Wel weer stoer dat ze dan shirtjes uit gaan delen. Dat is eigenlijk niet iets voor Sanderquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:50 schreef toma het volgende:
[..]
om 02.00 Michael Jackson
02.30 Elvis
3.00 Rolling stones
3.30 U2
4.00 the Beatles als afsluiter.
Ik vraag het me ook een beetje af, maar als ik dan denk aan eerdere concerten waar ik ben geweest zou ik 3 dagen springen toch wel erg veel vinden (rugpijn!)...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo
Net Nederland 3 zitten kijken en ik ben achter 2 dingen gekomen:
1) Waarom ben ik niet op lowlands. Ik ben wel gecharmeerd van de meeste bands en nu helemaal fan van the Ting Tings. (santogold ook goed etc etc etc.)
2) Ik zie Corton weer met zijn sleeve. En nu weet ik zeker dat ik van mijn kuit tattoo een kuit-sleeve ga maken
3) toch een 3. Ik moet gaan slapen, morgen een lange festival dag voor de boeg!
Yup. Welterustenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:12 schreef cosmick het volgende:
O, wilde net intunen. Maar da's kennelijk een bepaalde afrader :/.
Nope. Vanmiddag nog wel gedaan. Lekker @ terrasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zwengel MediaMonkey nog wel ff aan.
Nog gezellig aan de wijn?
Welterusten en succes morgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:19 schreef toma het volgende:
Weltrusten om 08.00 mag ik weer gaan werken
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom worden mijn oren met kansloos gelul vanSander L.
geterroriseerd?
Ik heb weekend dus tieft op.
dat dusquote:
Ik nog lang niet.quote:
Ik denk dat ze gewoon een nieuwsbericht van Nu.NL gekopieerd hebben oid...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
FOK! in headlines. zou headlines in dit topic meelezen?
De Duyvendak-kwestie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een nieuwsbericht van Nu.NL gekopieerd hebben oid...
Zie FP, geen enkele journalist heeft FOK! over deze kwestie benaderd. Toch best kwalijk te noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |