SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!
Komt een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:34 schreef magge het volgende:
Komt een olifant bij een toneelstuk, toneel stuk.
Komt een stufzuiger bij een zandweg, zand weg.
^^
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kom een gabber bij de slager. Vraagt ie: Heb je nog gehakt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***Vroeger was ik een twijfelaar. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef -Tim- het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
'quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:26 schreef Jimbo het volgende:
wat staat dr op t randje van een condoom
nee ne nee, je weet t niet ? neee
Dan heb je um nog nooit helemaal hoeven uitrollenWeheheh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ ZWEI DREI !!! EINZ!!!!!!
nee, ik heb frans geluisterdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |