Nee niet bepaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef sooty het volgende:
Op zoek naar "ruige studenten" is TS verzijld geraakt in een homo-sauna?
Zulke mensen mogen kersen plukken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:48 schreef servus_universitas het volgende:
Ach, laat die jongelui toch. Dat hoort een beetje bij hun leeftijd en hun eerste ervaringen met drinken zonder bemoeienis van hun ouders. Gaat vanzelf wel weer over.
Verzeild.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef sooty het volgende:
Op zoek naar "ruige studenten" is TS verzijld geraakt in een homo-sauna?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
TS krijgt nog Carvan Cevitam van zijn moeder.
Dit vond ik vroeger dus echt een vette plaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:37 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Tipsy
Everybody in da club gettin' tipsy![]()
Groetjes,
J-Kwon
2) Heel veel mis met een "R"quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
1) Gooische
2) Niets mis met een ''R''
Ben ik blij dat die dingen niet verplicht zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:24 schreef veldmuis het volgende:
Hoi.
Ik vind introdingen kansloos.
Groetjes,
veldmuis
Bestaat hij echt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:51 schreef Fortitudo het volgende:
roderick laurens du beauverie - van aamsbergen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:59 schreef Taurus het volgende:
Niks mis met 'n "R". Klinkt beschaafd.
hbo'er zekerquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
Valt best mee hoeveel studenten drinken zover ik t hoorde van een vriend
ahwww, gefrustreerd dat je er nooit bij hebt kunnen horen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, want alleen TU nerdjes drinken veel om andere problemen te compenseren
Jij bent echt stoer!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef Asgard het volgende:
Morgen begint die rotzooi hier in Rotterdam (erasmus), ik ga lekker op al die gasten pissen
Waarbij, bierdrinkende massaquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:37 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
ahwww, gefrustreerd dat je er nooit bij hebt kunnen horen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |