abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:41:50 #1
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60872688
Stom wijf, zomaar een beetje aangifte tegen ons doen, alleen maar omdat een van ons op het idee kwam om een kampvuurtje in haar krappe woonkamertje te maken
Haar blokhut zou toch niet zó geweldig zijn dat elk woord over haar adres meteen bestraft moet worden ?
Dat mens brengt notabene 70% van haar tijd door op kantoor waar ze naait met de andere politicussen dus zo erg zou ze haar krotje toch niet missen, mocht het vuurtje overslaan op haar lelijke gordijnen ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_60872701
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:41 schreef Acinonyx het volgende:
Stom wijf, zomaar een beetje aangifte tegen ons doen, alleen maar omdat een van ons op het idee kwam om een kampvuurtje in haar krappe woonkamertje te maken
Haar blokhut zou toch niet zó geweldig zijn dat elk woord over haar adres meteen bestraft moet worden ?
Dat mens brengt notabene 70% van haar tijd door op kantoor waar ze naait met de andere politicussen dus zo erg zou ze haar krotje toch niet missen, mocht het vuurtje overslaan op haar lelijke gordijnen ?
Femke.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_60872706
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:41 schreef Acinonyx het volgende:
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:43:08 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60872707
ons? een van ons?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60872712
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:45:49 #6
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_60872732
Dat mag toch van Femke?. als je er over 20 jaar maar verantwoordelijkheid over af gaat leggen door middel van een boek of zo, je moet je politieke ideeen niet verloochenen.

Femke... waar is onze tweede kans...?
pi_60872782
Die TT. Famke?
pi_60872819
Ons?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:54:01 #9
166265 Acinonyx
pi_60872838
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:49 schreef veldmuis het volgende:
Die TT. Famke?
godver
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_60872908
Ding in de brand steken, vaag politiek statement maken, na 15 jaar politieke partij joinen en dan maar bekennen, wachtgeld gegarandeerd!
pi_60872944
deze reactie van de FP zegt precies hoe ik er ook over denk:
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 @ 07:37 schreef vSpeyk het volgende:
Volkert van der Graaf zat ook in 'groep duivendak'

Aanslagen op aad kosto en de vrouw van janmaat: terrorgroep duivendak

Groen links steunt een geloof, dat ook mensen bedreigt.

beetje respect heh, voor mensen, die vanuit hun 'geloof' mensen bedreigen, heh, femke. OF minder vriendjes zijn, met de moslims, die OOK mensen bedreigen.

dagelijks. Jouw goede vrienden, femke, bedreigen DAGELIJKS mensen.

maar daar moeten wij toch RESPECT voor hebben? waarom heb je dan nu geen respect, als JIJ bedreigt word?

vermoord femke halsema, als je haar vind.
vermoord iedereen, die in de 2e kamer werkt.

dat mag ik zeggen.

waarom? omdat ik die teksten uit de koran/bijbel gehaald heb, en hier 'gelijkheid' heerst (artikel 1 van de grondwet).

zolang exodus mag oproepen, alle sabbatbrekers te doden (ik ben een sabbatbreker), en de koran mag oproepen, alle ongelovigen te vermoorden (waar je ze maar vind!), dan mag ik dat toch ook?

of staan alleen GELOVIGEN boven de wet, femke?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60873203
Opgerot met Femke en haar clubje milieuterroristen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_60873674
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:43 schreef Waaghals het volgende:
ons? een van ons?
Fokkertjes gaan bij gebrek aan een sociaal leven vaak Fokkers als hun vrienden zien.
pi_60873761
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:03 schreef Het_hupt het volgende:
deze reactie van de FP zegt precies hoe ik er ook over denk:
[..]
Precies! mooi gezegd.
Het is echt idioot dat mensen vanuit een geloof meer mogen zeggen en schrijven, en meer rechten krijgen dan mensen met een levenswijze of wereldvisie die niet uit een 2000 jaar oud sprookjesboek komt.

Een geloof is exact hetzelfde als pvda'er, groenlinkser, vvd'er, punker, gangsterrapper of metalhead zijn. Een wereldvisie en overtuiging, een set ideeen en normen waar je je thuis bij voelt en waar je van overtuigd bent dat ze het beste zijn.

Tenminste dat zou het zijn, als nederland echt een seculiere staat was met vrijheid van geloof of overtuiging.
Maar ja als je in 1 van de 3 bijbelse religies gelooft mag je ineens veel meer.
-je mag mensen beledigen
-je mag mensen de dood inwensen of zeggen dat men hen gruwelijke dingen moet aandoen.
-je hoeft ineens je niet aan kledingvoorschriften te houden die voor anderen wel gelden, ongeacht dat die anderen dat ook ook liever niet doen uit hùn overtuiging of geloof.
-je krijgt gesubsidieerd een clubhuis voor je bijeenkomsten, ongeacht dat anderen wèl moeten betalen voor de bijeenkomsten die bij hun overtuigingen horen.
-je krijgt een hele berg uitzonderingsregeltjes die alles doen om ervoor te zorgen dat je je nooit zult hoeven aanpassen, in wat dan ook.
-iedereen die wil tornen aan je uitzonderingspositie wordt weggezet als racist of fascist en dergelijke.

De staat zegt dus eigenlijk: "de bijbelse religies zijn echter en zwaarwegender dan andere geloven en levensovertuigingen"
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_60873900
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:56 schreef Fionn het volgende:

[..]

Precies! mooi gezegd.
Het is echt idioot dat mensen vanuit een geloof meer mogen zeggen en schrijven, en meer rechten krijgen dan mensen met een levenswijze of wereldvisie die niet uit een 2000 jaar oud sprookjesboek komt.

Een geloof is exact hetzelfde als pvda'er, groenlinkser, vvd'er, punker, gangsterrapper of metalhead zijn. Een wereldvisie en overtuiging, een set ideeen en normen waar je je thuis bij voelt en waar je van overtuigd bent dat ze het beste zijn.

Tenminste dat zou het zijn, als nederland echt een seculiere staat was met vrijheid van geloof of overtuiging.
Maar ja als je in 1 van de 3 bijbelse religies gelooft mag je ineens veel meer.
-je mag mensen beledigen
-je mag mensen de dood inwensen of zeggen dat men hen gruwelijke dingen moet aandoen.
-je hoeft ineens je niet aan kledingvoorschriften te houden die voor anderen wel gelden, ongeacht dat die anderen dat ook ook liever niet doen uit hùn overtuiging of geloof.
-je krijgt gesubsidieerd een clubhuis voor je bijeenkomsten, ongeacht dat anderen wèl moeten betalen voor de bijeenkomsten die bij hun overtuigingen horen.
-je krijgt een hele berg uitzonderingsregeltjes die alles doen om ervoor te zorgen dat je je nooit zult hoeven aanpassen, in wat dan ook.
-iedereen die wil tornen aan je uitzonderingspositie wordt weggezet als racist of fascist en dergelijke.

De staat zegt dus eigenlijk: "de bijbelse religies zijn echter en zwaarwegender dan andere geloven en levensovertuigingen"
Waar maakt Femke zich druk om?

lees dit maar eens
quote:
Open brief George Verberg aan Wijnand Duyvendak
Gepubliceerd: 14 augustus 2008 15:09 | Gewijzigd: 14 augustus 2008 22:15
13 augustus 2008

Heer Duyvendak,

Uw recente onthullingen over de inbraak in het ministerie van Economische Zaken in 1985 hebben reeds veel stof voor de media geleverd. Opvallend is dat daarbij slechts aandacht is gegeven aan één strafbaar feit dat u gepleegd heeft: de inbraak. Op zich zou die inbraak al genoeg moeten zijn om uzelf te (doen) verwijderen uit de Tweede Kamer. Want het betrof niet alleen een inbraak als zodanig, maar een politieke inbraak (zoiets als Watergate). Een politieke inbraak omdat u, met het voorbijgaan aan met de democratische rechtsgeldige besluitvormingsprocessen, beoogde de door u vermoede conclusie (acceptatie ten principale van de bouw van 2 á 4 kerncentrales) door de inbraak alsnog te verhinderen.

De door u geuite zelfkritiek dat de actie contraproductief was klinkt opportunistisch zoals Elsbeth Etty in NRC Handelsblad opmerkt. Maar u bent berekenend want uw behoefte om zich te bekeren is ‘toevallig’ wel gekomen nadat het strafbare feit verjaard was en daar bent u zich gezien uw uitlatingen zeer bewust van, uitgekookt noemt men dat.

In tegenstelling tot wat u tot nu toe heeft geopenbaard, heeft u echter nog een onwaarheid te verklaren. U ontkent betrokken te zijn geweest bij (of aangezet te hebben tot) gewelddadige actie, of in mijn woorden het terroriseren van een groep burgers zijnde ambtenaren van het ministerie van EZ die betrokken waren bij het kernenergiedossier.

Herinnert u zich nog uitgave Bluf! nr 178 dd 11 juli 1985, waarin in een artikel met de namen, privételefoonnummers en de vakantiedata van de “kernenergie-ambtenaren” wordt opgeroepen de rust van deze ambtenaren te verstoren? Ambtenaren die, aldus het artikel, verantwoordelijk zijn voor de bouw van kerncentrales! Is dat niet het oproepen tot het terroriseren van mensen? En anders dan Elsbeth Etty heden in de NRC schrijft (kennelijk zonder dat ze van een en ander voldoende op de hoogte is) heeft via Bluf! zo’n oproep tot terroriseren ook effect gehad. Daarmee zijn we bij het tweede strafbare feit waaraan u zich schuldig heeft gemaakt. (Ik weet overigens niet of daarvan ook de verjaringstermijn al verlopen is.)

U heeft succes gehad met uw oproep tot het terroriseren. In mijn toenmalige woonhuis is een poging tot brandstichting gedaan door in petroleum gedrenkte en in brand gestoken lappen door de brievenbussleuf in mijn voordeur te duwen. Gelukkig hadden we een plavuizenvloer. Wel moest de sleuf gedicht worden en kregen we voor de veiligheid een stalen brievenbus buiten aan de muur bevestigd. Voorts werden de ramen van ons woonhuis aan de straatzijde voorzien van speciaal veiligheidsfolie en werd ons de raad gegeven de gordijnen bij het invallen van de schemering te sluiten, zodat onverlaten, actievoerders zo u wilt (á propos was u daar zelf ook niet bij betrokken?), niet al te makkelijk hun doel in het vizier konden krijgen.

Verder werd mijn vrouw , ik was dan op dienstreis, meerdere malen in het holst van de nacht gebeld. Hetzij werd er niets gezegd en ontstond daardoor een dreigende stilte tot er werd opgehangen, of een mannenstem zei slechts ‘die man van jou krijgen we nog wel’. Beide soorten van telefoontjes hadden inderdaad het beoogde effect, mijn vrouw en ons gezin werden geterroriseerd. Naar aanleiding van uw onthullingen over uw ene strafbare actie (de inbraak) bleek mij dat dat andere strafbare feit (het terroriseren) op onze oudste, ondanks zijn jeugd, hij was toen negen jaar, een diepere indruk heeft achtergelaten.

Heer Duyvendak, uw geloofwaardigheid bent u kwijt. Het simpele feit dat u niet kunt bewijzen dat u iets niet heeft gedaan (bijv. de poging tot brandstichting) wil in uw geval niet zeggen dat u het niet heeft gedaan. Misschien moeten we op die onthulling nog een aantal jaren wachten, of misschien was het wel iemand anders, al dan niet uit uw groepje, of was het iemand die uw oproep invulling heeft trachten te geven. U heeft niet alleen een politieke inbraak gepleegd, u heeft ook geterroriseerd en dus ‘op de man’ gespeeld.

Gegeven uw voornemen bent Kamerlid te blijven ga ik ervan uit dat u zich een goede vertegenwoordiger van een deel van het kiezersvolk acht; jammer voor uw partij.

George H. B. Verberg

(De tijdens de inbraak ontvreemde documenten lagen in het bureau van mijn secretaresse, ik was destijds Directeur-Generaal Van Energie.
pi_60873901
Dood aan GroenLinks!

mooi he, vrijheid van meningsuiting!
pi_60874071
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Dood aan GroenLinks!

mooi he, vrijheid van meningsuiting!
pi_60874090
De hoer.
pi_60874119
Walgelijk mens.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:27:26 #20
166265 Acinonyx
pi_60874319
Haar huis in de brand, alweer !
.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:25:28 #21
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60875528
Laat Femke met rust.
Ze is cool
pi_60875597
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Laat Femke met rust.
Ze is cool

dus niet
pi_60876653
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Laat Femke met rust.
Ze is cool
pi_60876949
Blokhut?
quote:
Lijsttrekker Femke Halsema
Woonplaats Amsterdam
Koopsom huis ¤495.000
Hypotheek ¤650.000
Oh, en Halsema is niet cool. Het is een drol!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60877010
Milieujosti's
pi_60881329
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Teunebeun het volgende:
Milieujosti's
rofl. ik moest lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: