abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66316273
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Hayward het volgende:

[..]

Ik klaag niet,als je goed leest is het terecht dat ik bestraft ben.
Ik vertel alleen mij relaas.
Ik zeg ook constant dat het terecht is dat ik een straf opgelegd krijg.
Dus... misschien mijn berichten met een andere blik lezen?
In de post waarin je je verhaal verteld proef ik toch een zekere ondertoon. Zo van:"Kijk eens wat een onrecht het CBR mij aan doet." en dat heeft TS helemaal.

Het is heel simpel: met alcohol op rijden mag niet. Als je weet van jezelf dat je je niet kunt inhouden laat dan jke autosleutel thuis. (de auto ook trouwens)
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:02:42 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66317826
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:

Het is heel simpel: met alcohol op rijden mag niet. Als je weet van jezelf dat je je niet kunt inhouden laat dan jke autosleutel thuis. (de auto ook trouwens)
Ja, da's wel beter. Met kroonsteentjes en klemmetjes de auto starten is ook weer zoiets, zeker als je dronken bent op de terugweg.
pi_66317881
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, da's wel beter. Met kroonsteentjes en klemmetjes de auto starten is ook weer zoiets, zeker als je dronken bent op de terugweg.
En dan vergeet je nog dat ze je dan weer kunnen oppakken wegens diefstal.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:15:12 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66318154
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dan vergeet je nog dat ze je dan weer kunnen oppakken wegens diefstal.
Aan de andere kant kan dat weer beter zijn dan opgepakt worden wegens beschonken rijden.
pi_66320663
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je mag niet meer dan 0,5 (of 0,2) promille alcohol in je bloed hebben als je rijdt. Dat is wat anders.

Maar idd, als je je niet kan inhouden dan moet je zonder auto op stap gaan. Als ik wil drinken (gebeurd soms) dan laat ik de auto ook thuis...logisch lijkt me.
pi_66341261
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:59 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Je mag niet meer dan 0,5 (of 0,2) promille alcohol in je bloed hebben als je rijdt. Dat is wat anders.

Maar idd, als je je niet kan inhouden dan moet je zonder auto op stap gaan. Als ik wil drinken (gebeurd soms) dan laat ik de auto ook thuis...logisch lijkt me.
Toen ik gisteravond terug kwam ben ik nog even naar de kroeg geweest (keurig aan de fris want met de auto) en daarna nog wat gedronken bij mijn neef en zijn vriendin.

Ik moet straks mijn auto dus ook even ophalen want die staat daar nog.
pi_66735211
hallo ik wil even reageren op dit verhaal.
mij is hetzelfde overkomen ook voor de 2 de x gepakt.
ik heb ook een onderzoek gehad bij een arts conclusie afgekeurd alat waarde verhoogd.
het onderzoek was in juli 2008 terwijl ik vanaf april 2008 niet meer drink.
nu kom ik in november in het ziekenhuis terecht en nu blijkt dat mijn alatwaarde nu 140 is terwijl ik niet meer drink.
nu ben ik bij mijn dokter geweest met dit verhaal en moet ik om de 3 maanden mijn bloed laten onderzoeken dus ik ben vlak voor de kerst geweest en mijn alatwaarde was 70 dus nog steeds te hoog terwijl ik niks drink ik ben aan het informeren geweest over mijn alatwaarde en wat blijkt dat als je een onsteking hebt je alatwaarde al kan verhogen.
ik ben zelfstandig ondernemer en zit dus nu bijna een jaar zonder rijbewijs mijn grootste angst is dat mijn alatwaarde straks weer niet goed is en dus straks weer voor een jaar mijn rijbewijs kwijt ben terwijl ik geen druppel meer drink ik ben best wel radeloos en weet niet hoe ik dit op moet lossen kan iemand mij advies geven gr sico
pi_66736014
Misschien kan je een doktersverklaring krijgen die verklaart dat je alat waarde verhoogd is a.g.v. een ontsteking?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:00:54 #259
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_66737576
drinken - rijden - klagen dat de rijbewijs afgenomen wordt
zo goed..?
pi_66737790
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:45 schreef sico het volgende:
ik heb ook een onderzoek gehad bij een arts conclusie afgekeurd alat waarde verhoogd.
het onderzoek was in juli 2008 terwijl ik vanaf april 2008 niet meer drink.
nu kom ik in november in het ziekenhuis terecht en nu blijkt dat mijn alatwaarde nu 140 is terwijl ik niet meer drink.
nu ben ik bij mijn dokter geweest met dit verhaal en moet ik om de 3 maanden mijn bloed laten onderzoeken dus ik ben vlak voor de kerst geweest en mijn alatwaarde was 70 dus nog steeds te hoog terwijl ik niks drink ik ben aan het informeren geweest over mijn alatwaarde en wat blijkt dat als je een onsteking hebt je alatwaarde al kan verhogen.
ik ben zelfstandig ondernemer en zit dus nu bijna een jaar zonder rijbewijs mijn grootste angst is dat mijn alatwaarde straks weer niet goed is en dus straks weer voor een jaar mijn rijbewijs kwijt ben terwijl ik geen druppel meer drink ik ben best wel radeloos en weet niet hoe ik dit op moet lossen kan iemand mij advies geven gr sico
Wat voor ondernemer ben je? Eentje die leestekens verkoopt?
pi_66739165
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Wat voor ondernemer ben je? Eentje die leestekens verkoopt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66768109
ze weten dus niet wat er aan de hand is dussss
pi_66786354
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:45 schreef sico het volgende:
quote:
Voor de 2e keer ook en dat terwijl je ondernemer bent. Is dat slim? Nee, dat is niet slim.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:54:45 #264
263493 Prof
Weet alles
pi_71182950
Het is standaard dat als je één keer teveel hebt gedronken, dat het CBR je rijbewijs ongeldig kan verklaren. Je past dan in het psychologisch profiel alcoholmisbruiker klasse IV. Al stop je vanaf dat moment met drinken, dat helpt dus niks. Je waarden zijn goed, maar het psychiatrisch rapport meldt een alcoholmisbruik binnen een jaar geleden.
Je moet een jaar 'recidiefvrij' zijn om je rijbewijs terug te krijgen, ongeacht wat de rechter je voor ontzegging opgelegd heeft.

Iedereen die hier met een grote bek schreeuwt dat het zijn eigen schuld is: het kan je ook overkomen als je niet rijdend aangetroffen bent, of lopend op straat met 2,5 promille gepakt wordt. Een jaar rijbewijs kwijt. En daarna de molen in, nieuwe onderzoeken waarbij je 3 maanden niet 'te veel' mag drinken voordat je getest wordt.

Geloof het of niet, je mag als potentieel automobilist gewoon eigenlijk nooit dronken (alcoholist in één van de bekende catagoriën ben je al snel) zijn in Nederland en als het CBR er lucht van krijgt ben je de klos.(Er is overigens wel politie nodig om het te melden, maar als ze je niet mogen heb je een probleem). Heeft dus niks te maken met vaker of langdurig alcoholmisbruik, je mag net zo goed niet dagelijks 1 glaasje als eens per jaar een hele fles wodka met oud en nieuw en verder niks.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:52:47 #265
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_71189245
TS heeft ondertussen alweer bijna zijn rijbewijs terug
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:53:54 #266
17729 SP
I hate my interests
pi_71189283
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:03 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een luxeprobleem zeg 1 jaar geen autorijden, ik mag nooit meer autorijden! Schijnbaar worden alcohol en drugsgebruikers niet als een gevaar voor de verkeersveiligheid beschouwd, gezien dat ze na betalen van een boete en (tijdelijk) niet mogen rijden (wat ze doorgans toch blijven doen) gewoon hun rijbewijs terug krijgen.

Conclusie, je kunt bij het CBR beter een alcohol probleem hebben ipv autisme.
lekkere vergelijking....
Van alcohol kan je afkomen, authisme niet, zie je het verschil?
pi_71189377
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef SP het volgende:

[..]

lekkere vergelijking....
Van alcohol kan je afkomen, authisme niet, zie je het verschil?
Bovendien is TS ooit een keer geslaagd voor zijn rijexamen. Dat is FF na acht examens en ik-weet-niet-hoeveel rijlessen nooit gelukt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:21:50 #268
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71204524
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:03 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een luxeprobleem zeg 1 jaar geen autorijden, ik mag nooit meer autorijden! Schijnbaar worden alcohol en drugsgebruikers niet als een gevaar voor de verkeersveiligheid beschouwd, gezien dat ze na betalen van een boete en (tijdelijk) niet mogen rijden (wat ze doorgans toch blijven doen) gewoon hun rijbewijs terug krijgen.

Conclusie, je kunt bij het CBR beter een alcohol probleem hebben ipv autisme.
Alcohol en autisme hebben dan ook totaal niets met elkaar te maken.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')