Mee eens...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een nieuwsbericht van Nu.NL gekopieerd hebben oid...
Zie FP, geen enkele journalist heeft FOK! over deze kwestie benaderd. Toch best kwalijk te noemen...
Yeah! Straks maar even mijn fiets weer opzoeken. En dan vanmiddag denk ik gezellig cq romantisch naarquote:
Die film krijgt een best wel hoge score op imdb.com. Had overigens nog niet van de film gehoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah! Straks maar even mijn fiets weer opzoeken. En dan vanmiddag denk ik gezellig cq romantisch naar
de film.
* Feivel1 lacht om het topic, typisch een teken van mensen die willen aantonen dat zij wél een leven hebben..quote:
We hebben Baanwielrennen, voetballen, basketballen, de 100meter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
borisz, opvallend !![]()
Orson - no tomorrow
gerbenp, op de 'gewone' stream is er wel geluid.
Kun je het niet per direct opzeggen... of is dat een andere reclame?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
Kut-Planet met zijn wegvallende kut-verbinding steeds.
Oja, een product promoten met als belangrijkste pluspunt dat je er ook weer zo snel mogelijk van af kuntquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Kun je het niet per direct opzeggen... of is dat een andere reclame?
Zit me daar ook al een paar dagen over te verbazen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, een product promoten met als belangrijkste pluspunt dat je er ook weer zo snel mogelijk van af kunt.
Kennelijjk hebben ze er zelf dan ook weinig vertrouwen in.
Mijn pc heeft soms ook wat rust nodig. Maar goed... als dat niet werkt, dan ben er je zo vanaf. Goed selling point.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, een product promoten met als belangrijkste pluspunt dat je er ook weer zo snel mogelijk van af kunt.
Ach, mijn pc staat al dagen lang achter elkaar te downloaden. Misschien is dat het. En is de router moe.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Mijn pc heeft soms ook wat rust nodig. Maar goed... als dat niet werkt, dan ben er je zo vanaf. Goed selling point.
Anders moet je je router even resetten. (Adapter eruit en na 30 sec. er weer in) Dat kan wel eens helpenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, mijn pc staat al dagen lang achter elkaar te downloaden. Misschien is dat het. En is de router moe.
Ze moeten wat, in Zwolle.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:55 schreef cosmick het volgende:
Apart, brandweerwagens die eerst met loeiende sirenes van links naar rechts rijden, en 1 minuut later weer van rechts naar links. Verkeerde afslag ?
Ja, Zwolle bruist.
18.00 uur, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe laat is er weer live radio vanaf LLOW?
Sterkte ermeequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
Kut-Planet met zijn wegvallende kut-verbinding steeds.
Dat is een mooi lijstjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben Baanwielrennen, voetballen, basketballen, de 100meter.
Ik heb even mijn Parrot-carkit aangesloten. Voor zover je die aan kan sluiten natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga zo even hardlopen en dan basketbal checken.. Gaat echt een knaller worden.
Dat hoorde ik ook toen ik onderweg was ja :-)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:02 schreef muisje-eliza het volgende:
joooowben dr weer ff, kga zow lekker filempie kijken, maar niemand vanochtend Timur-sjow gehoord?
er belde nl een jongen en die wou iets vertellen wat zeker niet gepast was om in de uitzending te halen. Toch waren Timur en Ramon zo nieuwschierig dat ze de man overhaalde het op de radio te vertellen. Dus die jongen verteld dat er een foto van Amy McDonald op pag.3 staat en op de foto is te zien dat ze in de Lowlands-3fm-studio vragen van fans beantwoord, maar dat er ook op de foto het password en username van een (waarschijnlijk) technicus van 3fm staat om ergens in te kunnen loggen...
Nou, Timur en Ramon hadden wel n beetje spijt dat het nu op nationale radio was verkondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |