quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
TS verhuist van het ene gat naar het andere gat
Oud Heustenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Ketchupfles het volgende:
Super joh, je verhuist ein-de-lijk uit de meest afgelegen hoek van Nederland/Zeeland maar daar laat je ook een beetje alles wat je lief had achter... Zoals je werkomgeving.
Gezellig tijd gehad en wat niet maar nu komt 't: Waar de FUCK vind je hier werk? Voor als je je 't afvraagt: Oud Heusden.
Kan je wel een beetje verderop gaan kijken in Vlijmen, maar ja TS heeft geen scooter en zijn OV komt pas 1 Oktober naar hem.![]()
Supermarkten hebben nog niet eens open vacatures daar en Heusden is weer zo'n gat die zoiets weer niet heeft.Ik ga wel krantjes bezorgen of zo, of op een houtje bijten en lekker naar school om vervolgens niet meer uit te kunnen gaan en al dat soort fratsen.
Samenvatting: TS zit nu zonder werk en kan daar niet mee omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
is die zaak van je pa joh?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:06 schreef Scherpkoekje het volgende:
trouwens, mijn vader heeft de enige tabakswinkel in drunen, hij zoekt nog wel een assistentje
(18 + slank, blond en pronte tietjes)
't Is dat je niet interessant bent maar anders had ik je nu vet kunnen stalken en zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:06 schreef Scherpkoekje het volgende:
trouwens, mijn vader heeft de enige tabakswinkel in drunen, hij zoekt nog wel een assistentje
(18 + slank, blond en pronte tietjes)
Ken je die zaak eigenlijk wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |