Dat doen de israeli's nu toch ook? dus wat is je probleem?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:22 schreef IFU het volgende:
Ik zou mijn bezetter ook afmaken jij niet dan??
Ik snap alleen niet waarom Israel doorgaat met het bezetten en het bouwen van nieuwe nederzettingen.
Offtopic: L0L @ postgeschiedenis van reageerder.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:26 schreef Sora het volgende:
Ze hebben dat land gewoon veroverd, het is immers van hun. Dat terroristische tuig mag blij zijn dat ze er überhaupt nog mogen wonen.
[..]
Dat doen de israeli's nu toch ook? dus wat is je probleem?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Zionisten mogen alles , alles in hun geliefde land Israel
iemand moorden mag, alleen als je zionist bent
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef alors het volgende:
Tsja, geen nieuws.
Als joden blank zouden zijn en palestijnen zwart dan stond de hele wereld op zijn kop. Maarja 'slachtoffers' tegen 'terroristen/moslims' zal iedereen aan zn reet roesten.
Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef IFU het volgende:
[..]
Raar dat als je je verzet tegen een bezetting dat je dan een terrorist ben.
ANC was trouwens volgens het Westen ook een Terroristische Organisatie en Nelson Mandela een Terrorist.
Voor mij zijn het vrijheidstrijders
Ho even, daar maak je een aantal vrij grote fouten. Ten eerste: De duitsers vochten TEGEN de joden, de voorbeeldigste burgers van deze wereld en waren dus per definitie fout. Ten tweede: dat was op Nederlands grondgebied, totaal wat anders dan die achterlijke zandhappers. Ten derde: Pallies blazen zich op tussen onschuldige burgers, het Nederlandse verzet was gericht op een bezetter en niet tegen de rechtmatige eigenaars van het land zoals in Israëlquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:32 schreef IFU het volgende:
[..]
Dus toen wij ons verzetten tegen de bezetting van de Nazi waren wij terroristische tuig??
Gaza Westbank en Oost-Jeruzalem behoren niet aan Israel toe.
Israel word in resolutie 242 zelf opgeroepen zich uit deze gebieden terug te trekken.
Ooh het bebouwen van bezet gebieden zoals nu nog steeds op de west-oever gebeurt is ee oorlogsmisdaad.
Waarom gaat Israel door met het bezetten van de palestijnen en het bebouwen van bezet gebied terwijl ze zeggen vrede te willen.
Ook is het raad dat Niet Joden niet met Joden mogen trouwen in Israel. (om maar even op Israel als apartheids staat reageren)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Helemaal gelijk
het zijn ook vrijheidstrijders
ze verdedigen hun land die is bestolen door de aggresieve zionisten
Israel die land besteelt en kinderen als speelgoed zien kan ik niet erkennenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:35 schreef IFU het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Israel bestaansrecht heeft (ik heb het gevoel dat dat bij u niet het geval is) maar dan wel binnen de grenzen die internationaal bepaald zijn.
Het huidige probleem vind ik nu dat Israel door gaat met het bezetten en nieuwe nederzettingen bouwt.
Tevens is de machtstrijd binnen de palestijnen een groot probleem.
Wat natuurlijk geen excuus mag zijn om door te gaan met de bezetting en het nederzetting beleid.
Was er niet ooit ene Mohammed die met een meisje van 9 speelde?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel die land besteelt en kinderen als speelgoed zien kan ik niet erkennen
heel mqkkelijk om snel de Israelische agressie te ontwijken , en een propogandische leugens erbij te halen die werkelijk nutteloos isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was er niet ooit ene Mohammed die met een meisje van 9 speelde?
Of Solomon, die diverse wijven misbruikt heeft?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was er niet ooit ene Mohammed die met een meisje van 9 speelde?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:34 schreef Sora het volgende:
de rechtmatige eigenaars van het land zoals in Israël
Polisario, zijn dat ook vrijheidstrijders Meki? Die bezetting van de Westelijke Sahara en meer dan 2500 kilometer lange muur heeft Marokko goed voor elkaar hè? Geen haan die er naar kraait?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Helemaal gelijk
het zijn ook vrijheidstrijders
ze verdedigen hun land die is bestolen door de aggresieve zionisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |