abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60883806
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Iphone
Overgewaardeerd kut apparaat. Ga voor de gein eens pushmail instellen, wat een ellende.

HTC Touch Diamond
Push mail instellen?

Userid invullen
Wachtwoord invullen
Server naam invullen
En bij mail options vinkje pushmail aanzetten.

Zo moeilijk is dat echt niet.
pi_60883808
Iphone is wel een leuk ding maar ik heb liever WM erop staan. Dan kun je zelf meer instellen en tweaken en daar hou ik wel van.

Maar de Iphone is prima voor de mensen die dat niet willen
Pauperz
pi_60883856
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:50 schreef Happel het volgende:
HTC
HTC is een klootzak
pi_60884083
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef eNaSnI het volgende:
iphone
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:31:49 #80
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_60884990
ik heb hier een Iphone 3g (OSX) een SE P910 (UIQ 2.1) een SE M600i(UIQ 3.0) een HTC touch (WM 6) en een Nokia N95 (Symbian S60)

Dus alle soorten besturingssystemen die je maar kunt krijgen, de iPhone wint qua functionaliteit en uiterlijk hands down.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_60885885
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef J.A.N.A. het volgende:
ik heb hier een Iphone 3g (OSX) een SE P910 (UIQ 2.1) een SE M600i(UIQ 3.0) een HTC touch (WM 6) en een Nokia N95 (Symbian S60)

Dus alle soorten besturingssystemen die je maar kunt krijgen, de iPhone wint qua functionaliteit en uiterlijk hands down.
Slechte garp

In elk topic vul je weer iets anders in bij de winnaar
pi_60885922
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij. TomTom heeft al lang een goed werkende versie op de iPhone draaien, verder was er nog een ander bedrijf dat ook navigatie software gaat uitbrengen, 't is alleen een kwestie van tijd. Dit platform is net op de markt, het duurt ff voordat dit soort dingen op gang komt.
[..]

Er zijn wel meer dingen die de iPhone niet kan, en ondertussen brengt elke mobiele telefoon fabrikant iPhone rip-offs op de markt, blijkbaar doen ze toch iets goed.

Wat betreft bestanden sturen, hoe vaak doe je dat ? En waarvoor ? De enige keer dat ik dat gedaan heb was om wat foto's naar m'n computer te sturen, maar dat gaat op de iPhone helemaal vanzelf (OTA via mobile me of via itunes sync met iPhoto zodra je 'm inplugt).

Het gaat niet om features, het gaat om solutions.
Hoe ik daarbij kom?
Tom Tom komt niet met een iPhone 3G versie van hun navigatie software.
Dat ze het zelf misschien hebben draaien is een leuke publiciteitsstunt.

Mensen die nu, door dat "persbericht" van begin juni, een iPhone 3G hebben gekocht in de veronderstelling dat ze straks Tom Tom kunnen gaan draaien, zijn gewoon genaaid.

Apple heeft niets gedaan om het tegen te spreken; nee, het gerucht leverde extra verkopen op.

In ieder topic over de iPhone 3G waar ik zeg dat er geen Tom Tom voor de iPhone 3G is, krijg ik wel een aantal fanboys over me heen dat Tom Tom allang bezig is en zelfs al een versie heeft draaien.
Inmiddels zijn we half augustus...

..en is er bij Tom Tom nog geen woord gerept over Tom Tom op de iPhone 3G.
http://www.tomtom.com/news/category.php?ID=4&Language=1

Ik ga dus geen 500 euro neertellen voor een telefoon waarvoor misschien ooit navigatie beschikbaar komt, bij de gratie van de fabrikant.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-08-2008 20:53:52 ]
pi_60885961
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij. TomTom heeft al lang een goed werkende versie op de iPhone draaien, verder was er nog een ander bedrijf dat ook navigatie software gaat uitbrengen, 't is alleen een kwestie van tijd. Dit platform is net op de markt, het duurt ff voordat dit soort dingen op gang komt.
[..]

Er zijn wel meer dingen die de iPhone niet kan, en ondertussen brengt elke mobiele telefoon fabrikant iPhone rip-offs op de markt, blijkbaar doen ze toch iets goed.

Wat betreft bestanden sturen, hoe vaak doe je dat ? En waarvoor ? De enige keer dat ik dat gedaan heb was om wat foto's naar m'n computer te sturen, maar dat gaat op de iPhone helemaal vanzelf (OTA via mobile me of via itunes sync met iPhoto zodra je 'm inplugt).

Het gaat niet om features, het gaat om solutions.
Hoe vaak ik dat doe?
Ik wissel heel vaak foto's, mp3's en foute ringtones uit met anderen.
Dat lijkt me wel een héél basic functie van een telefoon tegenwoordig.
M'n HTC verzendt probleemloos naar mijn oude Nokia, en andersom.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:25:01 #84
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_60885997
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:28 schreef slindenau het volgende:

[..]

"net"...voor het publiek bestaat 'ie al meer dan een jaar, en voor ontwikkelaars vast nog veel langer .
Nee, voor ontwikkelaars pas enkelen maanden. Pas bij de aankondiging van iPhone OS 2.0 is er een SDK beschikbaar, lang niet alle ontwikkelaars zijn al toegelaten tot het developer programma.
quote:
Inpluggen inderdaad...sommige mensen willen draadloos kunnen werken .
Zoals gezegd gaat dat via Mobile Me OTA, welk deel hiervan snap je niet
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_60886152
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, voor ontwikkelaars pas enkelen maanden. Pas bij de aankondiging van iPhone OS 2.0 is er een SDK beschikbaar, lang niet alle ontwikkelaars zijn al toegelaten tot het developer programma.
Lekker is dat, blijkbaar kan het Apple geen reet schelen of mensen/bedrijven software voor hun wonderkindje kunnen schrijven

En maar klagen dat je geen TomTom kan draaien
quote:
[..]

Zoals gezegd gaat dat via Mobile Me OTA, welk deel hiervan snap je niet
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het nu over hebt, maar dat klinkt als over de GSM/3G verbinding...en dat kost je dus geld .
pi_60886323
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:06 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Klopt, er zijn meer apps voor WM dan voor de iPhone, maar de appstore is ook nog maar net een paar maanden live, en kijk eens wat voor geweldige apps er al zijn. Zelfs Carmack is games aan het ontwikkelen voor de iPhone.
[..]

Gemak dient de mens. Dat er voor Windows Mobile geen appstore is is gewoon dikke fail van Microsoft.

ik geloof niet dat jij al doorhebt hoe revolutionair iPhone OS in combinatie met de app store is. Er gaan gigantisch veel applicaties komen voor de iPhone, de voornaamste reden daarvoor: een heel erg grote potentiële markt. Als je WM apps schrijft dan richt je je op die paar nerds die het voor elkaar krijgen die software te downloaden en te installeren. Bij de iPhone is elke iPhone gebruiker wereldwijd een potentiële klant.

Apple heeft met iPhone OS 2.0 en de appstore niet alleen een nieuwe telefoon op de markt gezet, ze hebben een nieuw mobiel computer platform geïntroduceerd. Ga er maar van uit dat dit HEEL groot gaat worden.
Even voor mij; kan je die applicaties uit de appstore gratis gebruiken? Of is het meerendeel betaald?
pi_60886366
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:

[..]

Even voor mij; kan je die applicaties uit de appstore gratis gebruiken? Of is het meerendeel betaald?
Nog grappiger; als Apple failliet gaat... Waar haal je dan je apps?
pi_60886375
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:

[..]

Alle troep is gratis
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:42:08 #89
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60886384
quote:

[..]

Je hebt betaalde en gratis applicaties. Hoe de verhoudingen daar tussen liggen weet ik niet, maar met de gratis apps kan je wel even vooruit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60886584
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:41 schreef slindenau het volgende:

[..]

Alle troep is gratis
Heb je een lijst met de applicaties in de AppleStore?
Ik kon met Google zo snel alleen maar reclame vinden.
pi_60886745
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je een lijst met de applicaties in de AppleStore?
Ik kon met Google zo snel alleen maar reclame vinden.
Nee, je denkt toch niet dat ik ook maar iets van Apple op mijn PC ga installeren
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:07:29 #92
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60886897
Er zijn nog niet veel goede gratis applicaties beschikbaar. Ik zelf gebruik alleen Buienradar af en toe, de overige programma's zijn spelletjes. Ik zou ook niet weten waarvoor ik een applicatie nodig heb verder.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60887012
iPod touch is wel tof maar om er mee te bellen lijkt het me niks, ligt helemaal niet zo lekker in de hand en hij is ook wel vrij groot. Dan liever een candybar van nokia of sony-ericsson oid.

P.s
Jailbreaken en Cracked appstore apps gebruiken
pi_60887203
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef TC03 het volgende:
Er zijn nog niet veel goede gratis applicaties beschikbaar. Ik zelf gebruik alleen Buienradar af en toe, de overige programma's zijn spelletjes. Ik zou ook niet weten waarvoor ik een applicatie nodig heb verder.
Buienradar...je kan ook gewoon een favoriet aanmaken naar deze pagina, ies gratisch

http://gratisweerdata.buienradar.nl/radar.php
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:30:54 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60887315
Dat iemand met een iPhone pronkt vind ik niet bepaald geweldig. Zo super zijn ze nu ook weer niet, en je onderscheidt je er ook niet echt mee. Iemand met een BlackBerry heeft eigenlijk meer "status" dan iemand met een iPhone, want zakenman doorgaans.
* gebrokenglas RAZR heeft.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_60887347
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef TC03 het volgende:
Standaard antwoord van iPhone fanboys als er een functie niet aanwezig of beperkt is:

"Wie gebruikt die functie uberhaupt".

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-08-2008 21:40:35 ]
pi_60887479
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Standaard antwoord van iPhone fanboys als er een functie niet aanwezig of beperkt:

"Wie gebruikt die functie uberhaupt".
Mensen met een iPhone gebruiken die functie niet nee

Oh, wacht
pi_60889512
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef sinadO het volgende:
't Is hendig sjiek zulks een Aifoon alleen zit je vast aan een gruwelijk duur abo van T-Mobile als je niet een los toestel koopt. Ik wil er best een maar ik ga toch echt wachten tot de andere providers hem ook hebben. Maar... Och hemeltjelief, heb ik dan de hijp gemist??
Dit ga ik ook doen Ik wacht wel tot er wat concurrentie is tussen aanbieders. Ik vertrouw T-Mobile sowieso al niet met hun netwerkdekking, ik hoor ook om me heen klachten hierover, ik wil om die reden eigenlijk gewoon KPN of Vodafone... never change a winning team zeg maar.

Ik wil ook niet voor 2 jaar tekenen, nooit. Bij geen enkele provider. Deze wereld verandert te snel om je voor 2 jaar te abonneren. Een jaartje is prima zat, en daarna weer zien wat er te koop is.

Die scheurtjes in de achterkant zou ik nog mee kunnen leven, dat schijnt alleen de buitenlaag te zijn... al ben ik wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen... Ik zou sowieso een zwarte halen, dus ik zou er niet veel last van hebben eigenlijk. Er komt toch ooit wel een beschadiginkje/krasje op, en daarna interesseert het je niet meer.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De iPhone is inderdaad ideaal voor mensen die niet erg handig zijn.
Ooit jezelf afgevraagd dat het ook ideaal is voor mensen die simpelweg geen gedoe willen, ongeacht hun technische achtergrond? Die gewoon productiever willen zijn, en dus hetzelfde willen bereiken in minder tijd? Dit zijn de mensen die een telefoon zien als een middel om hun doel te bereiken (informatie uitwisselen).

Oftewel de mensen in de zakelijke/pro wereld en de gemiddelde consument. Dus iedereen behalve tweakers
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe vaak ik dat doe?
Ik wissel heel vaak foto's, mp3's en foute ringtones uit met anderen.
Dat lijkt me wel een héél basic functie van een telefoon tegenwoordig.
M'n HTC verzendt probleemloos naar mijn oude Nokia, en andersom.
Heeft de iPhone niet gewoon WiFi aan boord voor draadloze communicatie? Wat veel bredere toepassingsmogelijkheden biedt dan BlueTooth? Zoals bijvoorbeeld met een netwerk verbinden en overal je shit vandaan plukken op dat netwerk... of internetten via je accesspoint als je thuis bent Ook sneller en groter bereik. Dus in die zin volwassener en geavanceerder.

Tja, het is wellicht alleen jammer van de backwards compatibiliteit...
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:23:27 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60890641
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef Henno het volgende:

[..]
Heeft de iPhone niet gewoon WiFi aan boord voor draadloze communicatie? Wat veel bredere toepassingsmogelijkheden biedt dan BlueTooth? Zoals bijvoorbeeld met een netwerk verbinden en overal je shit vandaan plukken op dat netwerk... of internetten via je accesspoint als je thuis bent Ook sneller en groter bereik. Dus in die zin volwassener en geavanceerder.

Tja, het is wellicht alleen jammer van de backwards compatibiliteit...
WiFi is inderdaad prima, maar heeft een hotspot nodig. Bluetooth werkt via peer-to-peer, en nagenoeg iedere telefoon heeft BT in tegenstelling tot WiFi.
2000 light years from home
pi_60891061
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:41 schreef slindenau het volgende:

[..]

Alle troep is gratis
Dus die vondeling die laatst hier voor de deur lag kan ik net zo goed weer weggooien?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')