Moet hij misschien zn vader eens vragen om de kinderbeveiliging van zn pc te halenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:10 schreef Daniane het volgende:
Hij bedoelt dat hij geen .rar kan openen..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet hij misschien zn vader eens vragen om de kinderbeveiliging van zn pc te halen
Niet grappig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet hij misschien zn vader eens vragen om de kinderbeveiliging van zn pc te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan valt haar puntkin misschien minder opquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan valt haar puntkin misschien minder op [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:51 schreef superXmacho het volgende:
wat lief dat jullie zo geduldig op me hebben zitten wachten.
Her I am!
was vrijdag een beetje laat geworden, moest vandaag op wedstrijd, gister invlechten en alles.
Maar hiero ben ik weer
Nieuwe foto dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:51 schreef superXmacho het volgende:
wat lief dat jullie zo geduldig op me hebben zitten wachten.
Her I am!
was vrijdag een beetje laat geworden, moest vandaag op wedstrijd, gister invlechten en alles.
Maar hiero ben ik weer
Doe eens normaal kutnoob.quote:
En heet geen Tjialda , Tjialda was onze oude men merrie, en Tjialda is Fries.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef superXmacho het volgende:
Ps. op de foto met No-Limit was ik 9 ,
Van jou.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En heet geen Tjialda , Tjialda was onze oude men merrie, en Tjialda is een Fries, daarom heeft ze ook een vriese naam.
Eigelijk hete ze Tjialda Pieternel
Misschien is je kin gegroeid.quote:
helemaal niet , kan ik je zo ook wel vertellen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Misschien is je kin gegroeid.
ik denk dat je een mutant bent.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
helemaal niet , kan ik je zo ook wel vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |