quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef Dennehy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien, ik heb een beetje een grote en scheve neus. Hier baal ik flink van, en ik word ook vaak trol genoemd.

Zie je PI.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef Dennehy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien, ik heb een beetje een grote en scheve neus. Hier baal ik flink van, en ik word ook vaak trol genoemd.

Was toch al te verwachten dat ze niet gingen winnen. Nederland maakt het met voetbal nooit waar...quote:

quote:Symptomen kunnen zijn:
* Reuzengroei, macrocephalie (vergroot hoofd) een puntkin, dysmorfie en geavanceerde botleeftijd.
(...)

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Zal ze het Syndroom van Sotos hebben?
[..]

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, is er al een .rar in omloop van puntkin?

Gelukkig maar, we moeten alleen wachten op die puntkin.quote:

Ze blijft wel heel lang weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we moeten alleen wachten op die puntkin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ze blijft wel heel lang weg.Misschien is ze vannacht in slaap gevallen boven dr toetsenbord, waardoor haar puntkin dr toetsenbord heeft doorboordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis

quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien is ze vannacht in slaap gevallen boven dr toetsenbord, waardoor haar puntkin dr toetsenbord heeft doorboord

Neejoooooh, dat kan alleen jij toch maarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef liiszle het volgende:
jullie hebben haar geChipszakt!

Zal even wat fixenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, is er al een .rar in omloop van puntkin?

Topquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:01 schreef Flepke het volgende:
Hier stelletje biatchen:
http://rapidshare.com/files/137807101/superXmacho.rar

Bij jouw wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |