Zoiets heb ik ook. Scheurtje in mn teen, maar geen foto laten maken. Mn vader (=huisarts) bovenop mn teen en na een luide kreet wist ik het ook wel zelf...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef pekel het volgende:
Al een tijdje uit de roulatie. Zwaar gekneusde voet opgelopen met het zaalvoetballen in de winterstop. Vanmorgen foto's laten maken, nu wachten op de uitslag..
Kijk, dat is nou leukquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij zijn een keertje gaan fitnessen, zwemmen, en we hebben duurloopje afgesloten met wat sprintoefeningen gedaan. Afgelopen zaterdag gingen we spinnen en boksen in plaats van de wedstrijd. Ben benieuwd wat er vanavond op het programma gaat staan.
quote:District West I voor morgen geheel afgelast
6 februari
Ondanks het feit, dat het zonnetje vanmorgen scheen leverde een rondje langs de velden, door de medewerkers van het bondsbureau in Amsterdam, op dat het slecht gesteld is met de velden in het district West I. Daarom is besloten dat het volledige programma van district West I voor morgen is afgelast.
Ook in Zuid II zijn alle wedstrijden voor morgen afgelast, maar in dat district zijn op zaterdag geen standaardelftallen actief. In West II en Noord speelt de B-categorie - de lagere elftallen - niet.
oost wel denk ik. veld was gister wel goed en vandaag super weer hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Zondag gaat het in West 2 wss voor de B-categorie ook niet door, het gaat vanmiddag en morgen regenen.
Precies bij ons gaat het ook wel door. Eindelijk weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oost wel denk ik. veld was gister wel goed en vandaag super weer hier.
afgelast? waarom dat dan? (ik had me afgemeld in de hoop je te ontlopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bij ons is de stadsderby tegen R.E.S. afgelastAch, zo blijven we mooi op 6 wedstrijden staan
Voor de afwisseling waren de velden in Bolsward weer eens onbespeelbaarquote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
afgelast? waarom dat dan? (ik had me afgemeld in de hoop je te ontlopen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor de afwisseling waren de velden in Bolsward weer eens onbespeelbaarach ja.. het is gewoon een drama ook die velden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Hier ook. Enige club in de buurt. Stond er een thuiswedstrijd gepland, dan hadden we weer eens kunnen spelen...quote:
Ben ik volgende week, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Bullebak het volgende:
Gaat hier nu nog door, maar we zijn roostervrij deze week!
Keuren ze bij jullie vandaag voor morgen? Das raar, bij ons doen ze dat niet. Keuren ze morgenochtend vroeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Tot nu toe gaat het nog door morgen. Als het afgelast wordt, moeten we 5 wedstrijden inhalen
(De velden worden over een uurtje weer gekeurd)
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Keuren ze bij jullie vandaag voor morgen? Das raar, bij ons doen ze dat niet. Keuren ze morgenochtend vroeg.
Yup, hoewel het dit keer (verplicht?) roostervrij was ivm voorjaarsvakantie.. Ach, we zijn straks 1 maart, hebben we maar liefst 6 wedstrijden gespeeld al dit seizoenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
en wederom een weekend niet gespeeld..
In Noord-Nederland was bij mijn weten alleen categorie A ingepland.. Hoewel er lijkt me best beker/inhaal had kunnen worden gespeeldquote:
En de 28e ook maar. Tussen half december en maart geen een wedstrijd gespeeld dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben ik volgende week, geloof ik.
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:20 schreef Rumille het volgende:
6-3 gewonnenNa 15 minuten voetballen al 3-0 door 3 goals van ondergetekende
. Wel lekker, in 2 maanden verder 1x gespeeld en toen niet gescoord. In rust opeens gewisseld, maar 15 minuten voor tijd nog even score rechtgezet, want stond op dat moment 4-3. Niet gescoord toen, wel assist. Goede wedstrijd van mezelf, hele team speelde wat paniekerig.
Wij gaan over 2 weken al op voor onze 2equote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Hopelijk kan ik morgen m'n eerste wedstrijd van 2009 spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:00 schreef GieJay het volgende:
Nog geen enkele wedstrijd afgelast dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Noot noot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |