Ja, ja, TS zou net zou hard meepronken als 'ie een vrinding had. We get teh point.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
TS is nog maagd en jaloers.
Kom op zeg, de jaloezie druipt er vanaf. Je druk maken over het feit dat iemand de naam van z'n meisje in z'n MSN-naam heeft staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ja, TS zou net zou hard meepronken als 'ie een vrinding had. We get teh point.
Trouwen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stoor me er ook niet aan.
Ach, pubers. 'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom, nu zetten ze het in hun MSN-naam. Grappig tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stoor me er ook niet aan. Leeuwen laten een zeikstraal tegen een boom lopen, pubers zetten de naam van hun vriendin in hun naam. Laten zien dat je er de baas over bent.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:48 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Kom op zeg, de jaloezie druipt er vanaf. Je druk maken over het feit dat iemand de naam van z'n meisje in z'n MSN-naam heeft staan![]()
Nog steedsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom,
Het is ook handig, niet bij te houden bij sommigenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ach, pubers. 'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom, nu zetten ze het in hun MSN-naam. Grappig toch
Of in de huid van je vriendin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ach, pubers. 'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom, nu zetten ze het in hun MSN-naam. Grappig toch
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:13 schreef agter het volgende:
Pronken met je vriendin kan toch alleen maar met foto, niet met naam?
Of ben ik nou gek?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:11 schreef geenID het volgende:
[..]
Of in de huid van je vriendin. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:11 schreef geenID het volgende:
[..]
Of in de huid van je vriendin. [ afbeelding ]
Iig, ik heb die poes alleen voor een deel in m'n msn plaatje.
Nou, voor de gemiddelde Fokker is uberhaupt een vriendin hebben al iets om zwaar mee te pronkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:13 schreef agter het volgende:
Pronken met je vriendind kan toch alleen maar met foto, niet met naam?
Of ben ik nou gek?
Ja, dat had ik vanddaag ergens gepost. GIng over iemand die het moeilijk vond om op een vrouw af te stappen. Ik zei "Typische fokkert", maar dat was niet okay volgens de rest...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:18 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nou, voor de gemiddelde Fokker is uberhaupt een vriendin hebben al iets om zwaar mee te pronken
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:43 schreef F04 het volgende:
Ik erger me aan die gasten, die hun vriendins naam in hun msn titel hebben staan met een hoop hartjes d'r bij.
Zo kansloos
Royal sadness is natuurlijk al dat je geen vriendin hebt en klaagt over mensen die de naam van hun vriendin in hun MSN-naam zetten.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:08 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Royal sadness is natuurlijk al dat je geen vriendin hebt en klaagt over mensen die de naam van hun vriendin in hun MSN-naam zetten.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:50 schreef F04 het volgende:
0, en ben 17 jaar.
quote:"ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me in de klas en die blowde en nu issie dood, okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed"
Hij heeft er zelf geen ervaring mee en zeikt toch andere mensen afquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:12 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Op je 17e kun je al wel een paar vriendinnetjes gehad hebben hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf geen ervaring mee en zeikt toch andere mensen af.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik stoor me er niet aan.
Zonder ermee te zoenen zekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:16 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Op je 17e kun je al wel een paar vriendinnetjes gehad hebben hoor
Nee inderdaad wanneer je ziet staan (L)(Y)(L)(L)LIE~SJUHHH HVJJJJJJJ SKATJUHHHH(L)(Y)(L) dan weet je meteen dat "Lie-sjuhhh" bezet is...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:55 schreef lvrijn het volgende:
ahahaha kansloos,
weet je hoe handig dat juist is,
weet je ook teminste of dat meisje bezet is or not.
of doe jij daar niet aan?
KSJSJSJSJSJSJ, rewind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:18 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Was jij 18+ toen je voor het eerst zoende ofzo
Ah ok, punt 1 was langs me heen gegaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
KSJSJSJSJSJSJ, rewind.
1. Hij is 17 en heeft nog nooit gezoend.
2. Jij zegt dat hij best al een paar vriendinnen kan hebben gehad.
3. Dat zou betekenen dat hij er niet mee heeft gezoend.
Whehe, neem een voorbeeld aan Chris, TSquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
Zo gaat het niet lukken TS, verman jezelf en regel wat chicks!
Mocht hij willen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe, neem een voorbeeld aan Chris, TS
Echte bazen regelen zichzelf elke week een andere chick, waardoor het lastig/raar wordt telkens een andere meisjesnaam in je MSN te zetten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Adidah het volgende:
Mensen die "MSN'en" zijn sowieso triest.
Ordnung muss sein.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:36 schreef Syheriat het volgende:
Daarom heb ik iedere contactpersoon uit m'n lijst een snelnaam gegeven. Geen gezeik met smileys, semi-intellectuele uitspraken en incorrect overgeschreven songteksten. Gewoon de voor- en achternaam van de persoon in kwestie. Heerlijk overzichtelijk.
Goed inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:36 schreef Syheriat het volgende:
Daarom heb ik iedere contactpersoon uit m'n lijst een snelnaam gegeven. Geen gezeik met smileys, semi-intellectuele uitspraken en incorrect overgeschreven songteksten. Gewoon de voor- en achternaam van de persoon in kwestie. Heerlijk overzichtelijk.
Das ist richtig. Kein Chaos in die Welt!!!quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:46 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Das ist richtig. Kein Chaos in die Welt!!!
Wanna Leave Me?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:03 schreef slindenau het volgende:
Het is tegenwoordig WLM.
Windows Live Messengerquote:
hun wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef zarGon het volgende:
Heb je het tegen hun gezegd?
quote:YES nog ff bijna weekend!!!! Ditmaal lekker FOK!ken!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |