Ja, ja, TS zou net zou hard meepronken als 'ie een vrinding had. We get teh point.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
TS is nog maagd en jaloers.
Kom op zeg, de jaloezie druipt er vanaf. Je druk maken over het feit dat iemand de naam van z'n meisje in z'n MSN-naam heeft staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ja, TS zou net zou hard meepronken als 'ie een vrinding had. We get teh point.
Trouwen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stoor me er ook niet aan.
Ach, pubers. 'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom, nu zetten ze het in hun MSN-naam. Grappig tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stoor me er ook niet aan. Leeuwen laten een zeikstraal tegen een boom lopen, pubers zetten de naam van hun vriendin in hun naam. Laten zien dat je er de baas over bent.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:48 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Kom op zeg, de jaloezie druipt er vanaf. Je druk maken over het feit dat iemand de naam van z'n meisje in z'n MSN-naam heeft staan![]()
Nog steedsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom,
Het is ook handig, niet bij te houden bij sommigenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ach, pubers. 'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom, nu zetten ze het in hun MSN-naam. Grappig toch
Of in de huid van je vriendin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ach, pubers. 'Vroeger' kerften (of kerfden, whatever het is laat) jongens/jonge mannen de naam van hun vriendin in een boom, nu zetten ze het in hun MSN-naam. Grappig toch
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:13 schreef agter het volgende:
Pronken met je vriendin kan toch alleen maar met foto, niet met naam?
Of ben ik nou gek?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:11 schreef geenID het volgende:
[..]
Of in de huid van je vriendin. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |