De NOS gaat dagelijks tussen 19.20 en 19.50 een half uur uitzenden geloof ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:32 schreef teamlead het volgende:ik ben voor
zijn die paralympics wel ergens te volgens of moeten we het doen met 3 minuten samenvatting door de NOS ?
Jemig wat wenig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
De NOS gaat dagelijks tussen 19.20 en 19.50 een half uur uitzenden geloof ik.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef Schunckelstar het volgende:
om de een of andere reden interesseren de paralympics me totaal niet
je punt was in je eerste post ook wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:38 schreef Markster het volgende:
Stomme OS ook niet.
Inderdaad, moven dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je punt was in je eerste post ook wel duidelijk hoor![]()
waarom kom je dan eigenlijk in dit subforum
quote:
Paralympics nieuws
Dagelijks NOS-programma Paralympics
16-07-2008
De NOS komt in september 2008 vanuit Peking met een dagelijks programma rondom de Paralympische Spelen, dat gepresenteerd gaat worden door Rik van de Westelaken en Froukje Jansen.
De NOS besteedt, net als aan de Olympische Zomerspelen, veel zendtijd aan de Paralympics. Daarvoor reizen de presentatoren Van de Westelaken en Jansen af naar Peking, waar zij met name de Nederlandse deelnemers tijdens hun sportieve verrichtingen in de diverse sporten volgen. Daarnaast is er in het dagelijkse programma ruimte voor onder meer portretjes van sporters, gesprekken met coaches en begeleiders en een samenvatting van de sportieve hoogtepunten van de dag.
Algemeen directeur Gerard Dielessen vindt dat een dagelijks programma over de Paralympische Spelen uitgerekend een taak is voor de NOS. "Op de Paralympische Spelen worden topprestaties geleverd. Prestaties die worden gerealiseerd dankzij wilskracht en doorzettingsvermogen, net als bij de reguliere sport. Vandaar dat ik blij ben dat de NOS een dagelijks magazine-programma over de Paralympische Spelen gaat maken. Bovendien past het in onze missie om een zo breed mogelijk publiek met onze programma's te bereiken, dus ook hen die de gehandicaptensport een warm hart toedragen."
Het uitzendschema:
Maandag 8 september 19.25 uur
Dinsdag 9 september 19.55 uur
Woensdag 10 september 19.25
Donderdag 11 september 19.25
Vrijdag 12 september 19.25 uur
Zaterdag 13 september 19.00 uur
Zondag 14 september 19.15 uur
Maandag 15 september 19.25 uur
Dinsdag 16 september 19.55 uur
Woensdag 17 september 19.25 uur
Maar er reageerde niemand, nu wel dus nu kan ik met een gerust hart naar de leuke gedeeltes van dit forumquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je punt was in je eerste post ook wel duidelijk hoor![]()
waarom kom je dan eigenlijk in dit subforum
Dan ben ik dus niet de enigequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef Schunckelstar het volgende:
om de een of andere reden interesseren de paralympics me totaal niet
Waarom wordt de reserve vijfde klasse amateurvoetbal niet uitgezonden. Waarom is er geen aandacht voor de lokale bridgekampioenschappen uit Schubbekutteveen?quote:
Esther Vergeerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We hebben best wel kans op medailles, dus waarom niet gewoon open laten
Leuk. Je kan er nog aan denken het een beetje te pimpen en er echt werk van te maken door het subforum om te buigen richting een Paralympics forum en er een 'FOK! steunt de gehandicapte sporters' zaak van te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef Leatherface het volgende:
Leuk idee. Ik zal het eens voorleggen aan de crew.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom wordt de reserve vijfde klasse amateurvoetbal niet uitgezonden. Waarom is er geen aandacht voor de lokale bridgekampioenschappen uit Schubbekutteveen?
Ik zie niet in waarom de Paralympics zoveel (!) aandacht moeten hebben. Als organiserende stad zit je daar normaalgesproken ook niet op te wachten. Het is een gekunsteld wormvormig aanhangsel, mosterd na de maaltijd, totaal niet interessant. Leuk dat die mensen ook uren trainen, maar ze hebben nou eenmaal een handicap. Mijn handicap is een gebrek aan talent, maar daar zijn helaas geen aparte Spelen voor.
Je zou het ook als een onwijs positieve instelling kunnen zien dat deze mensen verder gaan met hun leven. En meer dan dat, toch op sportief vlak bezig blijven ipv zielig in een hoekje te gaan zitten en een uitkering te trekken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom wordt de reserve vijfde klasse amateurvoetbal niet uitgezonden. Waarom is er geen aandacht voor de lokale bridgekampioenschappen uit Schubbekutteveen?
Ik zie niet in waarom de Paralympics zoveel (!) aandacht moeten hebben. Als organiserende stad zit je daar normaalgesproken ook niet op te wachten. Het is een gekunsteld wormvormig aanhangsel, mosterd na de maaltijd, totaal niet interessant. Leuk dat die mensen ook uren trainen, maar ze hebben nou eenmaal een handicap. Mijn handicap is een gebrek aan talent, maar daar zijn helaas geen aparte Spelen voor.
Allemaal leuk en aardig, maar wat rechtvaardigt dan de hoeveelheid aandacht die de Paralympics krijgen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zou het ook als een onwijs positieve instelling kunnen zien dat deze mensen verder gaan met hun leven. En meer dan dat, toch op sportief vlak bezig blijven ipv zielig in een hoekje te gaan zitten en een uitkering te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |