Tijd gaat bizar snel nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
Nog maar een week octo, dan ben je getrouwd!![]()
O wat gul, wat danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi allemaal!
PF, misschien kan je ze lezen als je een BrEzAh drinkt?
Ik heb heel leuk over je gedroomd, je gaf me 20 euro, ipv een snickers!
Ik heb een paar jaar geleden lettertypes gedownload. en deze heeft m'n arial of welke hier ook gebruikt wordt vervangen. alleen ik weet niet meer precies waar ze staan en welke dit isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
En daar had hij het normaal ook altijd overquote:Ik heb een opgevoerde Yahama Aerox. Onder mijn scooter zit een getunde Polini Evo 5 cilinder en ik heb een Yasuni C20 race-uitlaat. Ook heb ik een Del’lorto 21mm carburateur en een Malossi ontsteking. Ik rijd met deze onderdelen ongeveer 120 kilometer per uur. Ik was dus laatst rustig aan het toeren met mijn scooter en ik reed over de Hollandse brug. Opeens zag ik de verte een motoragent staan. Hij had mij ook gezien en na een lange achtervolging had hij mij tenslotte te pakken gekregen. Ik moest toen op de rollerbank, een rollerbank is een apparaat dat de constructiesnelheid van de scooter meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |