Sorry hoor, maar jij kiest tekenen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kijk: dat je geenstijltaal gebruikt op FOK! is al zaadslikkend zielig
Maar dat je dan ook nog in mv praat_!_!_!
*insert failplaatje*
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:55 schreef Herald het volgende:
over een jaar of tien heet dat vak painten
EM mijn freund. Ik had sowieso beeldende vorming 3 jaar lang, en nu krijg ik ook CKV, maar daarnaast kan je Tekenen, Handvaardigheid, BSM, Natuurkunde, scheikunde, biologie etc etc kiezen als extra profielvak, ik doe EM.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:18 schreef Dayuum het volgende:
Welk profiel heb je gekozen? Hier heb je standaard geen tekenen naar het 3rde jaar maar CKV(Cultuur en kunstvorming)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef Morrigan het volgende:
Je kunt natuurlijk ook naaktmodellen tekenen die onthoofd ontmaagd worden door superhelden.
Ja, en waarom denk je dat dit topic in KLB staat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:06 schreef tuxepux het volgende:
Je had natuur- of scheikunde kunnen kiezen, en jij gaat tekenen?
Dan had je het niet moeten kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:21 schreef GasTurbine het volgende:
Ja, en waarom denk je dat dit topic in KLB staat?
OMDAT IK ER NIET BLIJ MEE BEN
Er stond niet bij dat het vrouwelijke naaktmodellen zouden zijn!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Naaktmodellen tekenen en jij zeurt over dat je niet wil tekenen? Heaumaux.
niet zo zeuren jij !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het vrouwelijke naaktmodellen zouden zijn!
Bestaan mannelijek naaktmodellen dan? Hoax.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het vrouwelijke naaktmodellen zouden zijn!
Er loopt een bejaarde vrouw met een rollator rond en er is een Servische-Braziliaan die met de VWOklassen naar KENIA wilde gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:56 schreef Koenholio het volgende:
TEKENEN!!!!!!!![]()
![]()
De uren waarin je lekker muziek opzet, lekker met elkaar kunt ouwehoeren en je eigen ideeën kunt uiten!(mits je een leuke docent hebt natuurlijk)
Tekenen !quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:54 schreef Maisnon het volgende:
Tekenenhou erin! voor de afwisseling!
Neen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |