Of kledingontwerpersquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:49 schreef NED het volgende:
Vergeet de filmsterren vooral niet.
En maar mekkeren over het illegaal downloaden.
Fuck off, dan koop je maar eens een week geen nieuwe Ferrari. Vuile homo
Maar die vallen dan weer in hun douchequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Of kledingontwerpers
Presteren helemaal niets! Maken nog lelijke shit ook
Verantwoording? waar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Schunckelstar het volgende:
mwah,ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ministers nog te weinig verdienen als je ziet wat voor verantwoordelijkheid ze hebben![]()
ik zou het iig niet willen doen voor dat geld
Gelukkig werken vele 16 uur per dag voor nog geen 5 centquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:43 schreef Markster het volgende:
hardwerkende mensen maar een schijntje van dat bedrag?
Was ik maar Afrikaan.
Maar ze hebben geen zorgen, ze hoeven niet te kiezen want er is toch niets, iedereen heeft even weinig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:53 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Gelukkig werken vele 16 uur per dag voor nog geen 5 cent
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef Chriz2k het volgende:
Sporters werken vele malen harder dan jij.
Je wordt duidelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken, gelukkig kan je jezelf maandag weer vol overgave storten op je oh zo belangrijke kantoorbaantjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:56 schreef Markster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Winterstop, zomerstop. 1x in de week wedstrijdje, paar keer trainen. Idd, kapot hard.
Ik voeg meer aan deze maatschappij toe dan welke sporter ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wordt duidelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken, gelukkig kan je jezelf maandag weer vol overgave storten op je oh zo belangrijke kantoorbaantje!
Niet te eerlijk. Er mogen best verschillen zijn, tuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Laten we alles eerlijk gaan verdelen
Verklaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik voeg meer aan deze maatschappij toe dan welke sporter ook
Entertainment = Commerciequote:Sport is puur entertainment, tenminste dat is wat het ooit was en wat het hoort te zijn, tegenwoordig is het pure commerciele shit.
haha lul niet zo slap, k weet wel zeker dat wereldkampioenen meer aan de maatschappij toevoegen dan jijquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik voeg meer aan deze maatschappij toe dan welke sporter ook
Sport is puur entertainment, tenminste dat is wat het ooit was en wat het hoort te zijn, tegenwoordig is het pure commerciele shit.
en dat is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:04 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
haha lul niet zo slap, k weet wel zeker dat wereldkampioenen meer aan de maatschappij toevoegen dan jij
Fans/vertier voor de maatschappij/stijging economiequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:10 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Fans/vertier voor de maatschappij/stijging economie
VOlgens mij kost het alleen maar geld met zulke stadions en belachelijke salarissen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:10 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Fans/vertier voor de maatschappij/stijging economie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |