In de post waarin je je verhaal verteld proef ik toch een zekere ondertoon. Zo van:"Kijk eens wat een onrecht het CBR mij aan doet." en dat heeft TS helemaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Hayward het volgende:
[..]
Ik klaag niet,als je goed leest is het terecht dat ik bestraft ben.
Ik vertel alleen mij relaas.
Ik zeg ook constant dat het terecht is dat ik een straf opgelegd krijg.
Dus... misschien mijn berichten met een andere blik lezen?
Ja, da's wel beter. Met kroonsteentjes en klemmetjes de auto starten is ook weer zoiets, zeker als je dronken bent op de terugweg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
Het is heel simpel: met alcohol op rijden mag niet. Als je weet van jezelf dat je je niet kunt inhouden laat dan jke autosleutel thuis. (de auto ook trouwens)
En dan vergeet je nog dat ze je dan weer kunnen oppakken wegens diefstal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, da's wel beter. Met kroonsteentjes en klemmetjes de auto starten is ook weer zoiets, zeker als je dronken bent op de terugweg.
Aan de andere kant kan dat weer beter zijn dan opgepakt worden wegens beschonken rijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog dat ze je dan weer kunnen oppakken wegens diefstal.
Je mag niet meer dan 0,5 (of 0,2) promille alcohol in je bloed hebben als je rijdt. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is heel simpel: met alcohol op rijden mag niet. Als je weet van jezelf dat je je niet kunt inhouden laat dan jke autosleutel thuis. (de auto ook trouwens)
Toen ik gisteravond terug kwam ben ik nog even naar de kroeg geweest (keurig aan de fris want met de auto) en daarna nog wat gedronken bij mijn neef en zijn vriendin.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:59 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je mag niet meer dan 0,5 (of 0,2) promille alcohol in je bloed hebben als je rijdt. Dat is wat anders.
Maar idd, als je je niet kan inhouden dan moet je zonder auto op stap gaan. Als ik wil drinken (gebeurd soms) dan laat ik de auto ook thuis...logisch lijkt me.
Wat voor ondernemer ben je? Eentje die leestekens verkoopt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:45 schreef sico het volgende:
hallo ik wil even reageren op dit verhaal.
mij is hetzelfde overkomen ook voor de 2 de x gepakt.
ik heb ook een onderzoek gehad bij een arts conclusie afgekeurd alat waarde verhoogd.
het onderzoek was in juli 2008 terwijl ik vanaf april 2008 niet meer drink.
nu kom ik in november in het ziekenhuis terecht en nu blijkt dat mijn alatwaarde nu 140 is terwijl ik niet meer drink.
nu ben ik bij mijn dokter geweest met dit verhaal en moet ik om de 3 maanden mijn bloed laten onderzoeken dus ik ben vlak voor de kerst geweest en mijn alatwaarde was 70 dus nog steeds te hoog terwijl ik niks drink ik ben aan het informeren geweest over mijn alatwaarde en wat blijkt dat als je een onsteking hebt je alatwaarde al kan verhogen.
ik ben zelfstandig ondernemer en zit dus nu bijna een jaar zonder rijbewijs mijn grootste angst is dat mijn alatwaarde straks weer niet goed is en dus straks weer voor een jaar mijn rijbewijs kwijt ben terwijl ik geen druppel meer drink ik ben best wel radeloos en weet niet hoe ik dit op moet lossen kan iemand mij advies geven gr sico
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Wat voor ondernemer ben je? Eentje die leestekens verkoopt?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:45 schreef sico het volgende:
hallo ik wil even reageren op dit verhaal.
mij is hetzelfde overkomen ook voor de 2 de x gepakt.
Voor de 2e keer ook en dat terwijl je ondernemer bent. Is dat slim? Nee, dat is niet slim.quote:ik ben zelfstandig ondernemer en zit dus nu bijna een jaar zonder rijbewijs mijn grootste angst is dat mijn alatwaarde straks weer niet goed is en dus straks weer voor een jaar mijn rijbewijs kwijt ben terwijl ik geen druppel meer drink ik ben best wel radeloos en weet niet hoe ik dit op moet lossen kan iemand mij advies geven gr sico
lekkere vergelijking....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:03 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een luxeprobleem zeg 1 jaar geen autorijden, ik mag nooit meer autorijden! Schijnbaar worden alcohol en drugsgebruikers niet als een gevaar voor de verkeersveiligheid beschouwd, gezien dat ze na betalen van een boete en (tijdelijk) niet mogen rijden (wat ze doorgans toch blijven doen) gewoon hun rijbewijs terug krijgen.
Conclusie, je kunt bij het CBR beter een alcohol probleem hebben ipv autisme.
Bovendien is TS ooit een keer geslaagd voor zijn rijexamen. Dat is FF na acht examens en ik-weet-niet-hoeveel rijlessen nooit gelukt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef SP het volgende:
[..]
lekkere vergelijking....
Van alcohol kan je afkomen, authisme niet, zie je het verschil?
Alcohol en autisme hebben dan ook totaal niets met elkaar te maken.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:03 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een luxeprobleem zeg 1 jaar geen autorijden, ik mag nooit meer autorijden! Schijnbaar worden alcohol en drugsgebruikers niet als een gevaar voor de verkeersveiligheid beschouwd, gezien dat ze na betalen van een boete en (tijdelijk) niet mogen rijden (wat ze doorgans toch blijven doen) gewoon hun rijbewijs terug krijgen.
Conclusie, je kunt bij het CBR beter een alcohol probleem hebben ipv autisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |