Vertel mij eens waarom het minder aandacht zou moeten krijgen dan de gewone OS? Omdat ie mensen gehandicapt zijn? Redelijke discriminatie lijkt me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar wat rechtvaardigt dan de hoeveelheid aandacht die de Paralympics krijgen?
ik denk omdat mensen sport kijken om de beste sporters ter wereld in actie te zien,en dat is bij de paralympics nou eenmaal niet het gevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom het minder aandacht zou moeten krijgen dan de gewone OS? Omdat ie mensen gehandicapt zijn? Redelijke discriminatie lijkt me.
Vertel mij eens waarom ik nog minder aandacht krijg dan die gehandicapte mensen. Discriminatie wat ik je bromquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom het minder aandacht zou moeten krijgen dan de gewone OS? Omdat ie mensen gehandicapt zijn? Redelijke discriminatie lijkt me.
Omdat jij geen uitzonderlijke prestatie levertquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom ik nog minder aandacht krijg dan die gehandicapte mensen. Discriminatie wat ik je brom
Zeker. In 2010 zijn de Gay Games in Keulen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef kraakschandaal het volgende:
Bestaan de Homolympics eigenlijk nog?
Hoe weet je dat? Dat is volgens mij volstrekte onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:29 schreef wimderon het volgende:
. Als organiserende stad zit je daar normaalgesproken ook niet op te wachten.
En meer.quote:
omdat het niet interessant isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
is mijn mening inderdaad. ik vind het geen topsport. Net zoveel topsport als de gaygames, de OS voor militairen en de OS voor bijstandmoeders. En ik ben niet de enige, als er zoveel animo voor was had de NOS wel veel meer uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vindt jij maar jij bent gelukkig niet de maatstaf
Omdat het niet de wereldtop is, maar alleen de wereldtop bij gehandicapten. De 100 meter bij de mannen krijgt ook meer aandacht dan die van de vrouwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom ik nog minder aandacht krijg dan die gehandicapte mensen. Discriminatie wat ik je brom
Het is van alles niet. Bijvoorbeeld niet te vergelijken met deze OS. En misschien ook niet eens echt topsport. Maar het is 1 ding nou juist wel: interessant.quote:
Gegeven mijn volslagen matige motoriek, acht ik mijn1.41.34 op de halve marathon uitzonderlijk, of de 1.02 op de 100m vrij zwemmen. Zeker dat zwemmen; ik zat er immers wel mijn jeugd lang voor op 8 uur trainen in de week, tot de zwarte vlekjes aan toe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat jij geen uitzonderlijke prestatie levert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |