abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:10:08 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62276993
ik zie maar 1 ab
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62278929
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:31 schreef rinzzz het volgende:

[..]

Kijk nóg eens....
Waarom wil je niet gewoon omschrijven wat het verschil volgens jou is? Het randje wat op de eerste foto zwart lijkt, IS namelijk geen zwart, maar ook zilverkleurig.
Niet aan willen geven waar het verschil zit omdat je zelf geen origineel hebt
Of is er misschien geen verschil?

Edit: ik HEB de originele via Ebay, en zij zien er soms uit als op foto twee, en soms als op foto éen. Kwestie van lichtinval
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:25:43 #85
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_62279757
Laat ik het zo zeggen, zijn er mensen die het verschil níet zien!?

Denk aan (ik noem maar een gek voorbeeld) kleur -wit//beige-, materiaal -plastic//metaal-het feit dat het plastic op de bovenkant bij de 'namaak versie' doorloopt in plaats van dat er aparte schotjes zitten. Weet het niet hoor. Ik wil verder niet zeggen dat het rommel is, ik heb het zelf en het werkt, maar mensen mogen er wel bewust van zijn, dat is het enige dat ik er mee wilde zeggen. Ik ben zelf namelijk benieuwd óf er nu daadwerkelijk een verschil tussen de twee is, aangezien ik dacht identiek dezelfde te hebben als op foto 1, maar later zag dat dit dus niet zo was.
pi_62280339
Rinzzz, dit is een serieuze vraag. Fotografeer je wel eens?
Dan kan het je toch niet ontgaan zijn dat er verschil zit in mét flitser en face fotograferen en zonder flitser en profiel fotograferen. Wit wordt dan beige/cremig.
Het maakt mij verder niet uit hoor, dit is ook het laatste wat ik erover zeg. Als jij ze verschillend vindt, prima
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62280393
Sorry maar nogmaals, er bestaat niet zoiets als een origineel, er zijn meerdere varianten te koop op de markt, allemaal uit China en allemaal nét een beetje anders.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:59:39 #88
220836 rinzzz
pi_62280564
pi_62331226
wat zijn de ervaringen met de Philips Living Colors? Als sfeerverlichting. En wat kost zoiets?
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:46:46 #90
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62340042
Grote Living Colors doet het goed, als sfeer-/bijverlichting en kost nu zo'n 120,- gemiddeld geloof ik? Je kan het bijv. combineren met (kleuren-)LED-strips van IKEA onder bijv. meubilair geplakt, dan krijg je met weinig inspanning/budget een leuk resultaat als je 't allemaal op dezelfde kleur aanzet. Lamp uit de OP erbij om ontopic te blijven en je bent spekkoper voor nog geen ¤ 250,-.
pi_63830625
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:25 schreef rinzzz het volgende:
Laat ik het zo zeggen, zijn er mensen die het verschil níet zien!?

[ afbeelding ]

Denk aan (ik noem maar een gek voorbeeld) kleur -wit//beige-, materiaal -plastic//metaal-het feit dat het plastic op de bovenkant bij de 'namaak versie' doorloopt in plaats van dat er aparte schotjes zitten. Weet het niet hoor. Ik wil verder niet zeggen dat het rommel is, ik heb het zelf en het werkt, maar mensen mogen er wel bewust van zijn, dat is het enige dat ik er mee wilde zeggen. Ik ben zelf namelijk benieuwd óf er nu daadwerkelijk een verschil tussen de twee is, aangezien ik dacht identiek dezelfde te hebben als op foto 1, maar later zag dat dit dus niet zo was.
Volgens mij heb je teveel betaald voor die lampen en probeer je jezelf nu gerust te stellen door te melden dat het andere lampen zijn.
Geloof me; beide lampen zijn hetzelfde.

Ik heb de versie bij de Formido (in Winsum) in m'n handen gehad (in de aanbieding voor 59 euro) en de versie van DX (in september 26 euro voor GU10 versie)...
Géén verschil, behalve de prijs en de tekst op de afstandbediening.

De lampen hangen nu overigens!

Hier de foto's:
DealExtreme ervaringentopic #28: Waar nieuwe mensen komen
pi_63831965
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:23 schreef verita het volgende:
En dan nu de foto's. Ik ben dan voor een test onder dezelfde omstandigheden, anders is het niet eerlijk. Ik heb niet alle kleuren op de foto gezet! Ik heb vanmiddag om half vijf foto's genomen (trieste dag, maar hey, wel daglicht) en vanavond heb ik vanuit dezelfde positie weer foto's genomen. De camera is een waardeloze digitale camera, geen flits gebruikt, dus grofkorrelig. Onze muren in de gang zijn creme-kleur. Mijn conclusie: Voor echt verlichting tijdens de dag/nacht is het minder geschikt, maar voor sfeer des te meer! Ik ben er blij mee Hoop dat jullie die twijfelen wat aan de foto's hebben.

Rood, met daglicht en in donker

[ afbeelding ]

Groen

[ afbeelding ]

Blauw

[ afbeelding ]

Geel

[ afbeelding ]

Paars

[ afbeelding ]

Roze

[ afbeelding ]

Oranje

[ afbeelding ]
Bedankt voor de kleuren foto's!
Hij ziet er erg leuk uit!
  zondag 7 december 2008 @ 22:06:08 #93
220836 rinzzz
pi_63835337
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Volgens mij heb je teveel betaald voor die lampen en probeer je jezelf nu gerust te stellen door te melden dat het andere lampen zijn.
Geloof me; beide lampen zijn hetzelfde.

Ik heb de versie bij de Formido (in Winsum) in m'n handen gehad (in de aanbieding voor 59 euro) en de versie van DX (in september 26 euro voor GU10 versie)...
Géén verschil, behalve de prijs en de tekst op de afstandbediening.

De lampen hangen nu overigens!

Hier de foto's:
DealExtreme ervaringentopic #28: Waar nieuwe mensen komen
Daar ging het mij niet om. Ik probeerde de lampen niet af te kraken, en daarnaast heb ik er geloof ik 23 dollar voor betaald tov de 59 euro die jij betaald hebt. Ik wist ook niet of er een verschil in zat, ik maakte de opmerking om mensen er op te attenderen dat het niet hetzelfde is wat er gekocht wordt, maar daarbij weet ik niet of er ook een verschil is in lichtopbrengst e.d. Als dat verschil er niet is, en het puur een verschil in materiaal is, dan raad ik alle mensen hier aan het lampje op dealextreme aan te schaffen aangezien dat dan vele malen goedkoper is.
pi_63835477
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:06 schreef rinzzz het volgende:

[..]

Daar ging het mij niet om. Ik probeerde de lampen niet af te kraken, en daarnaast heb ik er geloof ik 23 dollar voor betaald tov de 59 euro die jij betaald hebt. Ik wist ook niet of er een verschil in zat, ik maakte de opmerking om mensen er op te attenderen dat het niet hetzelfde is wat er gekocht wordt, maar daarbij weet ik niet of er ook een verschil is in lichtopbrengst e.d. Als dat verschil er niet is, en het puur een verschil in materiaal is, dan raad ik alle mensen hier aan het lampje op dealextreme aan te schaffen aangezien dat dan vele malen goedkoper is.
Ik heb er 26 euro voor betaald, die van de Formido waren 59 euro en zijn hetzelfde als die van DX.

En 23 dollar? Lijkt me sterk... Waar heb je die gehaald voor dat geld?
pi_63844908
Bij de Lidl komen a.s. donderdag ook color changing lampen in de aanbieding. Ook met ledjes, maar dan weer zonder afstandbediening. Ik denk dat deze dus continue roteren qua kleur. Zijn ze 5 of 6 euro.
pi_73734270
Ze staan op Marktplaats (hier hier ik heb er zelf een gekocht vind het wel een cool ding. Mooi licht, inderdaad geen vervanging voor normale lamp maar achter de bank staat het erg sfeervol! Leuke kleurtjes.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')