Moet je daar gay voor zijn dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:36 schreef mooiboi89 het volgende:
Ben je homo ofzo, sinassappelen eten
Moet je je een keer scheren. Valt het niet zo op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef 100procent het volgende:
[..]
Moet je daar gay voor zijn dan?
Ben geen vent trouwens.
Alle topic's hier zijn kut en supersaai, dus deze kan er ook nog wel bij!quote:
En wat is jouw bijdrage dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef 100procent het volgende:
[..]
Alle topic's hier zijn kut en supersaai, dus deze kan er ook nog wel bij!
Heb hier nou nog NOOIT wat boeiends gelezen...
Droge sinasappelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef 100procent het volgende:
[..]
Alle topic's hier zijn kut en supersaai, dus deze kan er ook nog wel bij!
Heb hier nou nog NOOIT wat boeiends gelezen...
Waarom open jij dan geen goed topic?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef TheYoung1 het volgende:
En alweer een 100% kut topic...
Heeftie het IQ niet naar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom open jij dan geen goed topic?
Jaja, daar ben ik weer![]()
Doe dan doe dan! Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef 100procent het volgende:
[..]
Heeftie het IQ niet naar.
T' zijn meestal mensen die zelf nooit een topic posten, maar enkel reageren.
....Ja, zó kan ik het ook!
Op boeiende topics komen meestal ook boeiende reacties. en vice versa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef 100procent het volgende:
[..]
Hey grapjas!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom open jij dan geen goed topic?
Jaja, daar ben ik weer![]()
Ja daarom zei ik dat ook grapjas...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey grapjas!!
Als je een beetje opgelet had, zie je dat ik (bijna) nooit een topic open
Nee, daarom kraak je alles af, maar zelf wat posten....ho maar!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey grapjas!!
Als je een beetje opgelet had, zie je dat ik (bijna) nooit een topic open
Nee, zelfs daar ben je te onnozel voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef 100procent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |