quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mensen die denken dat ze met een iPhone helemaal de bomb zijn terwijl je met Windows mobile of Symbian OS veel meer kunt.
Een telefoon kopen voor respectquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:34 schreef PP. het volgende:
OH NOES, krijg je niet het respect dat je verwachtte toen je je iPhone kocht?
Symbian is in mijn ogen de mooiste. Jammer dat je daarmee alleen niet de props op het schoolplein krijgt.quote:
jij snapt 'tquote:
De camera is de beste in zijn soort. Hij heeft geen autofocus ja, maar van alle camera's zonder AF heeft de iPhone misschien wel de beste camera.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef Logitik het volgende:
Overigens heb ik een poosje terug wel een jaar lang gebruikt gemaakt van de LG Prada. Dat werkt ook met touchschreen. Iets meer basic, maar alleen het gebruik van een touchscreen is ontzettend fijn!En het ziet er mooi uit..
Maar dus zoals ik al zei: zit echt een matige camera in, en ik vind m te groot
Dat alles kan ook met een symbian of WM telefoon...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef julian6 het volgende:
Een vriend van me heeft een iPhone gekocht, en ik moet zeggen ik vind het en supervet apparaatje. Ik dacht eerst dat het enkel design was met een paar kleine features erbij en dat was alles.. maar het apparaat heeft een zeer goede interface en het heeft een aantal functies die ik altijd al wilde hebben. zoals Video's zoeken op youtube. Gaat erg gemakkelijk en die bufferen ook redelijk snel. Daarnaast is er een Google maps functie die automatisch zoekt waar je bent en hierdoor kan je dus nooit meer verdwaald raken.
Sms'jes sturen gaat ook gemakkelijk met dat touchscreen en de camera werkt ook goed.
Jammer dat ik vorige maand voor 2 jaar een abbo heb afgesloten met een andere tel.. anders had ik nu ook een iPhone genomen![]()
Goh, de iPhone moet het ook niet hebben van exclusieve functies. Waar de iPhone het wel van moet hebben:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Dat alles kan ook met een symbian of WM telefoon...En meer.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Dat alles kan ook met een symbian of WM telefoon...En meer.
Nee. Ik heb de Diamond wel eens beetgehouden, wat een bagger zeg. Vooral dat slecht reagerende touchscreen is dramatisch. Overigens snap ik niet waarom een telefoon zonder extern toetsenbord een scherm van 2,8" heeft, het sms'en is echt dramatisch op zo'n dingquote:
whehehehehe ... ts is triestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:34 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Een telefoon kopen voor respectAls je daar een telefoon voor nodig hebt ben je nóg triester.
Traagheid heeft dat ding van mij nooit gehad, wel de nodige andere (softwarematige) kuren die je niet verwacht van een afgerond product.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de Diamond wel eens beetgehouden, wat een bagger zeg. Vooral dat slecht reagerende touchscreen is dramatisch. Overigens snap ik niet waarom een telefoon zonder extern toetsenbord een scherm van 2,8" heeft, het sms'en is echt dramatisch op zo'n ding.
Toch vind ik een WM-telefoon royal sadness. Bij de iPhone kan je elke functie (er zijn er ook niet zoveel haha, leuk) met een klein aantal handelingen bereiken, bij een WM-telefoon zit alles achter menuutjes en kleine knopjes verstoptquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Traagheid heeft dat ding van mij nooit gehad, wel de nodige andere (softwarematige) kuren die je niet verwacht van een afgerond product.
SMSén gaat overigens gemakkelijk zat als je het toetsenbord even aanpast.
Overigens ook niks mis met die Iphone, wel met die fanboy ongein.
He tis een mooie telefoon opzich dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef Chillah.Bee het volgende:
Van die zeikerds hier die over de iPhonelopen te zeiken.
"Mijn 3310 belt en SMSt ook gewoon hoor"
"de Iphone heeft niet eens [insert allerlei nerd-termen]"
"het is een hype dus ik wil hem niet"
Sukkels, bespaar me jullie gehuil en zet je niet zo af tegen dit mooie speeltje. Niet alles hoeft altijd puur functioneel en nuttig te zijn, je hebt ook nog zoiets als gewoon leuke functies.
iPhone
Uuhh.. welk gruwelijk duur abbo ? 't is maar 29,95 / maand. En dan krijg je onbeperkt 2Mbit down, 150 minuten en 150 SMSjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef sinadO het volgende:
't Is hendig sjiek zulks een Aifoon alleen zit je vast aan een gruwelijk duur abo van T-Mobile als je niet een los toestel koopt.(...)
Mijn HTC Diamond Touch belt en SMS't ook gewoon hoor (meestal wel tenminste)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef Chillah.Bee het volgende:
Van die zeikerds hier die over de iPhonelopen te zeiken.
"Mijn 3310 belt en SMSt ook gewoon hoor"
"de Iphone heeft niet eens [insert allerlei nerd-termen]"
"het is een hype dus ik wil hem niet"
Sukkels, bespaar me jullie gehuil en zet je niet zo af tegen dit mooie speeltje. Niet alles hoeft altijd puur functioneel en nuttig te zijn, je hebt ook nog zoiets als gewoon leuke functies.
iPhone
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Iphone
Overgewaardeerd kut apparaat.
HTC Diamond Touch
De reden dat de iPhone geen stylus heeft is omdat je hem niet nodig hebt, in tegenstelling tot die brakke HTC troep.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn HTC Diamond Touch belt en SMS't ook gewoon hoor (meestal wel tenminste)
De iPhone heeft niet eens een stylus.
Het is een zwaar overhyped ding met flinke gebreken en tekortkomingen dus ik wil hem niet.
Waarom is de HTC Diamond brak volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
De reden dat de iPhone geen stylus heeft is omdat je hem niet nodig hebt, in tegenstelling tot die brakke HTC troep.
Traag, onhandig, stylus, alles zit achter duizend menu's.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom is de HTC Diamond brak volgens jou?
De functionaliteiten zijn namelijk veeeeel beter!
De HTC Touch Diamondquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn HTC Diamond Touch belt en SMS't ook gewoon hoor (meestal wel tenminste)(...)
Leer eens tellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Traag, onhandig, stylus, alles zit achter duizend menu's.
Het is juist veel lastiger voor de HTC software te vinden dan voor de iPhone. Moet je allerlei vage websites af, CAB files downloaden, etc. etc. Leg dat maar eens uit aan je moeder. Bij de iPhone klik je gewoon op het "appstore" icoontje, kies een applicatie uit, klik op "installeren" en klaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Solomon het volgende:
(...) HTC Touch Cruise (software is hetzelfde op de diamond, maar die heb ik niet) is wat logger, complexer, en vergt meer gewenning dan de iPhone. Wel kun je er oneindig veel vette software voor vinden en installeren (wat bij de iPhone lastiger is) (...)
De iPhone is inderdaad ideaal voor mensen die niet erg handig zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het is juist veel lastiger voor de HTC software te vinden dan voor de iPhone. Moet je allerlei vage websites af, CAB files downloaden, etc. etc. Bij de iPhone klik je gewoon op het "appstore" icoontje, kies een applicatie uit, klik op "installeren" en klaar.
Ik ben super handig met mobieltjes (ik ontwikkel voor m'n werk o.a. applicaties voor mobiele telefoons), en ook ik vind het ideaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De iPhone is inderdaad ideaal voor mensen die niet erg handig zijn.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom is de HTC Diamond brak volgens jou?
De functionaliteiten en compatibileit zijn namelijk veeeeel beter!
Scheelt me weer tijd, bedankt Aaargh!.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De HTC Touch Diamond, wat een onding is dat zeg. Specs zien er geweldig uit op papier maar er is gewoon niet mee te werken. 't ding is traag, de UI is een totale chaos EN lelijk, het scherm is te klein waardoor het on-screen keyboard onbruikbaar wordt.
Ik loop me continue te ergeren aan dat ding, echt wel een van de meeste kutte toestellen van het afgelopen half jaar.
Zucht, het ging over de beschikbaarheid van Applicaties, niet over de User Interface.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik ben super handig met mobieltjes (ik ontwikkel voor m'n werk o.a. applicaties voor mobiele telefoons), en ook ik vind het ideaal.
Dat iets heel ingewikkeld is wil niet zeggen dat het geavanceerd of high-tech is, het geeft alleen aan dat de ontwikkelaar totaal gefaalt is in het maken van een goede user interface.
480*320.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef slindenau het volgende:
iPhone nerdjes die weer teruggaan naar 1990 toen alle telefoons nog grote lompe logge koelkasten waren.
Met extraspeciaal 320x240 pixels schermpje
Zeker waar, maar er is wel een veel beperkter aanbod.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het is juist veel lastiger voor de HTC software te vinden dan voor de iPhone. Moet je allerlei vage websites af, CAB files downloaden, etc. etc. Leg dat maar eens uit aan je moeder. Bij de iPhone klik je gewoon op het "appstore" icoontje, kies een applicatie uit, klik op "installeren" en klaar.
Het is nu juist een van de dingen die de nieuwe iPhone zo revolutionair maakt, het is super eenvoudig applicaties te vinden en te installeren.
480x320 bedoel je, scheelt slechts een factor 2 qua aantal pixelsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef slindenau het volgende:
iPhone nerdjes die weer teruggaan naar 1990 toen alle telefoons nog grote lompe logge koelkasten waren.
Met extraspeciaal 320x240 pixels schermpje
Bewijs dat een touch interface ook op een kleiner scherm en met hogere resolutie goed gaat: de Touch Diamond.
Ik heb het dan ook niet over Windows Mobile, want ja...je kan met 1 duim prima de hele Touch Diamond bedienenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
480x320 bedoel je, scheelt slechts een factor 2 qua aantal pixels. Daarnaast is de Touch Diamond imo juist het bewijs dat een "touch interface" (voor zover je daar over kan spreken bij WM
) niet goed gaat.
Klopt, er zijn meer apps voor WM dan voor de iPhone, maar de appstore is ook nog maar net een paar maanden live, en kijk eens wat voor geweldige apps er al zijn. Zelfs Carmack is games aan het ontwikkelen voor de iPhone.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef slindenau het volgende:
(...)
Zucht, het ging over de beschikbaarheid van Applicaties, niet over de User Interface.
Gemak dient de mens. Dat er voor Windows Mobile geen appstore is is gewoon dikke fail van Microsoft.quote:En dat iPhonertjes lui zijn en niet willen zoeken en daarmee een selectieve samenvatting van bagger in de Appstore accepteren is niet mijn probleem.
Kan dat? Ook sms'en in QWERTY?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Windows Mobile, want ja...je kan met 1 duim prima de hele Touch Diamond bedienen.
Een of andere nerd die ooit een paar spelletjes gemaakt heeft, misschien dat je er wel van een of twee gehoord hebt: Commander Keen, Wolfenstein 3D, Doom 1/2/3, Quake 1/2/3/4, om er een paar te noemen.quote:
Ja, met veel geduldquote:
Gelukkig dat ie naar de iPhone gaat, die bagger hoef ik niet neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:13 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een of andere nerd die ooit een paar spelletjes gemaakt heeft, misschien dat je er wel van een of twee gehoord hebt: Commander Keen, Wolfenstein 3D, Doom 1/2/3, Quake 1/2/3/4, om er een paar te noemen.
Hoe kom je daar nu bij. TomTom heeft al lang een goed werkende versie op de iPhone draaien, verder was er nog een ander bedrijf dat ook navigatie software gaat uitbrengen, 't is alleen een kwestie van tijd. Dit platform is net op de markt, het duurt ff voordat dit soort dingen op gang komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:25 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de iPhone 3G is er nog steeds geen Tom Tom versie of andere navigatie software beschikbaar.
Tom Tom komt er ook niet.
Er zijn wel meer dingen die de iPhone niet kan, en ondertussen brengt elke mobiele telefoon fabrikant iPhone rip-offs op de markt, blijkbaar doen ze toch iets goed.quote:Oh ja, nog zoiets:
iPhone 3G kan geen bestanden verzenden via BlueTooth
De eerste Nokia met BlueTooth kon dat destijds al, maar nee hoor... Je 525 euro iPhoney kan het niet...
"net"...voor het publiek bestaat 'ie al meer dan een jaar, en voor ontwikkelaars vast nog veel langerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dit platform is net op de markt, het duurt ff voordat dit soort dingen op gang komt.
[..]
Inpluggen inderdaad...sommige mensen willen draadloos kunnen werkenquote:Wat betreft bestanden sturen, hoe vaak doe je dat ? En waarvoor ? De enige keer dat ik dat gedaan heb was om wat foto's naar m'n computer te sturen, maar dat gaat op de iPhone helemaal vanzelf (OTA via mobile me of via itunes sync met iPhoto zodra je 'm inplugt).
Push mail instellen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Iphone
Overgewaardeerd kut apparaat. Ga voor de gein eens pushmail instellen, wat een ellende.
HTC Touch Diamond
Slechte garpquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef J.A.N.A. het volgende:
ik heb hier een Iphone 3g (OSX) een SE P910 (UIQ 2.1) een SE M600i(UIQ 3.0) een HTC touch (WM 6) en een Nokia N95 (Symbian S60)
Dus alle soorten besturingssystemen die je maar kunt krijgen, de iPhone wint qua functionaliteit en uiterlijk hands down.
Hoe ik daarbij kom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij. TomTom heeft al lang een goed werkende versie op de iPhone draaien, verder was er nog een ander bedrijf dat ook navigatie software gaat uitbrengen, 't is alleen een kwestie van tijd. Dit platform is net op de markt, het duurt ff voordat dit soort dingen op gang komt.
[..]
Er zijn wel meer dingen die de iPhone niet kan, en ondertussen brengt elke mobiele telefoon fabrikant iPhone rip-offs op de markt, blijkbaar doen ze toch iets goed.
Wat betreft bestanden sturen, hoe vaak doe je dat ? En waarvoor ? De enige keer dat ik dat gedaan heb was om wat foto's naar m'n computer te sturen, maar dat gaat op de iPhone helemaal vanzelf (OTA via mobile me of via itunes sync met iPhoto zodra je 'm inplugt).
Het gaat niet om features, het gaat om solutions.
Hoe vaak ik dat doe?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij. TomTom heeft al lang een goed werkende versie op de iPhone draaien, verder was er nog een ander bedrijf dat ook navigatie software gaat uitbrengen, 't is alleen een kwestie van tijd. Dit platform is net op de markt, het duurt ff voordat dit soort dingen op gang komt.
[..]
Er zijn wel meer dingen die de iPhone niet kan, en ondertussen brengt elke mobiele telefoon fabrikant iPhone rip-offs op de markt, blijkbaar doen ze toch iets goed.
Wat betreft bestanden sturen, hoe vaak doe je dat ? En waarvoor ? De enige keer dat ik dat gedaan heb was om wat foto's naar m'n computer te sturen, maar dat gaat op de iPhone helemaal vanzelf (OTA via mobile me of via itunes sync met iPhoto zodra je 'm inplugt).
Nee, voor ontwikkelaars pas enkelen maanden. Pas bij de aankondiging van iPhone OS 2.0 is er een SDK beschikbaar, lang niet alle ontwikkelaars zijn al toegelaten tot het developer programma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
"net"...voor het publiek bestaat 'ie al meer dan een jaar, en voor ontwikkelaars vast nog veel langer.
Zoals gezegd gaat dat via Mobile Me OTA, welk deel hiervan snap je nietquote:Inpluggen inderdaad...sommige mensen willen draadloos kunnen werken.
Lekker is dat, blijkbaar kan het Apple geen reet schelen of mensen/bedrijven software voor hun wonderkindje kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, voor ontwikkelaars pas enkelen maanden. Pas bij de aankondiging van iPhone OS 2.0 is er een SDK beschikbaar, lang niet alle ontwikkelaars zijn al toegelaten tot het developer programma.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het nu over hebt, maar dat klinkt als over de GSM/3G verbinding...en dat kost je dus geldquote:[..]
Zoals gezegd gaat dat via Mobile Me OTA, welk deel hiervan snap je niet
Even voor mij; kan je die applicaties uit de appstore gratis gebruiken? Of is het meerendeel betaald?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Klopt, er zijn meer apps voor WM dan voor de iPhone, maar de appstore is ook nog maar net een paar maanden live, en kijk eens wat voor geweldige apps er al zijn. Zelfs Carmack is games aan het ontwikkelen voor de iPhone.
[..]
Gemak dient de mens. Dat er voor Windows Mobile geen appstore is is gewoon dikke fail van Microsoft.
ik geloof niet dat jij al doorhebt hoe revolutionair iPhone OS in combinatie met de app store is. Er gaan gigantisch veel applicaties komen voor de iPhone, de voornaamste reden daarvoor: een heel erg grote potentiële markt. Als je WM apps schrijft dan richt je je op die paar nerds die het voor elkaar krijgen die software te downloaden en te installeren. Bij de iPhone is elke iPhone gebruiker wereldwijd een potentiële klant.
Apple heeft met iPhone OS 2.0 en de appstore niet alleen een nieuwe telefoon op de markt gezet, ze hebben een nieuw mobiel computer platform geïntroduceerd. Ga er maar van uit dat dit HEEL groot gaat worden.
Nog grappiger; als Apple failliet gaat... Waar haal je dan je apps?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Even voor mij; kan je die applicaties uit de appstore gratis gebruiken? Of is het meerendeel betaald?
Alle troep is gratisquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Even voor mij; kan je die applicaties uit de appstore gratis gebruiken? Of is het meerendeel betaald?
Je hebt betaalde en gratis applicaties. Hoe de verhoudingen daar tussen liggen weet ik niet, maar met de gratis apps kan je wel even vooruit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Heb je een lijst met de applicaties in de AppleStore?quote:
Nee, je denkt toch niet dat ik ook maar iets van Apple op mijn PC ga installerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je een lijst met de applicaties in de AppleStore?
Ik kon met Google zo snel alleen maar reclame vinden.
Buienradar...je kan ook gewoon een favoriet aanmaken naar deze pagina, ies gratischquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef TC03 het volgende:
Er zijn nog niet veel goede gratis applicaties beschikbaar. Ik zelf gebruik alleen Buienradar af en toe, de overige programma's zijn spelletjes. Ik zou ook niet weten waarvoor ik een applicatie nodig heb verder.
Standaard antwoord van iPhone fanboys als er een functie niet aanwezig of beperkt is:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef TC03 het volgende:
Er zijn nog niet veel goede gratis applicaties beschikbaar. Ik zelf gebruik alleen Buienradar af en toe, de overige programma's zijn spelletjes. Ik zou ook niet weten waarvoor ik een applicatie nodig heb verder.
Mensen met een iPhone gebruiken die functie niet neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Standaard antwoord van iPhone fanboys als er een functie niet aanwezig of beperkt:
"Wie gebruikt die functie uberhaupt".
Dit ga ik ook doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef sinadO het volgende:
't Is hendig sjiek zulks een Aifoon alleen zit je vast aan een gruwelijk duur abo van T-Mobile als je niet een los toestel koopt. Ik wil er best een maar ik ga toch echt wachten tot de andere providers hem ook hebben. Maar... Och hemeltjelief, heb ik dan de hijp gemist??
Ooit jezelf afgevraagd dat het ook ideaal is voor mensen die simpelweg geen gedoe willen, ongeacht hun technische achtergrond? Die gewoon productiever willen zijn, en dus hetzelfde willen bereiken in minder tijd? Dit zijn de mensen die een telefoon zien als een middel om hun doel te bereiken (informatie uitwisselen).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De iPhone is inderdaad ideaal voor mensen die niet erg handig zijn.
Heeft de iPhone niet gewoon WiFi aan boord voor draadloze communicatie? Wat veel bredere toepassingsmogelijkheden biedt dan BlueTooth? Zoals bijvoorbeeld met een netwerk verbinden en overal je shit vandaan plukken op dat netwerk... of internetten via je accesspoint als je thuis bentquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat doe?
Ik wissel heel vaak foto's, mp3's en foute ringtones uit met anderen.
Dat lijkt me wel een héél basic functie van een telefoon tegenwoordig.
M'n HTC verzendt probleemloos naar mijn oude Nokia, en andersom.
WiFi is inderdaad prima, maar heeft een hotspot nodig. Bluetooth werkt via peer-to-peer, en nagenoeg iedere telefoon heeft BT in tegenstelling tot WiFi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef Henno het volgende:
[..]
Heeft de iPhone niet gewoon WiFi aan boord voor draadloze communicatie? Wat veel bredere toepassingsmogelijkheden biedt dan BlueTooth? Zoals bijvoorbeeld met een netwerk verbinden en overal je shit vandaan plukken op dat netwerk... of internetten via je accesspoint als je thuis bentOok sneller en groter bereik. Dus in die zin volwassener en geavanceerder.
Tja, het is wellicht alleen jammer van de backwards compatibiliteit...
Dus die vondeling die laatst hier voor de deur lag kan ik net zo goed weer weggooien?quote:
WiFi in 'managed' mode heeft een hotspot nodig, WiFi 'ad-hoc' mode is peer-to-peer. Moet de iPhone wel ad-hoc ondersteunen, maar is dat niet sowieso onderdeel van de WiFi standaard?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
WiFi is inderdaad prima, maar heeft een hotspot nodig. Bluetooth werkt via peer-to-peer
Vondelingen op de Appstorequote:Op zondag 17 augustus 2008 00:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus die vondeling die laatst hier voor de deur lag kan ik net zo goed weer weggooien?![]()
Een WiFi verbinding opzetten of even snel via BlueTooth connecten is nog een heel verschil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef Henno het volgende:
Heeft de iPhone niet gewoon WiFi aan boord voor draadloze communicatie? Wat veel bredere toepassingsmogelijkheden biedt dan BlueTooth? Zoals bijvoorbeeld met een netwerk verbinden en overal je shit vandaan plukken op dat netwerk... of internetten via je accesspoint als je thuis bentOok sneller en groter bereik. Dus in die zin volwassener en geavanceerder.
Tja, het is wellicht alleen jammer van de backwards compatibiliteit...
full qwerty smsen met 1 duim gaat prima, even wennen aan de gevoeligheid en het is geen probleem.quote:
Idd, echt slecht dat de iPhone 57600 pixels meer heeft dan de Samsung Omnia, heel raar van Apple.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
full qwerty smsen met 1 duim gaat prima, even wennen aan de gevoeligheid en het is geen probleem.
Ik ga niet beweren dat touch diamond scherm beter is dan een iphone, daarvoor is het scherm iets te klein en te ongevoelig.
Ik ervaar het scherm zelfs als iets te klein, maar de resolutie maakt een hoop goed en daar laat de iphone echt veel liggen. Zeker in vergelijking met de nieuwe samsung omnia en de sony x1.
Heb ze beide al gebruikt en de omnia is echt een iphone maar dan met wm en dat wel ideaal voor windows minded mensen. De x1 wordt veruit de ultieme zakelijke telefoon, daar kan je iphone zich over 2 jaar pas mee meten
Verklaar je nader?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:58 schreef Fugie het volgende:
oja, navigatie gaat nooit lukken op een iphone, gps ding is te klein
Ik ben verkeerd geinformeerd over de omnia, dacht dat die ook 640x480 zou draaienquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, echt slecht dat de iPhone 57600 pixels meer heeft dan de Samsung Omnia, heel raar van Apple.
Ik vind WM-"fanboys" op dit punt echt hypocriet hoor. Jarenlang hebben ze het met QVGA-schermpjes moeten doen, de iPhone verdubbelde het aantal pixels, is er na een jaar één telefoon uit met een hogere resolutie en dan is de iPhone ineens dramatisch qua resolutie.
Zelfde geldt overigens voor de camera. De camera op HTC-telefoons was stukken slechter dan die van de iPhone en boeide de camera toch niet, een jaar na de iPhone komt de Diamond uit met een goede camera en vervolgens loopt de iPhone weer "mijlenver" achter. Zucht.![]()
Ik heb ergens gelezen dat de gps antenne te klein is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:41 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Handig dan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de gps antenne te klein is.
Kan ook een gerucht zijn, maar ik hoor vooralsnog weinig over komende gps applicaties. Beetje te vaag tot nu toe. Daarnaast kunnen ze daarin wel gouden bergen beloven maar vooralsnog is het er niet en dat kan een groot gemis zijn (telefoon zonder gps + navigatie is voor mij geen optie bv).
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:58 schreef Fugie het volgende:
oja, navigatie gaat nooit lukken op een iphone, gps ding is te klein
nee, de antenne is niet te klein. de chipset kan met te weinig satalieten contact maken en een goede fix houden, waardoor het GPS signaal te zwak is om met grote snelheden te kunnen navigeren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de gps antenne te klein is.
De ikTelefoon 3G is anders pas net uitgekomen, dus als ze echt top notch willen zijn hadden ze er gelijk een betere camera, een betere GPS chip en een hogere resolutie scherm in gegooid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, echt slecht dat de iPhone 57600 pixels meer heeft dan de Samsung Omnia, heel raar van Apple.
Ik vind WM-"fanboys" op dit punt echt hypocriet hoor. Jarenlang hebben ze het met QVGA-schermpjes moeten doen, de iPhone verdubbelde het aantal pixels, is er na een jaar één telefoon uit met een hogere resolutie en dan is de iPhone ineens dramatisch qua resolutie.
Zelfde geldt overigens voor de camera. De camera op HTC-telefoons was stukken slechter dan die van de iPhone en boeide de camera toch niet, een jaar na de iPhone komt de Diamond uit met een goede camera en vervolgens loopt de iPhone weer "mijlenver" achter. Zucht.![]()
Siemens S55:.... 101 x 42 x 18 mmquote:Op zondag 17 augustus 2008 06:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mobiele telefoons.Ik wil verdomme helemaal niet gebeld worden, als je me wil spreken kom je maar langs of ik bij jou.
* Bolkesteijn moet altijd geniepig lachen als men opmerkt dat mijn Siemens S55 zo lekker compact is en eenvoudig in de broekzak past.![]()
N82 en N95 waren er eerder dan de 3G en kunnen meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
[..]
Nou, echt gek zeg!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
N82 en N95 waren er eerder dan de 3G en kunnen meer. Daarnaast zijn ze goedkoper en ben je niet verplicht aan één abonnement.
Ik kan er echt niet bij waarom mensen een iPhone nemen, tenzij ze alto zijn en apart willen zijn voor een te hoge prijs.
Eh dat is een kwestie van 1 instellingkje aanpassen bij de nokia, want die van mij geeft em exact t zelfde weer als die iphonequote:
Dan nog is het het scherm en het ding zelf veel lelijker dan de iPhone. Ik vind het logisch dat men een iPhone prefereert.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:39 schreef Vendris het volgende:
[..]
Eh dat is een kwestie van 1 instellingkje aanpassen bij de nokia, want die van mij geeft em exact t zelfde weer als die iphone
Wil jij je mening aub niet als feit verkondigen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog is het het scherm en het ding zelf veel lelijker dan de iPhone. Ik vind het logisch dat men een iPhone prefereert.
Heb net even gekeken, maar dat 'Home' screen van Google Android is een complete rip off van OSxquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wil jij je mening aub niet als feit verkondigen?
Ga er maar eens mee bellenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lastig om te zeggen welke nou mooier is.
Bejaarden en blinden jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:19 schreef Nantes het volgende:
Sommigen vinden een grotere telefoon juist fijner bellen.
Ja, maar er wordt wel mee gebeld. En als het aankomt op de iPhone zijn er toch ook meer dingen waar iemand gebruik van kan maken dan alleen maar bellen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:30 schreef tonks het volgende:
Ja ik denk niet dat een blackberry populair is om mee te bellen bij die dingen gaat het toch juist om het smsen en mailen?
Volgens mij niet, alle functies werken maar half of nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:33 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt wel mee gebeld. En als het aankomt op de iPhone zijn er toch ook meer dingen waar iemand gebruik van kan maken dan alleen maar bellen?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:33 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt wel mee gebeld. En als het aankomt op de iPhone zijn er toch ook meer dingen waar iemand gebruik van kan maken dan alleen maar bellen?
Zeg dan geen bellenquote:Sommigen vinden een grotere telefoon juist fijner bellen.
Welke functie werkt maar half of niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alle functies werken maar half of niet
Omdat? Je kunt er namelijk gewoon mee bellen. Jij kaart aan dat de BB meer geschikt is voor andere dingen, ik kaart aan dat dat ook het geval kan zijn bij de iPhone zelf.quote:
whehe, ik zal nooit en te nimmer ook maar iets van Apple kopenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:58 schreef dottinator het volgende:
slindenau, als jij je ooit nog op fok weet te vertonen met een iPhone ga ik HEEL, HEEL, HEEL hard lachen. en ik weet dat dat uiteindelijk toch wel gaat gebeuren..
allemaal, dat zeg ik tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke functie werkt maar half of niet?
Nee, want dan moet ik me verdiepen in de features van de iPhone, en dan denken jullie straks dat ik er eentje heb liggenquote:
Psstquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik me verdiepen in de features van de iPhone, en dan denken jullie straks dat ik er eentje heb liggen
Komt nog...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
Is gewoon een gratis applicatie voor beschikbaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
Dat is juist een voordeel en geen nadeel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
Zijn in grote getalen voorradig in de AppStore. Gratis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
- geen spellen meegeleverd
Zijn eigenlijk wel punten die je bij een SMARTphone mag verwachten...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
Psst
Apple iPhoney 3G
- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
- niet legaal te gebruiken als modem
- geen flash ondersteuning
- geen Java ondersteuning
- geen MMS verzenden mogelijk
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
- kan geen videofilmpjes opnemen
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
- geen spellen meegeleverd niet relevant
- geen voice dialing
- geen MP3’s als ringtone instelbaar wel via iTunes
- geen FM radio
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
- geen domeinaanmelding
Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel en geen nadeel.
Ik zou er niet eens op in moeten gaan, maar ik doe het toch.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.
Ik zal het even eenmalig duidelijk neerzetten:
Door het alleen met de vingers kunnen bedienen van een telefoon lever je bergen functionaliteit, overzichtelijkheid en schermruimte kwijt.
Waarom?
Omdat alle menutjes groter, minder op 1 pagina en logger moeten omdat je er anders met je dikke vingers naast tikt![]()
Oh, en de workaround van Apple...maak er gewoon een enorm toestel met lage resolutie van, de Apple fans betalen toch wel
Overigens heel leuk dat lijstje wat de iPhone niet heeft, maar welke functie werkt nou maar half op de iPhone? Of welke functie werkt niet? Let wel; dat is iets anders dan een ontbrekende functie.quote:
Zo kan je het zien, maar het is wel bullshitquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.
Ik zal het even eenmalig duidelijk neerzetten:
Door het alleen met de vingers kunnen bedienen van een telefoon lever je bergen functionaliteit, overzichtelijkheid en schermruimte kwijt.
Waarom?
Omdat alle menutjes groter, minder op 1 pagina en logger moeten omdat je er anders met je dikke vingers naast tikt![]()
Oh, en de workaround van Apple...maak er gewoon een enorm toestel met lage resolutie van, de Apple fans betalen toch wel
kan dat ding dit allemaal niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Psst
Apple iPhoney 3G
- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
- geen flash ondersteuning
- geen Java ondersteuning
- geen MMS verzenden mogelijk
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
- kan geen videofilmpjes opnemen
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
- geen spellen meegeleverd
- geen voice dialing
- geen MP3’s als ringtone instelbaar
- geen FM radio
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
- geen domeinaanmelding
Daar erger ik me ook dood aan. Apple fanboys die alles wat anders is dan 'hun' Apple gaan uitschelden. Verder praten ze missende features goed en blijkt het weer een voordeel te zijn en bla.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:28 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
kan dat ding dit allemaal niet?wat een troep.
ik vind zelf de meuk die apple maakt wel tof en het zal vast ook goed werken maar ik ben bang dat als ik iets koop ik ook veranderen in zo'n apple fan zoals zoveel in z'n topic die z'n mening aan iedereen wil opdringen.
En mensen die beide tegelijk kunnenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef dottinator het volgende:
Ach, je hebt twee soorten mensen, 1 = de mensen die hun telefoon gewoon gebruiken, 2 = de mensen die de hele dag op een internetforum gaan huilen over een telefoon die ze zelf niet hebben.
Iemand enig idee wanneer de Samsung Omnia verkrijgbaar zal zijn? Wil hem namelijk graag vergelijken met de Iphone maar zie hem alleen nog maar online en nog nergens in de telecomshopsquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Sluiten of minimaliseren kan je instellen bij de Touch Diamondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu zelf al 2 van die windows mobile telefoons ( HTC S710 en Palm Treo )maar wat is WM 6 toch een bagger software
Als je een applicatie sluit dan sluit je hem niet "echt" dat mobile MSN verneukt mijn telefoonlijst, installeren van programmma's of tools gaat ook omslachtig, het syncen werkt de helft van de tijd niet, browsen is klote want je krijgt geen volledige pagina's te zien, en het inzoomen werkt ook voor geen kut.
Maar goed, eigenlijk heeft elke telefoon wel voor- en nadelen, alleen de internet/muziek features van de Iphone vind ik wel echt beter dan bij andere telefoons.
1. ik heb geen touch diamond 2. vinkje werkt dus niet 3. cab files werken niet altijd 4. congratz 5. inderdaad 6. je hebt dus een verschil tussen wm 6 en wm 6 pro.... heeft iets te maken met al dan niet een touchscreen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
1. Sluiten of minimaliseren kan je instellen bij de Touch Diamond.
2. MSN contacten in je telefoonlijst is een vinkje bij het invullen van je gegevens
3. Programma's installeren is zoooo kinderlijk eenvoudig: cab erop gooien en aanklikken, klaar.
4. Syncen werkt altijd bij mij
5. Opera Mobile kan prima hele pagina's laten zien, alleen inzoomen gaat wat langzaam ja.
Oh, dat van pro en niet pro wist ik niet...sorry heurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
1. ik heb geen touch diamond 2. vinkje werkt dus niet 3. cab files werken niet altijd 4. congratz 5. inderdaad 6. je hebt dus een verschil tussen wm 6 en wm 6 pro.... heeft iets te maken met al dan niet een touchscreen.
Mensen die zich aangevallen voelen door failplaatjes kopen idd de Samsung Omnia of F480.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een kankerding zeg. Een beetje persoon met hersens koopt de Samsung Omnia of de F480, die is zelfs al beter, mooier en kleiner.
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mensen die zich aangevallen voelen door failplaatjes kopen idd de Samsung Omnia of F480.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mobiele telefoons.Ik wil verdomme helemaal niet gebeld worden, als je me wil spreken kom je maar langs of ik bij jou.
* Bolkesteijn moet altijd geniepig lachen als men opmerkt dat mijn Siemens S55 zo lekker compact is en eenvoudig in de broekzak past.![]()
Zo, jij maakt je wel druk zeg...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.![]()
![]()
![]()
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Windows Mobile equals FAIL. Daarom hoef ik geen Omnia.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.![]()
![]()
![]()
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Windows Mobile loopt, net als Windows Vista, amper tot nooit vastquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Windows Mobile equals FAIL. Daarom hoef ik geen Omnia.
Helemaal mee eens, het is gewoon fud van dat apple tuig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Windows Mobile loopt, net als Windows Vista, amper tot nooit vast.
Weet ik, XP is goddelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef slindenau het volgende:
En mensen die klagen van "Windows is epic reboot/vastloop/BSOD fail" hebben:
- of hardware uit 1980
- of nog nooit windows (dagelijks) gebruikt.
Ik ken niemand in mijn omgeving die ooit de behoefte heeft gehad om de accu van zijn telefoon te verwisselen. Het zal wel een bepaald slag mensen zijn die die behoefte wel hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Psst
Apple iPhoney 3G
TomTom is ermee bezig en een ander bedrijf heeft het al aangekondigd. Geduld dus.quote:- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
De foto's die ik maak met mijn iPhone zijn zowel scherp als fatsoenlijk.quote:- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
Dat doe ik toch liever op een computer.quote:- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
Te downloaden in de App Store.quote:- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
Gelukkig niet zeg.quote:- geen Java ondersteuning
Op een telefoon vind ik dat toch echt geen gemis. Ik ga geen uitgebreide flashy pagina's bekijken en als ik flash nodig heb voor YouTube filmpjes open ik gewoon YouTube.app. Maar ja, het zal wel weer niet "1337" zijn om geen flash te hebben.quote:- geen flash ondersteuning
Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. Wel verstuur ik nu regelmatig e-mails vanaf mijn iPhone met een afbeelding als bijlage.quote:- geen MMS verzenden mogelijk
Bluetooth? Dat doe je toch gewoon via e-mail. Ben je ook niet meer locatie-afhankelijk.quote:- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
Deze snap ik niet helemaal... je werkt toch liever met push over 3G? Gewoon altijd en overal gesyncd?quote:- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
Komt vast nog wel in de App Store. Wederom, geduld dus.quote:- kan geen videofilmpjes opnemen
Gek he, als de App Store er pas een maand is. Er is trouwens nu al meer software voor de iPhone dan voor Windows Mobile toen het pas een maand uit was. En betere software. Veel betere.quote:- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
"Voldoen aan de Apple SDK" heb jij enig idee waar je over praat? Niet echt he?quote:- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
En dat dan als nadeel opgeven.quote:- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
Te downloaden in de App Store. Ja, ook gratis.quote:- geen spellen meegeleverd
Idem.quote:- geen voice dialing
Geen MP3, wel AAC.quote:- geen MP3’s als ringtone instelbaar
Fok radio, ff serieus. Baggerkwaliteit en je kan niet zelf bepalen wat je wil luisteren. Maar ja, ieder z'n ding.quote:- geen FM radio
En waarom zou iemand dat in godsnaam willen?quote:- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
Leg uit?quote:- geen domeinaanmelding
Waarbij ik alleen het tweede punt niet zo snel veranderd zie worden (aangezien dat in de EULA van de iPhone verboden wordt).quote:- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
Dat mn baas die iphone net had liet hij me allemaal dingen zien, waarvan 3/4 niet werkte en maar beweren dat het eerst wel had gewerkt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:
nerds die tegen de ipone zijn
krijg een leven, de iphone heerscht gewoon!
Als jullie het niet te druk hebben met het resetten van jullie windows rommel hahahahahaha
[..]
Helemaal mee eens, het is gewoon fud van dat apple tuig.
1. als je een gps functie inbouwt zorg er dan voor dat je ten tijde vd release ook software hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ik ken niemand in mijn omgeving die ooit de behoefte heeft gehad om de accu van zijn telefoon te verwisselen. Het zal wel een bepaald slag mensen zijn die die behoefte wel hebben.
[..]
TomTom is ermee bezig en een ander bedrijf heeft het al aangekondigd. Geduld dus.
[..]
De foto's die ik maak met mijn iPhone zijn zowel scherp als fatsoenlijk.
[..]
Dat doe ik toch liever op een computer.
[..]
Te downloaden in de App Store.
[..]
Gelukkig niet zeg.
[..]
Op een telefoon vind ik dat toch echt geen gemis. Ik ga geen uitgebreide flashy pagina's bekijken en als ik flash nodig heb voor YouTube filmpjes open ik gewoon YouTube.app. Maar ja, het zal wel weer niet "1337" zijn om geen flash te hebben.
[..]
Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. Wel verstuur ik nu regelmatig e-mails vanaf mijn iPhone met een afbeelding als bijlage.
[..]
Bluetooth? Dat doe je toch gewoon via e-mail. Ben je ook niet meer locatie-afhankelijk.
[..]
Deze snap ik niet helemaal... je werkt toch liever met push over 3G? Gewoon altijd en overal gesyncd?
[..]
Komt vast nog wel in de App Store. Wederom, geduld dus.
[..]
Gek he, als de App Store er pas een maand is. Er is trouwens nu al meer software voor de iPhone dan voor Windows Mobile toen het pas een maand uit was. En betere software. Veel betere.
[..]
"Voldoen aan de Apple SDK" heb jij enig idee waar je over praat? Niet echt he?
[..]
En dat dan als nadeel opgeven.
[..]
Te downloaden in de App Store. Ja, ook gratis.
[..]
Idem.
[..]
Geen MP3, wel AAC.
[..]
Fok radio, ff serieus. Baggerkwaliteit en je kan niet zelf bepalen wat je wil luisteren. Maar ja, ieder z'n ding.
[..]
En waarom zou iemand dat in godsnaam willen?
[..]
Leg uit?
Blijft dit over:
[..]
Waarbij ik alleen het tweede punt niet zo snel veranderd zie worden (aangezien dat in de EULA van de iPhone verboden wordt).
En heeft de HTC Touch dit allemaal:
- een fokking geniale multi-touch interface!
- perfecte onderlinge integratie tussen alle apps
- een centraal software distributie platform (App Store)
- een abbo van ¤30 per maand met onbeperkt internet
- Visual Voicemail
- een accelerometer met bruikbare API voor developers
- Cover Flow
- een superieure afwerking zoals bij de iPhone (achterkant van zirconium die niet blend!)
- het design van de iPhone dat perfectie benadert
Sorry, waar baseer je dat in hemelsnaam opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef solar22 het volgende:
Pre paid(stoer hoor 3x zoveel betalen)
Tenzij je maar 5 euri in de maand belt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef solar22 het volgende:
Pre paid(stoer hoor 3x zoveel betalen)
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef dottinator het volgende:
Trouwens, als je de iPhone alles vind, koop je hem, dat boeit mij echt niet hoor. Maar erover lopen piepen in een topic als dit vind ik een beetje jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |