Dat doe ik altijd als plan B. Misschien inderdaad gewoon plan A van maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:28 schreef longinus het volgende:
Maar Alicey, een echte vent zou het voor je pakken voor je het aan hem vroeg, dus voortaan gewoonhulpeloos er naar kijken he
Weer een verkapt vooroordeel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:28 schreef pisnicht het volgende:
Als bevallen echt zwaar was geweest, had god ons wel zo ontworpen dat de mannen zouden bevallen.
Hoezo vooroordeel. Mannen zijn fysiek nu eenmaal superieur tov vrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:28 schreef pisnicht het volgende:
Als bevallen echt zwaar was geweest, had god ons wel zo ontworpen dat de mannen zouden bevallen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoezo vooroordeel. Mannen zijn fysiek nu eenmaal superieur tov vrouwen.
True..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Voor wat kracht aan gaat wel. Bevallen heeft daar echter niet zo veel mee te maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Wees blij, anders had je dit niet eens kunnen typen.quote:
als jij een clitje likt zit je eigenlijk aan een klein piemeltje te sabbelenquote:
Vrouwen zijn een soort onvolgroeide mannen. Interessante theoriequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als jij een clitje likt zit je eigenlijk aan een klein piemeltje te sabbelen
Het gekke is, als ik een klitje lik vind ik het lekker, maar een piemelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als jij een clitje likt zit je eigenlijk aan een klein piemeltje te sabbelen
Staand plassen ?quote:
liever een stotend ding tussen je benen he!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie wil er nu constant zo'n kwispelend ding tussen de benen.
laat de scherpe opmerkingen in vervolg ff aan mij over, kijk nu wat je gedaan hebtquote:
1: je kan overal terechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok
"TS plast zittend!"
Hebben we dat ook weer gehad.
Maar waarom zou ik staand willen plassen?
dus jij weet hoe het is om aan een piemel te likkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Het gekke is, als ik een klitje lik vind ik het lekker, maar een piemel
Zal wel mentaal iets zijn.
Dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
liever een stotend ding tussen je benen he!
Heul niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Alicey het volgende:
Voor wat dat tweede aangaat - Het is meer goed dat mannen niet bevallen. Ze zouden dat niet trekken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |