die donkerequote:
Ze spelen normaal gezien nog steeds met Nike, maar Adidas is de sponsor van de Belgische Olympische Ploeg, vandaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:48 schreef Klopkoek het volgende:
Sinds wanneer speelt België met Adidas?
Adefemiquote:
aha.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Adefemi
Dat is trouwens niet ''onze'' Femi.
Die overigens ook weer prima speelt.
Heeft het Nederlands olympisch team dan in Asics gespeeld? Lijkt me stug. Maar misschien zijn die contracten anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze spelen normaal gezien nog steeds met Nike, maar Adidas is de sponsor van de Belgische Olympische Ploeg, vandaar.
Clijsters is om die reden in 2004 zelfs weg gebleven van de Spelen. Ze had zelf zo'n contract met één of ander prutsmerk (ben de naam al vergeten), en ze moest in Athene in Adidas-kleding spelen. Clijsters heeft dan afgezegd, met een hele hoop emotioneel gezever ("oh ik kan de sponsor die mij al van mijn zestiende steunt toch niet laten vallen blablabla"). Maar waarschijnlijk had ze gewoon helemaal geen zin om te gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft het Nederlands olympisch team dan in Asics gespeeld? Lijkt me stug. Maar misschien zijn die contracten anders.
Die commentator bij baanwielrennen wilde al een pact sluiten met de Nederlandersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Wilskracht het volgende:
Als Belgie goud wint dan blijft Belgie 1 land
Zo'n incidenten komen vaker voor. Cruijff bij het WK'74 is een heel bekende, maar dit jaar bij de Spelen speelde er bijvoorbeeld ook wat met VDH, die een contract met Nike heeft maar in een Speedopak wilde zwemmen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Clijsters is om die reden in 2004 zelfs weg gebleven van de Spelen. Ze had zelf zo'n contract met één of ander prutsmerk (ben de naam al vergeten), en ze moest in Athene in Adidas-kleding spelen. Clijsters heeft dan afgezegd, met een hele hoop emotioneel gezever ("oh ik kan de sponsor die mij al van mijn zestiende steunt toch niet laten vallen blablabla"). Maar waarschijnlijk had ze gewoon helemaal geen zin om te gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Vidacz het volgende:
Weer geen medaille voor de Belgen dus, tegen Brazilië gaan ze er natuurlijk weer af.
15.00quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelaat is die wedstrijd?
Dat zit er wel dik in, maar het laat wel zien dat de Belgen op de weg terug zijn en we ze binnenkort weer op eindrondes kunnen verwachten, misschien al in Zuid-Afrika. Alhoewel het ook voorstelbaar is dat de Argentijnen of Brazilianen de strijd om het brons laten lopen, dus wie weet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Vidacz het volgende:
Weer geen medaille voor de Belgen dus, tegen Brazilië gaan ze er natuurlijk weer af.
quote:
De potentie is er inderdaad, maar ik zie ze voorlopig nog niet winnen van Spanje en Turkije. Oftewel: tot in 2012.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in, maar het laat wel zien dat de Belgen op de weg terug zijn en we ze binnenkort weer op eindrondes kunnen verwachten, misschien al in Zuid-Afrika. Alhoewel het ook voorstelbaar is dat de Argentijnen of Brazilianen de strijd om het brons laten lopen, dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |