Jij bent toch Turks?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Op deze manier blijven er natuurlijk geen Turkse Foksters over om ZarGon aan te koppelen he.
Relatieve toestanden.quote:
Inderdaad, inhoudelijk gezien vrij weinig mis met starbucks, eerder met mensen die er tegen zijn.quote:En Starbucksfan, om het ontopic te houden.
Ik sta paf. Een Turkse die van Amerikaanse koffie houdt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En bezet, ja.
En Starbucksfan, om het ontopic te houden.
Massa? een massa pubers, die niet weten wat koffie is, bedoel je. Als je alleen maar Nescafe en automatenslootwater uit de kantine kent, is Starbucks inderdaad beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:32 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dus omdat je een mening hebt die de massa niet deelt , ben je per definitie verkeerd bezig in jouw ogen?
Ik drink nooit koffie bij Starbucks, alleen mangosap en frappucinoquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Massa? een massa pubers, die niet weten wat koffie is, bedoel je. Als je alleen maar Nescafe en automatenslootwater uit de kantine kent, is Starbucks inderdaad beter.
Voor op het werk zou een Starbucks wel een uitkomst zijn vanwege de grote hoeveelheden
maar om van een lekker bakkie te genieten ga ik toch liever naar een cappucinobar.
Beter dat dan dat ze een beetje thuis van een uitkering zitten te leven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef solem het volgende:
Drie maal raden wat er weer achter de kassa staat bij starbucks dan: allochtone kansloze jongeren.
Dit topic is niet tegen Amerika, het is tegen Starbucks!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:01 schreef spy08 het volgende:
Ik vind dit een kuttopic omdat het tegen Amerika is,en ik alles wat Amerika doet, tot zekere hoogte, steun, dus ook StarBucks.
Agree.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Tegenwoordig moet je voor peperdure, gore koffie naar een koffiehuis gaan om hip gevonden te worden.
En als klap op de vuurpijl is Starbucks (![]()
) van plan vestigingen te openen op treinstations, wat wil zeggen: nog meer yuppies die in de pauze naar het station gaan om aan hun quotum onvolprezen motorolie te komen.
Houd deze wildgroei tegen en zorg ervoor dat je euro's niet in de zakken van die overhypete koffiezaak verdwijnen.
Ofyles2
Het is gewone, goedkope automaten choco met een scheut siroop dr in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef Morrigan het volgende:
Ik had er pas geleden op Schiphol nog warme choco gedronken, maar ik vond het nou niet echt bijzonder lekker. Waarschijnlijk had ik gewoon iets te veel van verwacht.
Berlin en Istanbul, en beide was matig. En je betaald er de hoofdprijs voor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze een beetje thuis van een uitkering zitten te leven.
Anyways, ik ben een aantal keren bij Starbucks geweest (Londen, New York) en ik moet toegeven dat ik het eigenlijk allemaal wel lekker vind.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik eigenlijk niet van koffie houd.
En dat is wat de meute niet wil/kan begrijpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is gewone, goedkope automaten choco met een scheut siroop dr in.
Zal me inderdaad niks verbazen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is gewone, goedkope automaten choco met een scheut siroop dr in.
Kunnen we het er niet gewoon op houden dat over smaak niet te twisten valt?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit topic is niet tegen Amerika, het is tegen Starbucks!!
En dat ik me dooderger aan al die makke schapen die dat baggerhuisje de hemel in prijzen!
For God's sake!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |