Dat dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:18 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die trots was op het feit dat hij/zij weinig geld heeft. Maar als dat de realiteit is omdat je toch veel tijd aan je studie kwijt bent, hoef je je daar toch ook niet zo erg voor te schamen dat je een goedkope rekening weigert? Je klinkt een beetje als iemand die niet kan accepteren dat je als student af en toe wat op je centen moet letten. Als ik jou was zou ik eens in de realiteit gaan leven en niet voordeeltjes die je aangeboden krijgt gaan weigeren omdat je dat beneden je stand vindt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:23 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Beroep: Commcieel dienstverlener, Communicatiestudent
Blijkbaar verdient het goed in een callcenter.
Ergernis zaaien en een tientje per uur verdienen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Als je in een callcenter werkt verleen je geen dienst maar zaai je ergernis.
Je bent voor Feyenoord én je werkt in een callcenterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ergernis zaaien en een tientje per uur verdienen.
Ik heb gewerkt voor een callcenter. Lekker veel cashen, misschien na de vakantie maar weer eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je bent voor Feyenoord én je werkt in een callcenter
Da's helemaal triest.quote:Ik kreeg laatst een telefoontje van de Postbank of ik een studentenrekening wilde maar dat heb ik geweigerd, ook al moet ik nu wel betalen. Dat is toch een regelrechte belediging. Ik ben niet arm!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef boyv het volgende:
je woont zeker boven de Aldi dat je met 75e per maand rond komt..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef boyv het volgende:
je woont zeker boven de Aldi dat je met 75e per maand rond komt..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:18 schreef Nemain het volgende:
Sommige studenten laten zich voorstaan op de verkeerde dingen.
"OMGWTFBBQ ik heb deze week geen enkele les () gevolgd en ik heb ook de tentamens niet geleerd want ik moest zuipen met mijn studentenvereniging!! 111 Einsz einz! ahaha
![]()
![]()
"
Lenen bij IB is inderdaad de meest relaxte lening die je ooit gaat kunnen krijgen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:23 schreef Smash-it het volgende:
Lenen bij de IB is toch super relaxed?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:23 schreef Smash-it het volgende:
Lenen bij de IB is toch super relaxed? Ik heb vier jaar lang maximaal geleend, top!
Vanaf september krijg ik niks meer, dat is dan wel weer jammer..
Ja, leuk joh, na je studie nog tig jaar elke maand een bedrag naar Groningen mogen sturenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:23 schreef Smash-it het volgende:
Lenen bij de IB is toch super relaxed? Ik heb vier jaar lang maximaal geleend, top!
Vanaf september krijg ik niks meer, dat is dan wel weer jammer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |