Was dat die blonde terrier die na ieder punt zijn masker afgooide en een 'Martin Verkerkje' deed? Wat een bitchquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:31 schreef thewarrior82 het volgende:
- Schermer Bas Verwijlen die de kwartfinale haalt.
een geweldige sporter! bloedfanatiek in de wedstrijd, buiten het veld de rust zelve.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Was dat die blonde terrier die na ieder punt zijn masker afgooide en een 'Martin Verkerkje' deed? Wat een bitch
Flikker toch een eind op. Jij hebt echt irreëel hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:06 schreef TheJanitor het volgende:
De verrassing voor mij is toch wel dat iedereen zo gruwelijk hard faalt. Op de 4x100vrij dames na dan.
Kan ik wel waarderen ja, maar kan me goed voorstellen dat zijn tegenstander op zo'n moment graag het punt van zijn zwaard flink wat aan zou willen scherpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:34 schreef evert het volgende:
[..]
een geweldige sporter! bloedfanatiek in de wedstrijd, buiten het veld de rust zelve.
Flikker zelf een end weg. Die verwachtingen over de baanwielers, Mariannne Vos, M. Veldhuis, waren helemaal niet zo hoog, Vd Geest, mark huizegna ... Dat de softballers en honkballers zo ontzettend worden weggemept ... dat is voor mij eens maar nooit weer. Hoezo hebben die hun kwalificatie gehaald?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Jij hebt echt irreëel hoge verwachtingen.
Ja voor dit soort gemiep zijn er al tig andere topics weer iedereen doorzaagt over hoe kut het allemaal wel niet is. Meldt iets postiefs hier of hoepel op. Ik was juist zo blij een positief topic te zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:15 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Flikker zelf een end weg. Die verwachtingen over de baanwielers, Mariannne Vos, M. Veldhuis, waren helemaal niet zo hoog, Vd Geest, mark huizegna ... Dat de softballers en honkballers zo ontzettend worden weggemept ... dat is voor mij eens maar nooit weer. Hoezo hebben die hun kwalificatie gehaald?
Dit is gewoon de slechtste OS sinds heeeeeeeel lang, misschien wel ever.
Dat Gravestijn in de finale faalt is flink balen, gewoon omdat de kans daar was, maar je baalt toch. Met een dooie moeder en dooie zus en een gebroken nek hadden we niet veel verwacht, maar ja ze stond er nu eenmaal, dus ... Maar op de keper beschouwd heel mooi.
Dat kanovaren verraste mij ook in positieve zin. Ik vond het echt heel erg leuk om naar te kijken en dan presteerden de nederlanders ook nog boven verwachting.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:41 schreef Jovatov het volgende:
De kanovaarders zijn wel een verrassing, echt een mooie sport ook
En, nog niet genoemd, Epke Zonderland deed het ook boven verwachting.
Epke helemaal vergeten te noemen inderdaad. Is alweer wat dagen geleden natuurlijk, en zijn finale komt er nog aan maar nu al een wereldprestatie door bij de beste acht te zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kanovaren verraste mij ook in positieve zin. Ik vond het echt heel erg leuk om naar te kijken en dan presteerden de nederlanders ook nog boven verwachting.
Epke's prestatie is er eentje van formaat vind ik. In 1928 deed er voor het laatst een turner mee aan de OS en nog nooit haalde een turner de finale. Een eervolle vermelding voor hem.
Ik denk ik open een apart topic voor de mensen die nog wel kunnen genieten van de sport ook al vallen prestaties soms tegen en soms mee, kom jij er meteen tussen om sporters weer af te kraken terwijl we daar al wat andere topics voor hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:15 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Flikker zelf een end weg. Die verwachtingen over de baanwielers, Mariannne Vos, M. Veldhuis, waren helemaal niet zo hoog, Vd Geest, mark huizegna ... Dat de softballers en honkballers zo ontzettend worden weggemept ... dat is voor mij eens maar nooit weer. Hoezo hebben die hun kwalificatie gehaald?
Dit is gewoon de slechtste OS sinds heeeeeeeel lang, misschien wel ever.
Dat Gravestijn in de finale faalt is flink balen, gewoon omdat de kans daar was, maar je baalt toch. Met een dooie moeder en dooie zus en een gebroken nek hadden we niet veel verwacht, maar ja ze stond er nu eenmaal, dus ... Maar op de keper beschouwd heel mooi.
eens, heel mooie prestatie en nog wel in atletiekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef PieterBas het volgende:
Jolanda Keizer op de zevenkampMet veel persoonlijk records.
Dat was die op de 100 meter toch?quote:
Ik weet niet zeker of hij nou de Nederlandse nationaliteit heeft. Zijn records worden niet gehanteerd als Nederlands records.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |