ja die hebben er 1 hooguit 2quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Ga es naar een kroeg ofzo....
ik zal er maandag ff naar zoeken..quote:
je bedoeld zo'n groen blik recthoekig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb alleen maar Heineken-viltjes. En die heb jij ook al...
Heb je die van Heineken in een blikje en van blik ook al?
Zal ff zoeken waar ik ze heb.... maar niet meer vanaaf..
Nee niet allemaal. Die wat jij gezien hebt wss wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je bedoeld zo'n groen blik recthoekig?
nee die heb ik niet wel gezien op marktplaats enzo...
zitten daar kartonne bierviltjes in?
okquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee niet allemaal. Die wat jij gezien hebt wss wel.
Maar ze zijn er ook met een blikken, ik schat aluminium, cover...
Ik zal morgen of zo es ff zoeken. Post ik je er wel een plaatje van. Ik heb ze ergens onder in een doos in de kelder liggen
die had ik d8 ik alquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik meegenomen ooit is, interesse?
Diekirch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik meegenomen ooit is, interesse?
sjit vergetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef Waterweg het volgende:
stuur me begin februari eens een mailtje.
dan ga ik weer naar een festival in België en dan kan ik een stel ongewone viltjes voor je meenemen.
serieus.
nou moet ik zeggen dat je geluk hebt.quote:
Moet ik dat dan bij de deur betalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Waterweg het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat je geluk hebt.
je krijgt een herkansing
(ik had me vergist namelijk, uitstapje is niet in februari maar in maart. zondag 8 maart.)
het gaat mij btw wel wat kosten, en dat ga ik uiteraard aan je doorberekenen.
eurootje of 3 voor een stuk of 50 bijzondere (belgisch bijzondere) viltjes+verzendkosten a nog een euro of 3, dus euro of 6-7 max.
als je mij voor zaterdag 7 maart 18.00 uur of mailt of pm't dan ga ik een stapeltje voor je regelen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef Florian_ het volgende:
Mijn oom had altijd een bierviltjesverzameling. Drie verhuisdozen vol. Een jaar geleden weggegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |