Ik kom niet verder dan 3,14quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef Nikmans het volgende:
Echte mannen rekenen pi uit hun hoofd uit
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens uitgerekend, maar uit je geheugen
Dikke carebear aan je reetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:18 schreef jordeeeh het volgende:
Juup, remmie vond het wat minder leuk dat ik in de OP stond van FB of niet?
Ik kwam er een uur later achter dat hij het aangepast hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:18 schreef jordeeeh het volgende:
Juup, remmie vond het wat minder leuk dat ik in de OP stond van FB of niet?
Nee, maar dan mag ik de vinger nog wel op de zere plek leggen. Daar hoef je geen JUUP © voor te hetenquote:
Blegh ben nog steeds wakker door de muziekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kwam er een uur later achter dat hij het aangepast hadOf hij het wel of niet leuk vond kan ik niet zeggen, maar ik denk gezien het feit dat hij de OP aangepast heeft dat hij er niet mee in zijn nopjes was
Ach ja, so be itquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kwam er een uur later achter dat hij het aangepast hadOf hij het wel of niet leuk vond kan ik niet zeggen, maar ik denk gezien het feit dat hij de OP aangepast heeft dat hij er niet mee in zijn nopjes was
Wtf?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeie ochtend.
Nacht, beter?quote:
Ja maar ik kan niet slapenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Teuntje
Vind jij dit ook zo'n kuttopic?
Vrij lastig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |