quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mensen die denken dat ze met een iPhone helemaal de bomb zijn terwijl je met Windows mobile of Symbian OS veel meer kunt.
Een telefoon kopen voor respectquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:34 schreef PP. het volgende:
OH NOES, krijg je niet het respect dat je verwachtte toen je je iPhone kocht?
Symbian is in mijn ogen de mooiste. Jammer dat je daarmee alleen niet de props op het schoolplein krijgt.quote:
jij snapt 'tquote:
De camera is de beste in zijn soort. Hij heeft geen autofocus ja, maar van alle camera's zonder AF heeft de iPhone misschien wel de beste camera.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef Logitik het volgende:
Overigens heb ik een poosje terug wel een jaar lang gebruikt gemaakt van de LG Prada. Dat werkt ook met touchschreen. Iets meer basic, maar alleen het gebruik van een touchscreen is ontzettend fijn!En het ziet er mooi uit..
Maar dus zoals ik al zei: zit echt een matige camera in, en ik vind m te groot
Dat alles kan ook met een symbian of WM telefoon...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef julian6 het volgende:
Een vriend van me heeft een iPhone gekocht, en ik moet zeggen ik vind het en supervet apparaatje. Ik dacht eerst dat het enkel design was met een paar kleine features erbij en dat was alles.. maar het apparaat heeft een zeer goede interface en het heeft een aantal functies die ik altijd al wilde hebben. zoals Video's zoeken op youtube. Gaat erg gemakkelijk en die bufferen ook redelijk snel. Daarnaast is er een Google maps functie die automatisch zoekt waar je bent en hierdoor kan je dus nooit meer verdwaald raken.
Sms'jes sturen gaat ook gemakkelijk met dat touchscreen en de camera werkt ook goed.
Jammer dat ik vorige maand voor 2 jaar een abbo heb afgesloten met een andere tel.. anders had ik nu ook een iPhone genomen![]()
Goh, de iPhone moet het ook niet hebben van exclusieve functies. Waar de iPhone het wel van moet hebben:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Dat alles kan ook met een symbian of WM telefoon...En meer.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Dat alles kan ook met een symbian of WM telefoon...En meer.
Nee. Ik heb de Diamond wel eens beetgehouden, wat een bagger zeg. Vooral dat slecht reagerende touchscreen is dramatisch. Overigens snap ik niet waarom een telefoon zonder extern toetsenbord een scherm van 2,8" heeft, het sms'en is echt dramatisch op zo'n dingquote:
whehehehehe ... ts is triestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:34 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Een telefoon kopen voor respectAls je daar een telefoon voor nodig hebt ben je nóg triester.
Traagheid heeft dat ding van mij nooit gehad, wel de nodige andere (softwarematige) kuren die je niet verwacht van een afgerond product.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de Diamond wel eens beetgehouden, wat een bagger zeg. Vooral dat slecht reagerende touchscreen is dramatisch. Overigens snap ik niet waarom een telefoon zonder extern toetsenbord een scherm van 2,8" heeft, het sms'en is echt dramatisch op zo'n ding.
Toch vind ik een WM-telefoon royal sadness. Bij de iPhone kan je elke functie (er zijn er ook niet zoveel haha, leuk) met een klein aantal handelingen bereiken, bij een WM-telefoon zit alles achter menuutjes en kleine knopjes verstoptquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Traagheid heeft dat ding van mij nooit gehad, wel de nodige andere (softwarematige) kuren die je niet verwacht van een afgerond product.
SMSén gaat overigens gemakkelijk zat als je het toetsenbord even aanpast.
Overigens ook niks mis met die Iphone, wel met die fanboy ongein.
He tis een mooie telefoon opzich dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef Chillah.Bee het volgende:
Van die zeikerds hier die over de iPhonelopen te zeiken.
"Mijn 3310 belt en SMSt ook gewoon hoor"
"de Iphone heeft niet eens [insert allerlei nerd-termen]"
"het is een hype dus ik wil hem niet"
Sukkels, bespaar me jullie gehuil en zet je niet zo af tegen dit mooie speeltje. Niet alles hoeft altijd puur functioneel en nuttig te zijn, je hebt ook nog zoiets als gewoon leuke functies.
iPhone
Uuhh.. welk gruwelijk duur abbo ? 't is maar 29,95 / maand. En dan krijg je onbeperkt 2Mbit down, 150 minuten en 150 SMSjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef sinadO het volgende:
't Is hendig sjiek zulks een Aifoon alleen zit je vast aan een gruwelijk duur abo van T-Mobile als je niet een los toestel koopt.(...)
Mijn HTC Diamond Touch belt en SMS't ook gewoon hoor (meestal wel tenminste)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef Chillah.Bee het volgende:
Van die zeikerds hier die over de iPhonelopen te zeiken.
"Mijn 3310 belt en SMSt ook gewoon hoor"
"de Iphone heeft niet eens [insert allerlei nerd-termen]"
"het is een hype dus ik wil hem niet"
Sukkels, bespaar me jullie gehuil en zet je niet zo af tegen dit mooie speeltje. Niet alles hoeft altijd puur functioneel en nuttig te zijn, je hebt ook nog zoiets als gewoon leuke functies.
iPhone
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Iphone
Overgewaardeerd kut apparaat.
HTC Diamond Touch
De reden dat de iPhone geen stylus heeft is omdat je hem niet nodig hebt, in tegenstelling tot die brakke HTC troep.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn HTC Diamond Touch belt en SMS't ook gewoon hoor (meestal wel tenminste)
De iPhone heeft niet eens een stylus.
Het is een zwaar overhyped ding met flinke gebreken en tekortkomingen dus ik wil hem niet.
Waarom is de HTC Diamond brak volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
De reden dat de iPhone geen stylus heeft is omdat je hem niet nodig hebt, in tegenstelling tot die brakke HTC troep.
Traag, onhandig, stylus, alles zit achter duizend menu's.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom is de HTC Diamond brak volgens jou?
De functionaliteiten zijn namelijk veeeeel beter!
De HTC Touch Diamondquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn HTC Diamond Touch belt en SMS't ook gewoon hoor (meestal wel tenminste)(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |