Havo, net geen VWO. Plak er denk ik wel een VWO achter. Maar bedankt voor het benadrukken dat jouw school zo weinig keuzemogelijkheden heeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Tekenen bij je profielkeuze
Veel plezier op het MBO.
School?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Havo, net geen VWO. Plak er denk ik wel een VWO achter. Maar bedankt voor het benadrukken dat jouw school zo weinig keuzemogelijkheden heeftZaadschool
Die afwisseling ervaar ik wanneer ik op de trap van mijn school loop en expres bijna uitglij over het brood van de gothics die op de trap zitten. Geweldig altijd. Vette plak salamiworst onder m'n schoen, maar de gothic heeft het slechter! 14.gif!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:54 schreef Maisnon het volgende:
Tekenenhou erin! voor de afwisseling!
Als je later een grafische opleiding wilt gaan doen, is dit een logische keuze.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Tekenen bij je profielkeuze
Veel plezier op het MBO.
Of die decaan pwnt 'm hard en vertelt niet dat er een stel naakte leernichten staan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Naaktmodellen tekenen en jij zeurt over dat je niet wil tekenen? Heaumaux.
Haha, dat zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of die decaan pwnt 'm hard en vertelt niet dat er een stel naakte leernichten staan._
Alsof je voor een grafische opleiding het vak tekenen nodig heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Als je later een grafische opleiding wilt gaan doen, is dit een logische keuze.
Kijk: dat je geenstijltaal gebruikt op FOK! is al zaadslikkend zieligquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Naaktmodellen tekenen en jij zeurt over dat je niet wil tekenen? Heaumaux.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:48 schreef behangplakker het volgende:
waarvan iedereen weet dat je er veel aan hebt
Nee natuurlijk niet monsieur!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:16 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Hoe oud is Gas eigenlijk? Mijn favo FOK user is toch geen kindje van 14?
Dat programma bestaat toch al een tijdje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:55 schreef Herald het volgende:
over een jaar of tien heet dat vak painten
Ja met je niveau 2 ICT hardware ofzo van je heb je dat niet nodigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |