Zet je tv maar aan...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:59 schreef Markster het volgende:
link?
Niet als je net in de pauze ff lekker wil gaan kakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Megumi het volgende:
Goede oefening voor je sluitspier dus TS.
`quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:03 schreef afcajos het volgende:
Die duurt zo fucking lang he. Maar ik ga weer voetbal kijken
Oh maar dat klinkt juist grappigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:58 schreef TheYoung1 het volgende:
I've got soul but I'm not a soldier
Heu? Wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef GuyFawkes het volgende:
Die reclame is juist tof man. Dat jij nou zo'n onsportieve kuthippie bent die met z'n neus op de feiten wordt gedrukt omtrent je eigen sportieve rukheid, is geen goede reden om het mooie Klaagbaak te gaan vervuilen.
Wat probeer je te zeggen? Je scheldt alleen maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heu? Wat?
Soddefliker ff gauw de vinketering op, achterlijke reserve josti.
Ik kots op sukkels al jijBevooroordeelde klapmongool
Goeie vraag ja!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef Fakkan het volgende:
Wat is de filosofie achter die slogan?
Ja bah! Verschrikkelijk kutnummer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Wel een toffe reclame toch? Alleen kan ik me wel voorstellen dat het na 3x schijtirritant wordt.quote:
Het slaat gewoon helemaal nergens op. Schijtirritant en je wordt er dood mee gegooit tijdens de OS...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:24 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Wel een toffe reclame toch? Alleen kan ik me wel voorstellen dat het na 3x schijtirritant wordt.
Aha, dat zingen ze dus, ik verstond "I've got a SOA but I'm not a soldier."quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Het liedje is superirritant. De tekst is erg flauw...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:24 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Wel een toffe reclame toch? Alleen kan ik me wel voorstellen dat het na 3x schijtirritant wordt.
Inderdaad. Deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het slaat gewoon helemaal nergens op. Schijtirritant en je wordt er dood mee gegooit tijdens de OS...
En dat terwijl nike meestal van die supergave commercials heeft..
Valt toch best meequote:
Och lieverd. Als je zo een middagje semi-verplicht thuis zit, en je hebt dan maar de tv op OS staan... Zelfs zonder te kijken word ik een beetje onwel als ik die shitse voor de 168ste x keer voorbij hoor komen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:41 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Valt toch best meeIk kan me voorstellen dat het gaat irriteren als je dit 80x per dag voorbij ziet komen, maar dat geldt zowat voor alle reclames.
iow: niet zo zeuren TS .
Er zit een knop op je TV hoor. Je kan ook iets compleet anders doen. Of nog een idee: ZAP als die reclame komt. Zeiklul.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Och lieverd. Als je zo een middagje semi-verplicht thuis zit, en je hebt dan maar de tv op OS staan... Zelfs zonder te kijken word ik een beetje onwel als ik die shitse voor de 168ste x keer voorbij hoor komen...
Ik heb 2 voetbalwedstrijden gevolgt vandaag... Meer niet..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:52 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Er zit een knop op je TV hoor. Je kan ook iets compleet anders doen. Of nog een idee: ZAP als die reclame komt. Zeiklul.
Die reclame is juist tof man. Dat jij nou zo'n onsportieve kuthippie bent die met z'n neus op de feiten wordt gedrukt omtrent je eigen sportieve rukheid, is geen goede reden om het mooie Klaagbaak te gaan vervuilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heu? Wat?
Soddefliker ff gauw de vinketering op, achterlijke reserve josti.
Ik kots op sukkels al jijBevooroordeelde klapmongool
Ga een slecht lemming topic openen, kutkneusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:03 schreef loni55 het volgende:
[..]
Die reclame is juist tof man. Dat jij nou zo'n onsportieve kuthippie bent die met z'n neus op de feiten wordt gedrukt omtrent je eigen sportieve rukheid, is geen goede reden om het mooie Klaagbaak te gaan vervuilen.
De UITknop is er niet voor de sier en lieverd zeg je maar tegen je kat .quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Och lieverd. Als je zo een middagje semi-verplicht thuis zit, en je hebt dan maar de tv op OS staan... Zelfs zonder te kijken word ik een beetje onwel als ik die shitse voor de 168ste x keer voorbij hoor komen...
Schat, ik wil het voetbal volgen. Dus iedere keer op die uitknop duwen omdat die flutreclame langskomt, gaat nog sneller vervelen als reageren op zulke niets zeggende reacties als die van jou en zulks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:08 schreef SarahD. het volgende:
[..]
De UITknop is er niet voor de sier en lieverd zeg je maar tegen je kat .
Voor wat hoort wat hé. Zonde die reclame kun jij je voetbal niet kijken. En door je negatieve gelul heeft Nederland nou verloren. Karma noemen we dat.quote:
Neuh hoor, had mn karma vanmiddag bij België - Italië al besteedquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat hé. Zonde die reclame kun jij je voetbal niet kijken. En door je negatieve gelul heeft Nederland nou verloren. Karma noemen we dat.
-1 grappig proberen te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neuh hoor, had mn karma vanmiddag bij België - Italië al besteed
Dacht dat die oranje-boys het zo ook wel zou lukken...
Helaas pindakaas
Jezus ben je nog steeds aan het klagenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Blijft het nog een irritante kut reclame....
Ik ben nu aan't eten, dus stoor me niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:44 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Jezus ben je nog steeds aan het klagen? Ga je huisdier eens lastigvallen man .
Vanmiddag, 2 wedstrijden. Meer niet..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
Is misschien een hint voor TS dat hij te veel tv kijkt
tuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Vanmiddag, 2 wedstrijden. Meer niet..
Erg hè, onwetende sufkut
Ik geef toe dat ik geen leven heb, nou goed?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
tuurlijkgeef nou maar toe dat je geen leven hebt
![]()
want van 5x die reclame zien hoef je echt geen topic te openen
topnummer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:20 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ja bah! Verschrikkelijk kutnummer.
Met jou kan ik baggeren!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:59 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind het ook echt een vreselijke reclame. En dat komt eigenlijk helemaal door dat achterlijke nummer dat ze erachter geplakt hebben.
Jij kijkt zeker tv met het geluid uit!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:04 schreef Bonzai. het volgende:
Vind het wel een mooie commercial.
Al is die Amerikaan met z'n snor best wel
Nike kan veel beter!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:04 schreef Bonzai. het volgende:
Vind het wel een mooie commercial.
Al is die Amerikaan met z'n dikke moustache best wel
och ga weg. je komt me gewoon stangenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |