Veel beter zou ik het niet kunnen zeggen, denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:37 schreef Twinky het volgende:
Waarom laat je twee zeurpieten je zo aan het twijfelen brengen? Er zijn veel meer mensen die er anders (normaler) over denken, zíj zijn anders, niet jij.
Jups, deze dus...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef wonderer het volgende:
Daar hebben ze downloadmogelijkheden voor uitgevonden
nee duidelijk niet...vond je opmerking ook vaag dan...dacht dat ik het weer eeNS verkeerd zat te lezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Oh, krijg nou wat, dat onderschrift heb ik nog steedsIk dacht dat ik hem veranderd had
Sommige mensen kunnen overal een probleem van maken,...quote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef MuteZukini het volgende:
- ow en dan nog die 'Bones' aflevering, ik heb op internet ook minder positieve dingetjes gelezen daarover, waar ik me ook wel in kan vinden. Denk dat ik de aflevering nog wel eens ergens vandaan pluk om zelf onder ogen te zien
Preccies...nu wordt er gedaan of je iets wordt...hoezo je bent toch al alleen je lichaam zou je nog kunnen aanpassen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:18 schreef wonderer het volgende:
Mmm, iemand zei ook tegen mij "dat je dat zomaar kan zeggen" alsof het iets heel ergs was of zo. Ik zou alleen graag willen dat mensen beter begrijpen wat het precies is, dat je geen vrouw of man WORDT maar dat al bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |