Mee eens...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een nieuwsbericht van Nu.NL gekopieerd hebben oid...
Zie FP, geen enkele journalist heeft FOK! over deze kwestie benaderd. Toch best kwalijk te noemen...
Yeah! Straks maar even mijn fiets weer opzoeken. En dan vanmiddag denk ik gezellig cq romantisch naarquote:
Die film krijgt een best wel hoge score op imdb.com. Had overigens nog niet van de film gehoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah! Straks maar even mijn fiets weer opzoeken. En dan vanmiddag denk ik gezellig cq romantisch naar
de film.
* Feivel1 lacht om het topic, typisch een teken van mensen die willen aantonen dat zij wél een leven hebben..quote:
We hebben Baanwielrennen, voetballen, basketballen, de 100meter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
borisz, opvallend !![]()
Orson - no tomorrow
gerbenp, op de 'gewone' stream is er wel geluid.
Kun je het niet per direct opzeggen... of is dat een andere reclame?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
Kut-Planet met zijn wegvallende kut-verbinding steeds.
Oja, een product promoten met als belangrijkste pluspunt dat je er ook weer zo snel mogelijk van af kuntquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Kun je het niet per direct opzeggen... of is dat een andere reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |