorwiel..
Ja, dat stuurt alleen zo lastig op.. en ik kom 'm niet helemaal halenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nou ehh hele fiets erbij?
ohh srry voor dat biede
zal ff verander
ja en ik (me pa) wil de hele fiets weg !(verkocht ahum!)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat stuurt alleen zo lastig op.. en ik kom 'm niet helemaal halen
ik heb alleen 't voorwiel nodig
miss omdat ehh weet eigenlijk niet omdat ze eigenlijk wel te koop zijn maar ehh omdat ehh ik nog niet precies de prijs weet en die verplichtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:32 schreef fm07 het volgende:
Packerd Bell easynote (nog niet te koop)
blauwe v&d reiskoffer (nog niet te koop)
Waarom zet je er dingen bij die je niet eens verkoopt?
Zou je dan niet gewoon erbij zetten : Prijs volgt nog o.i.d. i.p.v "Niet te koop"quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
miss omdat ehh weet eigenlijk niet omdat ze eigenlijk wel te koop zijn maar ehh omdat ehh ik nog niet precies de prijs weet en die verplicht
wat een goede smoes![]()
![]()
klopt fiets moet wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
1 euro voor één duck extra! proest. en 2,50 voor een pocket? dikke lol. en dan 25 voor een gazelle fiets. hahahahaha. get your act straight.
sorry mevrouw.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Houden we het hier wel gezellig dames, alleen reageren als je interesse hebt aub!
kan wel alleen dan zijn de verzend kosten (denk ik) 11,95 of weegt een fiets meer dan 30 KG?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |