quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi, kom m'n kamer maar opruimen dan.
Ben je groot en sterk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi, kom m'n kamer maar opruimen dan.
Welneet. Ik beschrijf slechts hoe mannen zich gedragen in bepaalde situaties.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Triggershot het volgende:
TS denkt te kunnen weten hoe mannen in elkaar steken
Of je houdt je smoel dicht, of je pakt een trapje zodat je er zelf bij kunt, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:11 schreef Alicey het volgende:
Ken je de situatie waarin je iets zwaars wilt pakken wat ergens heul hoog op een plank ligt? In zo'n geval is het beste geval om het aan een grote, sterke man te vragen. Niet zelden is het echter zo dat wanneer je de eerste verkennende vraag stelt (Zeg, jij bent groot en sterk he?), er al direct gereageerd wordt met iets als : Ja hoor, maar jullie zijn toch zo geëmancipeerd?
Wat is dat toch met mannen tegenwoordig? Alsof alle vrouwen zomaar geëmancipeerd zijn.
Klacht : Mannen die denken dat alle vrouwen geëmancipeerd zijn.
Samenvatting : Zie klacht.
En daaraan en aan de OP is gelukkig niets generaliserendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welneet. Ik beschrijf slechts hoe mannen zich gedragen in bepaalde situaties.
Tjeempie, je bent de eerste die het opvalt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daaraan en aan de OP is gelukkig niets generaliserend
eh, dat vind ik dan ook wel weer generaliserendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je groot en sterk?
Ben je rijk?
Heb je status?
De bist gepwned wie unne n00bquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je bent de eerste die het opvalt.
Neuh, ik zou dan veel eerder gaan voor 40-25-36.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef proatjeboksem het volgende:
[..]
eh, dat vind ik dan ook wel weer generaliserend
Ik las gisteren ergens dat voor een vrouw de ideale maten van een man 80-20-42 zijn,
80 jaar, 20 miljoen ¤ op de bank en 42 graden koorts (ikzelf ben meer 34-<uw saldo is niet toereikend>-37)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Ts is zon vrouw die alleen maar emancipeert op dingen die voor haar een voordeel zijn
Zoals?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef MouzurX het volgende:
Ts is zon vrouw die alleen maar emancipeert op dingen die voor haar een voordeel zijn
quote:
Zal ik dit topic voor jou sluiten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:11 schreef Alicey het volgende:
Ken je de situatie waarin je iets zwaars wilt pakken wat ergens heul hoog op een plank ligt? In zo'n geval is de beste actie om het aan een grote, sterke man te vragen. Niet zelden is het echter zo dat wanneer je de eerste verkennende vraag stelt (Zeg, jij bent groot en sterk he?), er al direct gereageerd wordt met iets als : Ja hoor, maar jullie zijn toch zo geëmancipeerd?
Wat is dat toch met mannen tegenwoordig? Alsof alle vrouwen zomaar geëmancipeerd zijn.
Klacht : Mannen die denken dat alle vrouwen geëmancipeerd zijn.
Samenvatting : Zie klacht.
Ja duh.... ik onderschijt me dan ook van de restquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je bent de eerste die het opvalt.
Dat eerste doe ik nooit. Voor wat dat tweede aangaat - Het is meer goed dat mannen niet bevallen. Ze zouden dat niet trekken denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
''Ik kan niet werken vandaag want ik ben ongesteld!''
''Ik kan niet werken want ik ga bevallen vandaag!!''
Aanstellers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |